11/2015. (II. 27.) MvM rendelet
a kormányablakok személyi és technikai feltételeiről szóló 39/2013. (XII. 30.) KIM rendelet módosításáról
A fővárosi és megyei kormányhivatalokról, valamint a fővárosi és megyei kormányhivatalok kialakításával és a területi integrációval összefüggő törvénymódosításokról szóló 2010. évi CXXVI. törvény 21/B. § (1) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján, a Kormány tagjainak feladat- és hatásköréről szóló 152/2014. (VI. 6.) Korm. rendelet 4. § 3. pontjában és 1. melléklet A) táblázatának 2 pontjában meghatározott feladatkörömben eljárva a következőket rendelem el:
1. § A kormányablakok személyi és technikai feltételeiről szóló 39/2013. (XII. 30.) KIM rendelet (a továbbiakban: R.) 8. § (1) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
"(1) A Hivatal biztosítja az okmánykiadási feladatot ellátó, a szabályozott elektronikus ügyintézési szolgáltatásokról és az állam által kötelezően nyújtott szolgáltatásokról szóló kormányrendelet szerinti elektronikus fizetési és elszámolási rendszerhez (a továbbiakban: EFER) csatlakozott kormányablakban az okmánykiadási feladatokhoz kapcsolódó kártyatranzakció lebonyolításához szükséges elektronikus berendezést (a továbbiakban: POS terminál)."
2. § (1) Az R. 1. melléklet 1. pont d) alpontja helyébe a következő rendelkezés lép:
"d) 1 darab legalább 9.5""-os táblaszámítógép (több profilt kezelni képes operációs rendszer, az ügyintéző és az ügyfél számára is kényelmes használatot biztosító lopás elleni rögzítés),"
(2) Az R. 1. melléklet 3. pont a) alpontja alpontja helyébe a következő rendelkezés lép:
"a) legalább minden két, azonos virtuális hálózatba tartozó, közvetlen ügyfélkiszolgálásba bevont munkahelyhez scannelést biztosító multifunkciós nyomtató (másolás, adf, duplex nyomtatás, hálózati nyomtatás, maximális méretek, szélesség x mélység: 50 cm x 50 cm, MS Windows és LINUX operációs rendszer támogatás)."
(3) Az R. 1. melléklet 4. pont g) alpontja helyébe a következő rendelkezés lép:
"g) legalább 1 darab A3 formátumot előállítani képes hálózati multifunkciós nyomtató, MS Windows és LINUX operációs rendszer támogatással,"
(4) Az R. 1. melléklet 4. pontja a következő i) alponttal egészül ki:
"i) bankkártyás fizetést lehetővé tevő POS terminál és PIN-pad az okmánykiadással összefüggő feladatokat végző munkahelyek legalább 90%-ánál, és legalább egy okmánykiadáshoz nem kapcsolódó ügyfélkiszolgálást végző munkahelyen."
(5) Az R. 1. melléklet 6. pontja a következő h) és i) alponttal egészül ki:
"h) az Építésügyi hatósági engedélyezési eljárásokat Támogató elektronikus Dokumentációs Rendszer (ÉTDR) elérése adathordozóról történő adatfeltöltési elérhetőség biztosításával,
i) kormányhivatali pénzügyi-gazdálkodási rendszer."
(6) Az R. 1. melléklet 7. pont a) alpontja helyébe a következő rendelkezés lép:
"a) irat megtekintési, AVDH irathitelesítési szolgáltatás elérése (csak ügyintézői munkaállomás felől kezdeményezhető módon),"
(7) Az R. 1. melléklet 7. pontja a következő d), e), és f) alpontokkal egészül ki:
"d) ÁNYK űrlap kitöltésének és benyújtásának biztosítása,
e) az Építésügyi hatósági engedélyezési eljárásokat Támogató elektronikus Dokumentációs Rendszer (ÉTDR) elérése (adathordozóról történő dokumentum feltöltési szolgáltatások kivételével),
f) SINOSZ KONTAKT videó jelnyelvi tolmácsszolgálat rendszer."
3. § (1) Hatályát veszti az R. 1. melléklet 7. pont c) alpontja.
(2) Hatályát veszti az R. 2. melléklet 2. pont d) alpontja.
4. § Ez a rendelet 2015. szeptember 30-án lép hatályba.
Lázár János s. k.,
Miniszterelnökséget vezető miniszter