Tippek

Tartalomjegyzék nézet

Bármelyik címsorra duplán kattintva megjelenítheti a dokumentum tartalomjegyzékét.

Visszaváltás: ugyanúgy dupla kattintással.

(KISFILM!)

...Tovább...

Bíró, ügytárgy keresése

KISFILM! Hogyan tud rákeresni egy bíró ítéleteire, és azokat hogyan tudja tovább szűkíteni ügytárgy szerint.

...Tovább...

Közhiteles cégkivonat

Lekérhet egyszerű és közhiteles cégkivonatot is.

...Tovább...

PREC, BH stb. ikonok elrejtése

A kapcsolódó dokumentumok ikonjainak megjelenítését kikapcsolhatja -> így csak a normaszöveg marad a képernyőn.

...Tovább...

Keresés "elvi tartalomban"

A döntvények bíróság által kiemelt "elvi tartalmában" közvetlenül kereshet. (KISFILMMEL)

...Tovább...

Mínuszjel keresésben

A '-' jel szavak elé írásával ezeket a szavakat kizárja a találati listából. Kisfilmmel mutatjuk.

...Tovább...

Link jogszabályhelyre

KISFILM! Hogyan tud linket kinyerni egy jogszabályhelyre, bekezdésre, pontra!

...Tovább...

BH-kban bírónévre, ügytárgyra

keresés: a BH-k címébe ezt az adatot is beleírjuk. ...Tovább...

Egy bíró ítéletei

A KISFILMBEN megmutatjuk, hogyan tudja áttekinteni egy bíró valamennyi ítéletét!

...Tovább...

Jogszabály paragrafusára ugrás

Nézze meg a KISFILMET, amelyben megmutatjuk, hogyan tud a keresőből egy jogszabály valamely §-ára ugrani. Érdemes hangot ráadni.

...Tovább...

Önnek 2 Jogkódexe van!

Két Jogkódex, dupla lehetőség! KISFILMÜNKBŐL fedezze fel a telepített és a webes verzió előnyeit!

...Tovább...

Veszélyhelyzeti jogalkotás

Mi a lényege, és hogyan segít eligazodni benne a Jogkódex? (KISFILM)

...Tovább...

Változásfigyelési funkció

Változásfigyelési funkció a Jogkódexen - KISFILM!

...Tovább...

Módosult §-ok megtekintése

A „változott sorra ugrás” gomb(ok) segítségével megnézheti, hogy adott időállapotban hol vannak a módosult sorok (jogszabályhelyek). ...Tovább...

Iratminták a Pp. szövegéből

Kisfilmünkben bemutatjuk, hogyan nyithat meg iratmintákat a Pp. szövegéből. ...Tovább...

23/2017. (X. 3.) EMMI rendelet

az egyesülési jogról, a közhasznú jogállásról, valamint a civil szervezetek működéséről és támogatásáról szóló 2011. évi CLXXV. törvény végrehajtását szolgáló egyes miniszteri rendeletek módosításáról

Az egyesülési jogról, a közhasznú jogállásról, valamint a civil szervezetek működéséről és támogatásáról szóló 2011. évi CLXXV. törvény 73. § (2) bekezdés a), b) és c) pontjában kapott felhatalmazás alapján, a Kormány tagjainak feladat- és hatásköréről szóló 152/2014. (VI. 6.) Korm. rendelet 48. § 14. pontjában meghatározott feladatkörömben eljárva - a Kormány tagjainak feladat- és hatásköréről szóló 152/2014. (VI. 6.) Korm. rendelet 90. § 2. pontjában meghatározott feladatkörében eljáró nemzetgazdasági miniszterrel egyetértésben - a következőket rendelem el:

1. A Nemzeti Együttműködési Alappal kapcsolatos egyes kérdésekről szóló 5/2012. (II. 16.) KIM rendelet módosítása

1. § A Nemzeti Együttműködési Alappal kapcsolatos egyes kérdésekről szóló 5/2012. (II. 16.) KIM rendelet (a továbbiakban: NEAr.) 2. §-a a következő 16b. ponttal egészül ki:

"16b. egyszerűsített támogatás: a Civil tv. 56. § (1) bekezdés h) pontja szerinti támogatás;"

2. § (1) A NEAr. 3. § (1) bekezdés c) pontja helyébe a következő rendelkezés lép:

[Az Alapkezelőhöz benyújtott támogatási igénynek - az Ávr. költségvetési támogatásokra vonatkozó szabályozására is figyelemmel - tartalmaznia kell az Ávr. 69. § (1) bekezdése szerinti adatokon kívül:]

"c) a támogatás felhasználására vonatkozó bevételi és a 7. melléklet szerinti költségvetési tervet (együttesen benyújtott támogatási igény esetén főpályázó és társpályázó szerinti bontásban, valamint összesítve), a pályázati kiírás ilyen rendelkezése esetén megjelölve a támogatási cél megvalósításához rendelkezésre álló önrész (saját és egyéb forrás) összegét;"

(2) A NEAr. 3. § (1) bekezdés h) pontja helyébe a következő rendelkezés lép:

[Az Alapkezelőhöz benyújtott támogatási igénynek - az Ávr. költségvetési támogatásokra vonatkozó szabályozására is figyelemmel - tartalmaznia kell az Ávr. 69. § (1) bekezdése szerinti adatokon kívül:]

"h) a saját forrás rendelkezésre állását igazoló dokumentumokat, ha az a pályázati kiírásban meghatározásra került;"

(3) A NEAr. 3. §-a a következő (1a) bekezdéssel egészül ki:

"(1a) A határon túli civil szervezetek önállóan benyújtott támogatási igényének a határon túli költségvetési támogatások sajátos szabályairól szóló 98/2012. (V. 15.) Korm. rendelet 3. § (1a) bekezdésében meghatározott adatok körét kell tartalmaznia."

(4) A NEAr. 3. § (4) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:

"(4) Együttesen benyújtott támogatási igény esetén a főpályázó civil szervezet határon túli társpályázóval közösen benyújtott támogatási igényt, és önálló támogatási igényt is jogosult benyújtani. A határon túli pályázó szervezet a Civil tv. 59. § (4) bekezdés b) pontja alapján önálló támogatási igény benyújtására jogosult, ha

a) társpályázóként egy alkalommal már támogatásban részesült,

b) támogatási igényét az elektronikus pályázatkezelő rendszeren keresztül nyújtja be, és

c) a támogatási igény benyújtásának évében együttesen benyújtott támogatási igény keretén belül társpályázóként nem vesz részt."

3. § A NEAr. 4. alcíme címe helyébe a következő rendelkezés lép:

"4. A döntés-előkészítés és a támogatási döntés"

4. § (1) A NEAr. 4. § (3) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:

"(3) A pályázati kiírás szerinti benyújtási határidő lejártát követő harminc napon belül az Alapkezelő a formai vizsgálat eredményéről az internetes támogatáskezelő rendszeren keresztül értesíti a támogatást igénylő szervezetet."

(2) A NEAr. 4. § (5) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:

"(5) A kollégium valamennyi, a (4) bekezdés szerinti adat kézhezvételét követő 15 napon belül az összes érvényes pályázat elbírálása keretében dönt

a) a támogatási igény elfogadásáról: a támogatási igény szakmai tartalma alapján a támogatási igényhez pontszámot és javasolt támogatási összeget rendel, továbbá szükség szerint korlátozza az egyes költségvetési sorokon történő felhasználást; vagy

b) a szakmailag nem megfelelő támogatási igény elutasításáról, amelyet részletes indokolással és a támogatási igény szakmai tartalma alapján a támogatási igényhez rendelt pontszámmal lát el."

5. § (1) A NEAr. 6. § (1)-(2) bekezdése helyébe a következő rendelkezések lépnek:

"(1) A támogatott civil szervezet a támogatás, valamint a saját forrás felhasználásáról, illetve a támogatási szerződésben, támogatói okiratban foglaltak teljesítéséről szakmai beszámolót és pénzügyi elszámolást (a továbbiakban együtt: elszámolás) köteles a pályázati kiírásban megjelölt határidőben és módon benyújtani. A beszámolóhoz csatolni kell a költségeket igazoló számviteli bizonylatokról készített összesítőt. Az elszámolási határidőt úgy kell megállapítani, hogy az elszámolásra a támogatási időszak lezárását követő hatvan napon belül sor kerüljön.

(2) A pénzügyi elszámoláshoz a támogatás - és a pályázati kiírás ilyen rendelkezése esetén a saját forrás -felhasználását igazoló számviteli bizonylatok, kifizetést igazoló bizonylatok, valamint a költségvetési támogatás jogszerű és a céljának megfelelő felhasználását igazoló egyéb dokumentumok másolatát az Alapkezelő erre irányuló felhívása esetén kell mellékelni. A költségek felmerülését igazoló, eredeti számviteli bizonylatokat - abban az esetben is, ha az elszámoláshoz nem kell mellékelni - a kedvezményezett köteles záradékkal ellátni, amelyben jeleznie kell, hogy a számviteli bizonylaton szereplő összegből mekkora összeget számolt el a szerződésszámmal hivatkozott támogatási szerződés vagy támogatói okirat alapján. A számlaösszesítőn feltüntetett adatok valódiságát, az eredeti bizonylatokkal való egyezőségét és az eredeti bizonylatok előírt záradékolásának megtörténtét könyvvizsgálónak nem kell igazolnia."

(2) A NEAr. 6. § (6) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:

"(6) Az Alapkezelő az elszámolást a kézhezvételt követő negyvenöt napon belül megvizsgálja, továbbá

a) haladéktalanul értesíti az elszámolás benyújtóját szabályszerű elszámolás esetén az elszámolás elfogadásáról;

b) tizenöt napon belül értesíti a megállapított hibáról vagy hiányosságról, és egy alkalommal tizenöt napos határidővel hiánypótlásra szólítja fel a támogatott civil szervezetet."

6. § A NEAr. 11. § (3) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:

"(3) A kollégium a pályázati kiírásban legfeljebb tíz százalék mértékben határozhatja meg a saját forrás arányát. Ha a pályázati kiírásban a saját forrás meghatározásra került, a szükséges saját forrás biztosítása történhet természetben - különösen a közérdekű önkéntes tevékenység formájában - és pénzben, pénzforrásban vagy pénzeszközben, vagy mindkét formában önállóan is."

7. § (1) A NEAr. 14/A. § (1) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:

"(1) Normatív támogatásra - beérkezési sorrendben, az erre vonatkozó keret kimerüléséig - jogosult az a civil szervezet, amelynek a döntéshozó szerve által elfogadott beszámolójában feltüntetett adományai értékének öt százaléka eléri a tízezer forintot. Az adományok összegéről, a beszámoló alapján a szervezet képviselője a normatív támogatás iránti kérelemhez csatolt mellékletben nyilatkozik. Normatív támogatást önrész nélkül, támogatási előlegként, vissza nem térítendő támogatásként kell biztosítani."

(2) A NEAr. 14/A. §-a a következő (1a) bekezdéssel egészül ki:

"(1a) Az Alap terhére az (1) bekezdés szerinti pályázati kiírást minden kollégiumra összevontan, egységes tartalommal és feltételekkel kell megjelentetni."

(3) A NEAr. 14/A. §-a a következő (6) bekezdéssel egészül ki:

"(6) A II. fejezet 6-8. címeiben szabályozott, az elszámolást, az ellenőrzést, az Alap támogatásaiból történő kizárást érintő eljárásokban az a kollégium a döntéshozó, amelyhez a pályázatot benyújtották."

8. § A NEAr. III. fejezete a következő 12/B. alcímmel egészül ki:

"12/B. Az egyszerűsített támogatásokra vonatkozó különös szabályok

14/B. § (1) Egyszerűsített támogatásra - beérkezési sorrendben, az erre vonatkozó keret kimerüléséig - jogosult az a helyi vagy területi hatókörű civil szervezet, amely

a) a támogatási igény benyújtását megelőző két évben letétbe helyezett teljes és közzétett számviteli beszámolóval rendelkezik,

b) a pályázat megjelenését megelőző két lezárt üzleti évben a beszámolóval igazolható éves összes bevétele egyik évben sem éri el az ötmillió forintot, és

c) az adott költségvetési év forrása tekintetében nem nyújtott be a Civil tv. 56. § (1) bekezdés b)-g), i) és j) pontjaira vonatkozó támogatási igényt.

(2) A támogatást önrész nélkül, támogatási előlegként, vissza nem térítendő támogatásként kell biztosítani.

(3) Az egyszerűsített támogatás keretében a támogatási igényben jelzett, de legfeljebb kétszázezer forint összegű támogatás nyújtható, és azt a civil szervezet kizárólag az alapcél szerinti tevékenységéhez kapcsolódó költségeinek fedezésére fordíthatja.

(4) A támogatás biztosítására irányuló kérelmet az Alapkezelőhöz kell elektronikusan, az e célra rendszeresített elektronikus pályázatkezelési rendszeren keresztül benyújtani.

(5) A támogatási igény formai ellenőrzésére és annak eredményéről szóló tájékoztatásra a 4. § (2)-(3) bekezdésekben foglaltakat kell megfelelően alkalmazni.

(6) A formailag érvényes támogatási igényekre vonatkozóan az Alapkezelő - beérkezési sorrendben, az erre vonatkozó keret kimerüléséig - a Civil tv. 53. § (5) bekezdése szerinti jóváhagyás meglétét követően támogatói okiratot bocsát ki, vagy támogatási szerződést köt. A támogatói okirat kibocsátására, a támogatási szerződés megkötésére és a folyósításra az 5. §-ban foglaltakat kell megfelelően alkalmazni.

(7) A II. fejezet 6-8. címeiben szabályozott, az elszámolást, az ellenőrzést, az Alap támogatásaiból történő kizárást érintő eljárásokban az a kollégium a döntéshozó, amelyhez a pályázatot benyújtották."

9. § (1) A NEAr. 22. § (10) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:

"(10) A (9) bekezdés szerinti elektronikus szavazólapon minden olyan jelölt neve feltüntetésre kerül, aki a jelen lévő elektorok tíz százalékának támogatását az erre irányuló nyílt szavazás (szimpátiaszavazás) során elnyeri. A szavazólapon az elektor a Tanács és az elektori gyűlésnek megfelelő kollégium esetében legfeljebb a 23. § (2) és (3) bekezdésében meghatározott számú jelöltre adhatja le érvényesen a szavazatát."

(2) A NEAr. 22. §-a a következő (11a)-(11b) bekezdéssel egészül ki:

"(11a) Az egy testületbe jelölt, de meg nem választott személyek a kapott szavazatok sorrendje szerint póttagi listára kerülnek. Testületi taggá választott személy egy másik testület póttagi listáján nem szerepelhet. Ha a jelöltet több testületbe is jelölik, de egyikbe sem választják tagnak, a jelölt a választást követően nyilatkozik, hogy mely póttagi listán kíván szerepelni.

(11b) A Tanács tagjai és a kollégiumok tagjai azok a jelöltek lesznek, akik a megválasztandó tagok száma szerint a legtöbb szavazatot kapták. Szavazategyenlőség esetén sorsolással kell megállapítani, hogy az egyenlő számú szavazatot elért jelöltek közül melyik jelölt szerez megbízatást."

10. § A NEAr. 29. § (2) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:

"(2) A 28. § (1) bekezdés a)-o) pontjában foglalt feladatok ellátására fordítható forrást a Civil tv. 58. § (5) és (7) bekezdésével összhangban, az Alapkezelő intézményi előirányzatán e címen tervezett összeg biztosítja. A forrás mértéke a tárgyévre vonatkozó költségvetési törvényben az Alap támogatásaként meghatározott összeg hat százaléka."

11. § A NEAr.

a) 1. melléklete helyébe az 1. melléklet lép.

b) 4. melléklete helyébe a 2. melléklet lép.

c) 7. melléklete helyébe a 3. melléklet lép.

d) 8. melléklete helyébe a 4. melléklet lép.

12. § A NEAr.

a) 2. § 4. pontjában az "56. § (2) bekezdés a) és b) pontja" szövegrész helyébe az "56. § (1) bekezdés b)-g), i) és j) pontja",

b) 2. § 16a. pontjában az "56. § (1) bekezdés a) pontja szerinti" szövegrész helyébe az "56. § (1) bekezdés a) pontja szerinti működési költségek kiegészítésére fordítható normatív alapon nyújtott;",

c) 4. § (2) bekezdésében a "húsz" szövegrész helyébe a "harminc",

d) 4. § (8) bekezdésében a "nyilatkozattétel keretében" szövegrész helyébe a "nyilatkozattétel keretében egyet nem értése esetén",

e) 4. § (12) bekezdésében a "(8)-(11)" szövegrész helyébe a "(4)-(11)",

f) 5. § (1) bekezdésében a "február 15. napjáig" szövegrész helyébe a "február 15. napjáig a Tanács irányelvei alapján",

g) 18. § (1) bekezdés d) pontjában az "érdekeltségi" szövegrész helyébe a "tekintetében a Civil tv. 67. § (1) bekezdés alapján összeférhetetlennek minősülő szervezetek",

h) 18. § (3) bekezdés a) pontjában az "érdekeltségi" szövegrész helyébe az "összeférhetetlennek minősülő szervezetek",

i) 19. § (1) bekezdésében az "érdekeltségi" szövegrész helyébe az "összeférhetetlennek minősülő szervezetek"

szöveg lép.

13. § Hatályát veszti a NEAr.

a) 2. § 22. pontjában az "a támogatási igény formai vizsgálata, továbbá" szövegrész,

b) 4. § (4) bekezdésében a "jogosultként igényelt normatív kiegészítés összege," szövegrész,

c) 7. § (2) bekezdés d) pontja,

d) 18. § (3) bekezdésében a "Knytv. szerinti" szövegrész,

e) 29. § (8) bekezdése.

2. A civil szervezetek információs rendszeréről szóló 24/2012. (IV. 25.) KIM rendelet egyes rendelkezéseinek hatályon kívül helyezése

14. § Hatályát veszti a civil szervezetek információs rendszeréről szóló 24/2012. (IV. 25.) KIM rendelet 8. alcíme.

3. Záró rendelkezések

15. § (1) Ez a rendelet - a (2) bekezdésben foglalt kivétellel - a kihirdetését követő napon lép hatályba.

(2) Az 1. § és a 8. § 2018. július 1-jén lép hatályba.

Balog Zoltán s. k.,

emberi erőforrások minisztere

1. melléklet a 23/2017. (X. 3.) EMMI rendelethez

"1. melléklet az 5/2012. (II. 16.) KIM rendelethez

Nemzeti Együttműködési Alap elektori és támogatási szerkezete

ABCDE
1Kollégium/
elektori gyűlés
elnevezése
Támogatható/választásra jogosult civil
szervezetek tevékenységi köre
(NSZOR alapján)
Civil tv. 61. § (2) bekezdés
b) pont szerint tagokat
delegáló miniszter
A kollégium által
nyújtható támogatási
forrás aránya a teljes
támogatási forráshoz
képest
Támogatás
formája
2Közösségi
környezet
A közművelődés, tudomány
és kutatás, audio- és
telekommunikáció, informatika,
elektronikus hírközlés, szak- és
felnőttképzés, ismeretterjesztés,
fogyasztóvédelem, a település-
és közösségfejlesztés területén
működő civil szervezetek,
társadalmi párbeszéd területén
működő civil szervezetek
emberi erőforrások
minisztere,
nemzeti fejlesztési
miniszter,
nemzetgazdasági
miniszter
18,00%pályázat
3Mobilitás és
alkalmazkodás
Az élet- és vagyonbiztonság,
a közbiztonság, önkéntes
tűzoltás, mentés és
katasztrófaelhárítás, közrend és
közlekedésbiztonság védelme,
szabadidő, hobbi és sport, a nők
és férfiak esélyegyenlőségének
védelme területén működő civil
szervezetek
honvédelmi
miniszter,
belügyminiszter,
emberi erőforrások
minisztere
18,00%pályázat
4Nemzeti
összetartozás
A Kárpát-medencei
együttműködés mint a határon
túli magyarsággal kapcsolatos
nemzetközi tevékenység,
az európai integráció és
a vallási tevékenység elősegítése,
továbbá a Magyarországon élő
nemzetiségek, valamint
az emberi és állampolgári jogok
védelme, kulturális tevékenység,
hagyományápolás
belügyminiszter,
emberi erőforrások
minisztere,
nemzetpolitikáért
felelős
miniszterelnök-
helyettes
18,00%pályázat
5Társadalmi
felelősségvállalás
Nonprofit szervezeteknek,
ernyőszervezeteknek nyújtott
szolgáltatások, szakmai és
érdekképviselet, adományosztás,
szociális tevékenység, család-
és gyermekjóléti szolgáltatók,
időskorúak gondozása,
rehabilitációs foglalkoztatás,
hátrányos helyzetű rétegek
segítése, egyéb nonprofit
tevékenységek területén
működő civil szervezetek, polgári
védelem
belügyminiszter,
emberi erőforrások
minisztere,
külügyminiszter
18,00%pályázat
6Új nemzedékek
jövőjéért
A nevelés és oktatás,
képességfejlesztés, gyermek-
és ifjúsági érdekképviselet,
gyermek- és ifjúságvédelem,
egészségmegőrzés,
betegségmegelőzés, gyógyító,
egészségügyi rehabilitációs
tevékenység, kábítószer-
megelőzés, természet- és
környezetvédelem területén
működő civil szervezetek
emberi erőforrások
minisztere,
nemzetgazdasági
miniszter,
földművelésügyi
miniszter
18,00%pályázat
7MINDÖSSZESEN90,00%

"

2. melléklet a 23/2077. (X. 3.) EMMI rendelethez

"4. melléklet az 5/2012. (II. 16.) KIM rendelethez

Nyilatkozat az összeférhetetlennek minősülő civil szervezetekről
Alulírott ............................................., a Nemzeti Együttműködési Alap (NEA) testületének (Tanácsának/kollégiumának)
tagjaként büntetőjogi felelősségem tudatában kijelentem, hogy az egyesülési jogról, a közhasznú jogállásról,
valamint a civil szervezetek működéséről és támogatásáról szóló 2011. évi CLXXV. törvény 67. § (1) bekezdése
alapján összeférhetetlen civil szervezetnek minősül:
1. Szervezet elnevezése:
Cím:
Adószám:
Összeférhetetlenséget megalapozó jogviszony:
2. Szervezet elnevezése:
Cím:
Adószám:
Összeférhetetlenséget megalapozó jogviszony:
Tudomásul veszem, hogy amennyiben a NEA testületi tagi megbízásomat követően összeférhetetlenséget
megalapozó változás következik be, köteles vagyok azt a változás bekövetkezésétől számított 15 napon belül
bejelenteni a Tanács elnökének.
Tudomásul veszem, hogy a NEA tanácsának elnöke a nyilatkozattételtől számított 15 napon belül gondoskodik
a nyilatkozatnak, valamint az összeférhetetlennek minősülő civil szervezet/ek nevének az Alap hivatalos honlapján
történő közzétételéről.
Kelt: ......................................, 20...........(év).....................(hó)......(nap)
…………………………….
aláírás"

"

3. melléklet a 23/2077. (X. 3.) EMMI rendelethez

"7. melléklet az 5/2012. (II. 16.) KIM rendelethez

Költségvetési terv

I. Bevételek

AB
1.ADATOKÖSSZEG (Ft)
2.Támogatási összeg:Ft
3.Önrész (ha a pályázati kiírásban meghatározásra került:)Ft
4.- Saját forrás:Ft
5.- Egyéb forrás:Ft
6.ÖSSZESENFt

II. Kiadások

ABCDEF
1.A költség/kiadásnem megnevezéseTámogatási igény
szerinti tétel
részletezése
Támogatásból
fedezett kiadások
(Ft-ban)
Önrészből (saját és
egyéb támogatási
forrásból) fedezett
kiadások (Ft-ban)
Összesen
(Ft-ban)
Elszámolható költségtípusok
A.DOLOGI KIADÁSOK
(A=A1-től A7-ig)
A1Ingatlan, jármű, egyéb
eszközök üzemeltetésének
költségei
Bérleti díj, közüzemi díjak, fűtőanyag, javítás, karbantartás költségei,
üzemeltetés költsége, biztosítás, üzemanyag, parkolási, úthasználati díj,
számítástechnikai fogyóeszközök, egyéb.
A2Adminisztráció költségeiNyomtatvány, irodaszer, adminisztrációs szolgáltatások, jogszabályi
megfelelést segítő szolgáltatások, pénzügyi szolgáltatások díja, hatósági
díjak, illetékek, kamat, egyéb.
A3PR-, marketing-,
kommunikációs költségek
PR-, marketingköltségek, hirdetés, reklámköltségek, PR-,
marketingkiadványok, arculati elemek, PR-, marketingszolgáltatások,
postaköltség, telefonköltség, internet költsége, honlapfenntartás,
üzemeltetés költsége, belső kommunikációs kiadványok, egyéb.
A4Szervezet- és humánerőforrás-
fejlesztés költségei
Oktatás, továbbképzés költsége, konferenciák, szemináriumok, szakmai
találkozók részvételi díja, szervezet munkatársainak/önkénteseinek
szervezett saját képzés költségei, szakkönyvek, előfizetési díjak, komplex
szervezetfejlesztés, stratégiai tervezés, vezetés, irányítás fejlesztése, belső,
külső kommunikáció fejlesztése, minőségirányítási rendszer, egyéb.
A5Szállítás, utazás, kiküldetés
költségei
Szállásdíj, utazási költség, személygépkocsi költségtérítés, személyszállítás,
fuvarozás, raktározás, logisztikai szolgáltatások, egyéb
A6Munka- és védőruha,
védőfelszerelés költségei
Védőruházat, védőfelszerelés, munkaruha, jelmez, formaruha, javítás,
karbantartás, készítés költségei, egyéb.
A7Egyéb beszerzések,
szolgáltatások
Egyéb anyagok, tagdíjak, nevezési díjak, közhasznú tevékenységben
foglalkoztatott állatok költségei, egyéb anyagjellegű szolgáltatások,
biztosítási díjak, reprezentáció, vállalkozási szerződés alkalmi feladatok
ellátására, egyéb nem magánszeméllyel kötött megbízási és vállalkozási
szerződés díja, egyéb.
B.SZEMÉLYI JELLEGŰ KIADÁSOK
(B=B1-től B5-ig)
B1BérköltségMunkavállaló bére, betegszabadság, járulékok, táppénz-hozzájárulás,
munkavállaló munkába járásának költsége, béren kívüli juttatások, egyéb.
B2ÖsztöndíjÖsztöndíj (2004. évi CXXIII. törvény III/A. fejezet szerint), járulékok, egyéb.
B3Egyszerűsített foglalkoztatás
költsége
Egyszerűsített foglalkoztatás díja, egyszerűsített foglalkoztatás járulékai,
egyéb.
B4Munkavégzésre irányuló
egyéb jogviszony
Magánszeméllyel kötött megbízási szerződés szakmai feladat ellátására,
magánszeméllyel kötött vállalkozási szerződés szakmai feladatok ellátására,
járulékok, egyéb.
B5Önkéntes foglalkoztatott
költségei (A közérdekű
önkéntes tevékenységről szóló
2005. évi LXXXVIII. tv. alapján,
önkéntes tevékenysége
ellátása közben/érdekében
felmerült költségek)
Önkéntes foglalkoztatott költségei, étkezés, egészségügyi szolgáltatás,
használt saját eszközök költségének megtérítése, élet-, egészség- és
balesetbiztosítás díja, napidíj, egyéb.
C.FELHALMOZÁSI KIADÁSOK
(C=C1-től C3-ig)
C1Tárgyi eszköz beszerzésIgazgatási eszköz, berendezés, célszerinti tevékenység eszközei,
berendezései, egyéb.
C2Immateriális javak beszerzéseImmateriális javak beszerzése, szellemi termék, vagyoni értékű jogok,
egyéb.
C3Saját tulajdonú ingatlan
felújítása
Vállalkozási és megbízási szerződés díja, engedélyek beszerzésének díja,
fuvarozási, szállítmányozási díj, raktározás, egyéb.
D.TÉRÍTÉSMENTES
HOZZÁJÁRULÁS
Közérdekű önkéntes tevékenységről szóló törvény szerinti tevékenység,
dologi feltételek, szolgáltatások ellentételezés nélküli biztosításának értéke.
ZÖSSZESEN (Z=A+B+C+D)

"

4. melléklet a 23/2017. (X. 3.) EMMI rendelethez

"8. melléklet az 5/2012. (II. 16.) KIM rendelethez

Közzétételi lista

hivatalos honlap adattartalma

Civil tv. kapcsolódó
rendelkezése
Közzétételi egységKözzétett adatokKözzététel határidejeAdatok tárolási idejeAdatfelelős
67. § (2) bek.;
69. § (5) bek.
c) pontja
A testület tagjaA Tanács és a kollégiumok tagjainak
neve, tisztsége
Megbízást követő 3 napon
belül
A honlapon történő
közzététel évét követő 5 év
Alapkezelő
67. § (2) bek.;
69. § (5) bek. b) és
c) pontjai
Összeférhetetlennek
minősülő civil
szervezetekkel kapcsolatos
testületi tagi nyilatkozat
Az aláírt nyilatkozattal képileg egyező
elektronikus másolat
Megbízást követő 3 napon
belül
A honlapon történő közzététel
évét követő 5 év
Alapkezelő
69. § (5) bek.
a) pontja
a Tanács és a kollégiumok
döntése
A döntést tartalmazó hitelesített
emlékeztető, jegyzőkönyv
A hitelesített
dokumentum beérkezését
követő 3 napon belül
A honlapon történő közzététel
évét követő 5 év
A testület
elnöke
69. § (4) bek.pályázati felhívás és a hozzá
kapcsolódó döntések
A döntést tartalmazó hitelesített
emlékeztető, jegyzőkönyv
A hitelesített dokumentum
beérkezését követő 3 napon
belül
A honlapon történő közzététel
évét követő 10 év
A testület
elnöke
69. § (5) bek.
d) pontja
pályázatA pályázati felhívás, a részletes pályázati
kiírás
A hitelesített dokumentum
beérkezését követő 3 napon
belül
A honlapon történő közzététel
évét követő 10 év
Alapkezelő
69. § (5) bek.
e) pontja
támogatási igényA pályázati azonosító, a támogatás
célja, a pályázó neve, címe, adószáma,
képviselőjének neve, a pályázatot kiíró
kollégium megnevezése, a pályázati
felhívás címe, az igényelt és elnyert
összeg, továbbá ha a pályázó valamely
tanácsi vagy kollégiumi tag tekintetében
a Civil tv. 67. § (1) bekezdése szerint
összeférhetetlennek minősül, a pályázati
adatok között közzétételre kerül e tanácsi
vagy kollégiumi tag neve
támogatási igény benyújtását
követő napon
A honlapon történő közzététel
évét követő 10 év
Alapkezelő
69. § (5) bek.
f) pontja;
70. §
Civil tv. 70. § szerinti
beszámoló
A testület neve, beszámolással érintett
időszak, beszámoló
A hitelesített
dokumentum beérkezését
követő 3 napon belül
A honlapon történő közzététel
évét követő 5 év
Alapkezelő
69. § (5) bek.
g) pontja
Tanács és a kollégiumok
nyilvános üléseinek
dokumentumai
A testületi ülés helye, időpontja,
napirendje
Az ülést megelőző 5. napigA honlapon történő közzététel
évét követő 10 év
A testület
elnöke
elektori gyűlések
jegyzőkönyvei
Az elektori gyűlés megnevezése,
ideje, helyszíne jegyzőkönyve, testület
megjelölése, megválasztott tagok és
póttagok neve
A hitelesített
dokumentum beérkezését
követő 5 napon belül
A honlapon történő közzététel
évét követő 5 év
Alapkezelő
Alap támogatásaiból kizárt
szervezet
A pályázati azonosító, a támogatás
célja, a pályázó neve, címe, adószáma,
képviselőjének neve, a pályázatot kiíró
kollégium megnevezése, a pályázati
felhívás címe, a visszavont összeg.
A hitelesített
dokumentum beérkezését
követő 3 napon belül
A honlapon történő közzététel
évét követő 10 év
Alapkezelő

"

Tartalomjegyzék