50/2002. (XII. 29.) PM rendelet
a fejlesztési adókedvezmény engedélyezése iránti eljárás kezdeményezéséért fizetendő igazgatási szolgáltatási díjról
A társasági adóról és az osztalékadóról szóló 1996. évi LXXXI. törvény 30. §-ának (7) bekezdésében, valamint az illetékekről szóló 1990. évi XCIII. törvény 67. §-ának (2) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján a következőket rendelem el:
1. §
Az adózónak a fejlesztési adókedvezmény engedélyezése iránti eljárás kezdeményezéséért igazgatási szolgáltatási díjat (a továbbiakban: díjat) kell fizetni.
2. §
(1)[1] A díj mértéke 1 millió forint.
(2)[2]
(3)[3] A díjat fejlesztési programonként kell megfizetni.
(4)[4] A külön jogszabályban meghatározottak szerint elektronikus úton kezdeményezett eljárás esetén az igazgatási szolgáltatási díj megfizetésére kötelezett az eljárás megindításával összefüggésben keletkező fizetési kötelezettségét az (5) bekezdésben megjelölt számla javára átutalással teljesíti. A banki átutalás "közlemény" rovatában fel kell tüntetni az eljáró szerv által adott ügyazonosító számot.
(5)[5] A díj a Nemzetgazdasági Minisztérium bevételét képezi. A díjat a Nemzetgazdasági Minisztérium 1003200001460658 számú számlájára kell megfizetni. A díjak kezelésére, elszámolására, valamint visszatérítésére a költségvetés alapján gazdálkodó szervek beszámolási és könyvvezetési kötelezettségéről szóló jogszabályt kell alkalmazni.
3. §
Ez a rendelet 2003. január 1-jén lép hatályba. Rendelkezéseit az ezt követően előterjesztett kérelmek esetében kell alkalmazni.
Dr. László Csaba s. k.,
pénzügyminiszter
Lábjegyzetek:
[1] Megállapította a 25/2005. (VII. 26.) PM rendelet 1. § (1) bekezdése. Hatályos 2005.07.29.
[2] Hatályon kívül helyezte a 25/2005. (VII. 26.) PM rendelet 2. § (2) bekezdése. Hatálytalan 2005.07.29.
[3] Megállapította a 38/2003. (XII. 27.) PM rendelet 1. § - a. Hatályos 2004.01.01.
[4] Megállapította a 25/2005. (VII. 26.) PM rendelet 1. § (2) bekezdése. Hatályos 2005.07.29.
[5] Megállapította a 77/2013. (XII. 31.) NGM rendelet 12. §-a. Hatályos 2014.01.01.