11/1991. (XII. 29.) MüM rendelet
a munkanélküli ellátás megállapításához szükséges igazoló lapról
A foglalkoztatás elősegítéséről és a munkanélküliek ellátásáról szóló 1991. évi IV. törvény (a továbbiakban: Flt.) - az 1991. évi LXXXIX. törvény 18. §-ával megállapított - 36/A. §-ában kapott felhatalmazás alapján a következőket rendelem:
1. §
A Flt. 25-38. §-ában szabályozott munkanélküli ellátás megállapításához szükséges adatok nyilvántartására a munkaadó a melléklet szerinti igazoló lapot köteles rendszeresíteni és vezetni.
2. §
Az igazoló lapnak a munkavállalói járulékfizetés szüneteltetésére vonatkozó részét a munkaviszony fennállása alatt folyamatosan kell kitölteni.
3. §
A munkaviszony megszűnésekor az igazoló lapot két példányban kell kitölteni. Az egyik példányt a munkavállalónak át kell adni, a másik példányt a munkaadónak öt évig meg kell őrizni.
4. §
Az igazoló lapnak azok az adatai, amelyeket a munkakönyv tartalmaz ez utóbbival is igazolhatók.
5. §
(1) Ez a rendelet kihirdetése napján lép hatályba. Rendelkezéseit a hatálybalépését követően megszűnt munkaviszony és annak alapján igényelt munkanélküli ellátások tekintetében kell alkalmazni.
(2) A 2. §-ban meghatározott, a rendelet hatálybalépését megelőző időszakra vonatkozó adatokat az igazoló lapra pótlólag rá kell vezetni.
Dr. Kiss Gyula s. k.,
munkaügyi miniszter