7/2007. (III. 19.) MeHVM rendelet

a Központi Szolgáltatási Főigazgatóság által nyújtott ellátási szolgáltatások köréről, terjedelméről, valamint az igénybevétel rendjéről

A Központi Szolgáltatási Főigazgatóságról szóló 272/2003. (XII. 24.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Kr.) 9. §-a (4) bekezdésének c) pontjában kapott felhatalmazás alapján a következőket rendelem el:

1. §

A Központi Szolgáltatási Főigazgatóság (a továbbiakban: Főigazgatóság) a Kr. 2. §-ának a) pontjában meghatározott, az ellátási körébe tartozó, továbbá megállapodás alapján a Kr. 2. §-ának b) pontja szerinti szervek részére a gazdasági, informatikai, műszaki és irodai ellátási szolgáltatásokat - általános követelményként - a mellékletben meghatározott körben és terjedelemben biztosítja.

2. §

A Főigazgatóság a mellékletben foglaltak szerinti ellátási szolgáltatások nyújtásának módjára és szintjére, valamint a szolgáltatások igénybevételének rendjére vonatkozóan - ideértve a szolgáltatás-nyújtásának kezdeményezését, a szerződő felek jogait és kötelezettségeit és a teljesítést is - az egyes megrendelőkkel megállapodást köt, mely tartalmazza a Főigazgatóság által nyújtott szolgáltatások részletezését a megrendelővel egyeztetett egyedi igények figyelembevételével.

3. §

Az ellátási tevékenysége körébe tartozó szolgáltatásokat a Főigazgatóság a Kr. 2. §-ának a) pontjában említett, az ellátási körébe tartozó szervek részére, azok 2006. december 31. napján érvényben lévő, az egyes szolgáltatások tekintetében irányadó szabályzatai és vonatkozó egyéb előírásai érvényesítése mellett nyújtja.

4. §

Ez a rendelet a kihirdetését követő harmadik napon lép hatályba azzal, hogy a 3. § szerinti szolgáltatásokat a Főigazgatóság 2007. január 1-jétől teljesíti.

Dr. Szilvásy György s. k.,

a Miniszterelnöki Hivatalt vezető miniszter

Melléklet a 7/2007. (III. 19.) MeHVM rendelethez

A Főigazgatóság által nyújtott gazdasági, informatikai és műszaki szolgáltatások köre és terjedelme

I. NEM ÜDÜLÉSI CÉLÚ (IRODA, LAKÁS) INGATLANOK MŰSZAKI ÜZEMELTETÉSE

1. Iroda- és tárgyalóterület, dohányzóhely biztosítása

1.1. Elhelyezés, szerződéskötés, elszámolás

2. Lakásüzemeltetés

2.1. Állami vezetők részére szolgálati lakás biztosítása

2.2. Lakás biztosításával összefüggő egyéb szolgáltatások

3. Közműszolgáltatások

4. Fűtésbiztosítás

5. Épületüzemeltetés, karbantartás

5.1. Beruházás előkészítés, közbeszerzési eljárás lefolytatása, kivitelező ellenőrzése

5.2. Külső kivitelezővel történő speciális szaktudást igénylő, nagy eszköz-, anyag- vagy létszámigényű munkák

5.3. Saját munkatársakkal történő kis eszköz-, anyag- vagy létszámigényű és komfortérzetet növelő munkák

6. Higiénés szolgáltatások

6.1. Takarítás

6.2. Higiénés tisztálkodó szerek biztosítása

6.3. Szelektív hulladékgyűjtés

6.4. Szemétszállítás

6.5. Rovarirtás

7. Biztonságtechnikai szolgáltatások

7.1. Épület élőerős őrzése (a védett épületek kivételével)

7.2. Tűzoltó rendszerek karbantartása

7.3. Tűzjelző rendszerek karbantartása

7.4. Riasztórendszerek karbantartása

8. Gépészeti szolgáltatások

8.1. Felvonók karbantartása

8.2. Klímaberendezések karbantartása

9. Irodatechnikai szolgáltatások

9.1. Fax biztosítása, berendezés karbantartása

9.2. Fénymásoló biztosítása, berendezés karbantartása

9.3. TV műsor-szolgáltatás biztosítása és a belső hálózat karbantartása

9.4. Iratmegsemmisítés

10. Rendezvények technikai biztosítása

10.1. Hangosítás biztosítás

10.2. Hangfelvétel készítés

11. Parkolóhely biztosítás

12. Információs táblák, névtáblák biztosítása

13. TMK karbantartó és hibaelhárító tevékenység

13.1. Épület építészeti, épületgépészeti karbantartása, hibaelhárítás

13.2. Híradás-, és irodatechnikai eszközök karbantartása

13.3. Konyhatechnikai eszközök karbantartása

14. Epületekkel kapcsolatos tűz- és munkavédelmi feladatok ellátása

II. MŰSZAKI ÉS IRODAI ELLÁTÁSI SZOLGÁLTATÁSOK

1. Költöztetés

2. Irodaszer ellátás

3. Nyomtatványellátás

3.1. Nyomdai termékek biztosítása (levélpapír, névjegy, boríték stb. )

3.2. Újság, folyóirat biztosítása

3.3. Szakkönyv, szakkiadvány biztosítása könyvtáron keresztül

4. Iroda berendezés biztosítása

4.1. Irodabútor biztosítása

4.2. Egyéni bútorozási igények teljesítése

4.3. Bútor felújítás

4.4. Szobadíszítés (függöny, kép, szobanövény stb. )

5. Műszaki eszközök biztosítása

5.1. Irodatechnikai eszközök

5.2. Híradástechnikai eszközök

5.3. Konyhatechnikai eszközök

5.4. Egyéb, speciális, munkakörfüggő eszközök

6. Anyagbeszerzés

6.1. Normál üzemeltetéshez szükséges anyagok és eszközök beszerzése

6.2. Anyagszállítás

6.3. Rendezvényekhez felszerelés szállítása

6.4. Igényelt anyagok és eszközök felhasználóhoz történő kiszállítása

7. Sokszorosítás

7.1. Fénymásolás, sokszorosítás

7.2. Tűzés, spirálozás, laminálás, egyéb kötészeti feladatok

8. Jóléti, szociális szolgáltatások

8.1. Kávé-, üdítőital automata biztosítása

8.2. Kondicionálóterem, szauna stb. üzemeltetése

9. Tisztítószerek

9.1. Konyhai feladatokhoz

9.2. TMK feladatokhoz

10. Konyhafelszerelés biztosítása

10.1. Porcelán- és üvegáru

10.2. Konyhai textíliák

10.3. Egyéb konyhai felszerelések

11. Speciális, egyedi igények teljesítése

III. INFORMATIKAI SZOLGÁLTATÁSOK

A) Alapvető igények ellátása

1. Alap informatikai és telekommunikációs ellátás

1.1. Asztali munkaállomás biztosítása

1.2. Alap irodai alkalmazások biztosítása

1.3. Belső információs portál biztosítása (Intranet)

1.4. Felhasználó - munkával kapcsolatos - anyagainak tárolásához központi tárterület biztosítása

1.5. Nyomtatási lehetőség biztosítása

2. Alap informatikai és telekommunikációs eszközök munkaidőben való használatának a biztosítása, üzemeltetése, karbantartása

2.1. Faxvonal biztosítása

2.2. Helyszíni informatikai támogatás

2.3. Informatikai hálózat üzemeltetése, karbantartása

2.4. Internet-hozzáférés

2.5. Irodai munkaállomások üzemeltetése

2.6. Kellékanyag (festékkazetta, -toner) csere

2.7. Levelek elérése távolról

2.8. Levelező rendszer használata

2.9. Mobil telefonkészülék

2.10. Mobiltelefon előfizetés (standard) igénylése

2.11. Nyomtatók, multifunkcionális eszközök üzemeltetése

2.12. Reklámlevelek (SPAM) szűrése

2.13. Telekommunikációs berendezések üzemeltetése

2.14. Vezetékes telefonvonal/készülék biztosítása

3. Az Intraneten nyújtott szolgáltatások

3.1. Adatmódosítás az Intraneten

3.2. Elektronikus formanyomtatványok tervezése, publikáltatása

3.3. Felhasználói segítségnyújtás az Intraneten

3.4. Nem rendszeresen megjelenő információ feltöltése

3.5. Rendszeresen megjelenő információ feltöltése

4. Informatikai problémák, igények, bejelentések regisztrálása (Helpdesk szolgáltatás)

4.1. Állományok visszaállítása mentésből

4.2. Általános informatikai segítségnyújtás

4.3. Elfelejtett jelszó incidens megoldása

4.4. Felhasználó felvétele, törlése

4.5. Felhasználó informatikai jogosultságainak adminisztrálása

4.6. Felhasználói, munkacsoport adatok archiválása optikai lemezre

4.7. Informatikai ügyelet

4.8. Költözések bonyolítása

5. Felhasználói bejelentés kezelése

5.1. Alap informatikai és telekommunikációs eszközök technológiai cseréje

5.2. Alap irodai alkalmazásokkal kapcsolatos hiba kezelése

5.3. Asztali számítógépekkel kapcsolatos hiba kezelése

5.4. Az aktív címtárral kapcsolatos felhasználói incidens kezelése

5.5. Informatikai és telekommunikációs hálózat igények szerinti fejlesztése, bővítése

5.6. Kliens perifériákkal (nyomtató, lapolvasó) kapcsolatos hiba kezelése

5.7. Mobil eszközökkel kapcsolatos hiba kezelése

5.8. Vonalas telefonnal kapcsolatos hiba kezelése

B) Speciális igények ellátása

1. Alaptól eltérő monitor

2. IT eszköz kölcsönzése

3. Központi tárterület használata felhasználó egyéni nunkájával kapcsolatos anyagainak tárolásához, emelt kvóta

4. Mobiltelefon speciális szolgáltatások igénylése

5. Magáncélú hirdetések közzététele az Intraneten

6. Mobil számítástechnikai eszköz (laptop, PDA)

7. Mobil számítástechnikai eszköz illesztése a hálózathoz

8. Speciális alkalmazások biztosítása

9. Speciális internet-használat biztosítása

10. Speciális perifériák (DVD olvasó, pen drive stb.)

11. Szkennelési lehetőség

C) Informatikai háttér tevékenységek

1. Aktív címtár üzemeltetés

2. Alkalmazások karbantartása

3. Alkalmazások támogatása

4. Alkalmazások újonnan telepítése

5. Eszköz- és anyaggazdálkodási szolgáltatások

5.1. Eszközök beszerzése

5.2. Eszközök javítása, selejtezés

5.3. Informatikai raktár üzemeltetése

5.4. Kellékanyagok beszerzésének bonyolítása

5.5. Térítésmentes átadás-átvétel

6. Informatikai és telekommunikációs beszerzések véleményezése

7. Informatikai és telekommunikációs eszközök újon-nani telepítése

8. Informatikai és telekommunikációs eszközök üzemeltetése

9. Informatikai és telekommunikációs rendszer monitorozása

10. Informatikai projektek vezetése

11. Informatikai rendszer integráció az új eszközök és alkalmazások telepítéséhez

12. Intranet karbantartása

13. IT alkalmazások beszerzése, illetve licencek biztosítása

14. IT beszerzések nyilvántartása az eszköz- és anyag nyilvántartási rendszerben

15. IT beszerzések számláinak igazolása

16. IT beszerzések tervezése

17. IT eszközök garanciális és garancián túli javítása és javíttatása

18. IT szolgáltatás beszerzések, támogatási szerződések bonyolítása

19. Jogosultságok kezelése, adminisztrálása

20. Központi vírusvédelem biztosítása

21. Monitorozás

22. Rendszeroptimalizálás, normalizálás

23. Szerverek és hálózat rendelkezésre állása

24. Szoftver licencek nyilvántartása

25. Szoftver licencek tárolása

26. Telefonközpont kezelés

27. Telekommunikációs számlák feldolgozása

28. Telekommunikációs számlák feldolgozás

D) Egyéb igények ellátása

29. Beléptető karbantartás

30. Beléptető kártyakezelés

31. Beléptető hibabejelentés

32. Előadások, bemutatók - előre egyeztetett - digitális rögzítése

33. Hivatali rendezvények informatikai támogatása

34. Informatikai oktatóterem használata

35. Kamerás figyelő rendszer

36. Levelezések iktatása

37. Objektumvédelmi rendszer használata

38. Informatikai oktatás szervezése, lebonyolítása

39. On-line könyvtári rendszer biztosítása

40. Informatikai témájú szakmai továbbképzés

IV. GÉPJÁRMŰVEKKEL KAPCSOLATOS ESZKÖZÖK, SZOLGÁLTATÁSOK

1. Gépkocsi használat biztosítása

2. Diszpécser szolgálat

2.1. Gépkocsi átvétele és átadása munkaidőben

3. Garázsmesteri szolgálat

3.1. Menetlevél kiadás, visszavétel

3.2. Gépkocsi átvétele és átadása munkaidőben

3.3. 24 órás szolgálat

4. Ügyfélszolgálat

4.1. Gépkocsi időszakos karbantartása, javítása, karambolos javítása (kárfelvétel és kárszámítás is)

4.2. Gépkocsi garanciális javítása

4.3. Műszaki vizsgáztatása, környezetvédelmi vizsgálata

5. Gépkocsi előadó

5.1. Gépkocsivezetési jogosultságok nyilvántartása

5.2. Hivatali vezetői engedélyek kiadása, visszavétele

5.3. Gépkocsi műszaki vizsga, környezetvédelmi vizsgálat érvényességének figyelése, ügyintézése

5.4. Káresemények dokumentálása

5.5. Biztosítási ügyintézés (teljes körű kárügyintézés)

6. Menetlevél feldolgozás

6.1. Menetlevelek adatainak feldolgozása

6.2. Adatszolgáltatás

6. 3. Üzemanyag elszámolás

7. Gépkocsi ápolás

7.1. Gépkocsi mosás, takarítás, ápolás

8. Autómentés lehetőségének biztosítása

8.1. Üzemképtelen gépkocsi szállítása igénybevételi lehetőségének biztosítása

9. Csere gépkocsi biztosítása

9.1. Az állandó használatra kiadott gépkocsi helyett, annak javítása idejére, cseregépkocsi biztosítása a rendelkezésre álló készlet erejéig

10. Műholdas gépjárművédelem

10.1. Műholdas nyomkövetésen alapuló, riasztóberendezéssel egybeépített gépjármű védelmi rendszer biztosítása

11. Téli gumiabroncs biztosítása

11.1. Keréktárcsára szerelt téli mintázatú gumiabroncs biztosítása az adott gépkocsihoz a megfelelő méretben

12. Autópálya matrica biztosítása

13. Parkolási költségek megtérítése

13.1. A hivatali ügyek intézésekor felmerülő parkolási költségek megtérítése a parkolást igazoló parkolójegy leadása mellett

14. Behajtási engedélyek biztosítása

14.1. Kizárólag fizetés ellenében megközelíthető területekre (pl. Budai vár) szóló behajtási engedélyek biztosítása adott alkalomra

15. Gépkocsivezető biztosítása

16. Külföldön használható üzemanyagkártya biztosítása

17. Taxi szolgáltatás

V. ÜDÜLÉS-, OKTATÁS- ÉS RENDEZVÉNYSZERVEZÉSHEZ KAPCSOLÓDÓ INFRASTRUKTÚRA ÉS ESZKÖZÖK BIZTOSÍTÁSA

1. Rendezvényekhez szükséges infrastruktúra biztosítása

2. Rendezvényekhez szükséges eszközök biztosítása és beszerzése

3. Rendezvényhangosítás biztosítása

4. Üdülési, illetve nem üdülési célú ingatlanok kihasználtságának biztosítása

Tartalomjegyzék