164/2011. (VIII. 24.) Korm. rendelet
az egyházi fenntartású közfeladatot ellátó egészségügyi, oktatási, szociális, valamint közgyűjteményi és közművelődési szolgáltatást nyújtó intézményeknél foglalkoztatottak 2011. évi kompenzációjáról
A Kormány az Alkotmány 35. § (2) bekezdésében megállapított eredeti jogalkotói hatáskörében eljárva, az Alkotmány 35. § (1) bekezdés a) és b) pontjában foglalt feladatkörében eljárva a következő rendeletet alkotja:
1. § A rendelet hatálya az egyházi fenntartású,
a) a közoktatásról szóló 1993. évi LXXIX. törvény végrehajtásáról szóló 20/1997. (II. 13.) Korm. rendelet, valamint a felsőoktatási intézmények képzési, tudományos célú és fenntartói normatíva alapján történő finanszírozásáról szóló 50/2008. (III. 14.) Korm. rendelet szerinti normatív hozzájárulásban 2011. évben részesülő oktatási,
b) az egyházi és nem állami fenntartású szociális, gyermekjóléti és gyermekvédelmi szolgáltatók normatív állami támogatásáról szóló 213/2009. (IX. 29.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Nr.) szerinti normatívában 2011. évben részesülő szociális, gyermekjóléti és gyermekvédelmi (a továbbiakban: szociális),
c) a közgyűjteményi és közművelődési,
d) finanszírozási szerződéssel rendelkező egészségügyi
szolgáltatást nyújtó, nem költségvetési szervként működő szervezetekre (a továbbiakban: foglalkoztatóra), azok fenntartóira, a velük a Munka Törvénykönyvéről szóló 1992. évi XXII. törvény szerinti munkaviszonyban állókra, valamint a gyermekek védelméről és a gyámügyi igazgatásról szóló 1997. évi XXXI. törvény szerinti hivatásos nevelőszülői jogviszonyban álló hivatásos nevelőszülőkre (a továbbiakban: foglalkoztatottakra) terjed ki.
2. § Támogatásra az 1. §-ban meghatározott egyházi fenntartó - az egyházon keresztül - jogosult.
3. § (1) A foglalkoztatott a 2011. évi adó- és járulékváltozások ellentételezésére szolgáló kompenzációra (a továbbiakban: kompenzáció) a januártól júliusig terjedő időszak hét hónapjára járó, utólagos, egyösszegű kompenzáció kivételével, a 2011. év hónapjaira járó munkabérének kifizetésével egyidejűleg, a 2010. december 31-én az 1. § szerinti foglalkoztatónál fennálló munkajogviszonya alapján havonta a (2)-(9) bekezdésben foglalt feltételekkel jogosult. A januártól júliusig hónapokra járó kompenzáció kifizetésére, a nyilatkozat leadásának hónapjára járó munkabér kifizetésével egyidejűleg, visszamenőlegesen kerül sor.
(2) A tárgyhónap első napján érvényes munkabére figyelembevételével az 1. melléklet szerinti kompenzációra jogosult az a foglalkoztatott, aki a 7. § szerinti nyilatkozata alapján a személyi jövedelemadóról szóló 1995. évi CXVII. törvény (a továbbiakban: Szja tv.) 29/A. és 29/B. §-a szerint családi kedvezményre nem jogosult.
(3) A tárgyhónap első napján érvényes munkabére figyelembevételével 3500 forint bruttó kompenzációra jogosult az a foglalkoztatott,
a) aki a 7. § szerinti nyilatkozata alapján az Szja tv. 29/A. és 29/B. §-a szerint családi kedvezményre egy gyermek után jogosult, és
b) akinek a házastársa vagy élettársa is az 1. § szerinti foglalkoztatóknál, vagy a költségvetési szerveknél foglalkoztatottak 2011. évi kompenzációjáról szóló 352/2010. (XII. 30.) Korm. rendelet 1. §-ában említett jogviszonyban áll, és
c) mindkettőjük 3. § szerinti munkabére, vagy illetménye a tárgyhó első napján eléri a 198 500 forintot, de nem haladja meg a 267 000 forintot.
A kompenzációra a házas- vagy élettársak kizárólag egyike jogosult, a 7. § szerinti nyilatkozatuk alapján.
(4) A tárgyhónap első napján érvényes munkabére 0,61%-ának megfelelő - 100 forintra kerekített összegű -kompenzációra jogosult az a foglalkoztatott, aki a 7. § szerinti nyilatkozata alapján az Szja tv. 29/A. és 29/B. §-a szerint családi kedvezményre
a) egy vagy két gyermek után jogosult és a tárgyhónap első napján érvényes munkabére nem éri el a 71 600 forintot;
b) három gyermek után jogosult és a tárgyhónap első napján érvényes munkabére nem éri el a 128 500 forintot;
c) négy vagy több gyermek után jogosult és a tárgyhónap első napján érvényes munkabére nem éri el a 128 500 forintnak a három feletti gyermekszám és a 19 000 forint szorzatával növelt összegét.
(5) A (2) és a (4) bekezdés szerinti kompenzáció összegét legfeljebb nulla összegig csökkenteni kell a kötelező legkisebb munkabér (minimálbér) és a garantált bérminimum megállapításáról szóló 337/2010. (XII. 27.) Korm. rendelet szerinti minimálbér és garantált bérminimum elérése érdekében végrehajtott illetményemelés 100 forintra kerekített összegével.
(6) Az 1. § szerinti jogviszony hóközi megszűnése esetén a foglalkoztatott a törthónapra a (2)-(5) bekezdés szerinti kompenzáció 100 forintra kerekített időarányos részére jogosult.
(7) Egyidejűleg több, az 1. § szerinti jogviszonyban álló foglalkoztatott a teljes munkaidős jogviszonyában jogosult a (2)-(6) bekezdés szerinti kompenzációra. Az 1. § szerinti teljes munkaidős jogviszony hiányában, az időben legkorábban keletkezett jogviszonyban jár a kompenzáció.
(8) Nem jogosult kompenzációra a foglalkoztatott a fizetés nélküli szabadság, valamint az egész napos igazolatlan távollét időtartamára. A kompenzáció emiatt kieső összegét a tárgyhónapban kieső munkanapok számának a foglalkoztatott munkarendje szerinti, a tárgyhónap egészére megállapított munkanapok számához viszonyított arányában, 100 forintra kerekítve kell megállapítani. A munkanapok számába be kell számítani a fizetett munkaszüneti napokat is.
(9) Az a foglalkoztatott, akinek az 1. § szerinti jogviszonya a 2011. évben keletkezett és azt közvetlenül megelőzően is az 1. § szerinti, illetve a költségvetési szerveknél foglalkoztatottak 2011. évi kompenzációjáról szóló 352/2010. (XII. 30.) Korm. rendelet 1. §-ában említett jogviszonnyal rendelkezett, a (2)-(8) bekezdés alkalmazásával jogosult a kompenzációra.
4. § (1) A 3. § vonatkozásában munkabérként kell figyelembe venni a munkavállalók személyi alapbérét és rendszeres bérpótlékait.
(2) A kompenzáció a személyi jövedelemadó-előleg megállapításánál nem rendszeres jövedelemnek minősül, és egyéb munkavégzéshez kapcsolódó juttatásként kell elszámolni. A kifizetés a statisztikai elszámolásokban a szociális költségek között kerül figyelembe vételre.
5. § (1) Az e rendelet alapján járó 2011. évi kompenzáció és annak járulékai kifizetéséhez a Nemzeti Erőforrás Minisztérium (a továbbiakban: Minisztérium) - előzetes hozzájárulásként - 600,0 millió Ft támogatást nyújt a kompenzáció kifizetésében érintett egyházak részére, a 4. mellékletben szereplő kimutatás szerint.
(2) A támogatásnak a Minisztérium rendelkezésére bocsátásáról a Kormány határozatban intézkedik.
(3) Az e rendelet alapján igénybe vett támogatás kizárólag a foglalkoztatottak 2011. évi kompenzációjára használható fel, más jogcímen kifizetés nem teljesíthető.
6. § (1) Az 1. §-ban meghatározott egyházi fenntartók részére a 2011. évi bérkompenzáció összegéből előzetes hozzájárulásként 600,0 millió Ft kerül átadásra, amely összeget a Minisztérium a 4. mellékletben meghatározott egyházak által benyújtott igények arányában oszt fel.
(2) A 2011. évi bérkompenzációra január-szeptember hónapokra ténylegesen kifizetett és az október-december hónapokra várhatóan kifizetésre kerülő összegekkel az egyházi foglalkoztatók 2011. október 15-ig számolnak el az egyházi fenntartók felé, az egyházi fenntartók 2011. október 31-ig számolnak el az egyházak részére, akik 2011. november 10-ig számolnak el a Minisztérium felé. Az elszámolás tartalma az 5. melléklet szerinti - ágazati bontású, az ágazat teljes létszámát, az érintettek létszámát, havi bontásban a ténylegesen kifizetett és a várhatóan kifizetésre kerülő összegeket és a munkaadókat terhelő járulékokat bemutató - beszámoló és rövid szöveges jelentés.
(3) Az (1) és (2) bekezdés szerint, a Minisztérium által biztosított támogatás előlegfinanszírozásnak minősül, utólagos elszámolási kötelezettséggel.
(4) Az egyházak a részükre biztosított kompenzáció összegét a jogosult fenntartó(k) részére átutalják. Fenntartó a támogatást köteles a 3. § (1) bekezdésében megjelölt célra fordítani, illetve a támogatást a folyósítást követő 5 munkanapon belül a foglalkoztató részére átadni.
(5) Foglalkoztató a kompenzáció összegét a nyilatkozat leadását követően, a tárgyhónapra járó munkabérének kifizetésével együtt fizeti ki foglalkoztatott részére.
(6) A támogatás igénylése a foglalkoztató által a 3. mellékletben foglalt Igénylőlapnak a fenntartó részére történő megküldésével történik. A fenntartó az Igénylőlapokat, valamint azok 3/b. melléklet szerinti összesítőjét megküldi az egyház részére.
(7) Az elszámolások utólagos - adott esetben helyszíni szemle útján történő - ellenőrzése céljából, minden támogatásban részesített foglalkoztató köteles részletes (jogosult személyenkénti bontásban történő) nyilvántartást vezetni.
(8) A Kormányzati Ellenőrzési Hivatal
a) ellenőrizheti, hogy a benyújtott igénylések megfelelnek-e a rendeletben meghatározott jogosultsági feltételeknek,
b) ellenőrizheti a foglalkoztatott részére történő kifizetések végrehajtását,
c) ellenőrizheti az egyházak által igényelt kompenzációs támogatás teljes körű felhasználását és elszámolását.
7. § (1) A foglalkoztatott a 2011. évi kompenzációjának megállapításához a foglalkoztatója részére nyilatkozik - a kompenzáció összegének megállapítása érdekében - a családi kedvezményre való jogosultságról, és a kedvezmény igénylése során figyelembe vehető kedvezményezett eltartottakról.
(2) A nyilatkozat tartalmazza
a) a foglalkoztatott (a továbbiakban: Nyilatkozó) természetes személyazonosító adatait,
b) a családi kedvezmény érvényesítésére jogosító kedvezményezett eltartottak számát,
c) a Nyilatkozóval közös háztartásban élő házas- vagy élettárs jogviszonyáról szóló nyilatkozatot,
d) a Nyilatkozó aláírását,
e) a 3. § (3) bekezdés c) pontjában foglalt feltételek fennállásáról szóló nyilatkozatot,
f) a kompenzáció érvényesítésére vonatkozó rendelkezést,
g) a Nyilatkozó foglalkoztatójának megnevezését, adószámát, aláírását,
h) a Nyilatkozóval közös háztartásban élő házas- vagy élettárs nevét, aláírását, a Nyilatkozóval közös háztartásban élő házas- vagy élettárs foglalkoztatójának megnevezését, adószámát,
i) a Nyilatkozó által tett záradékot az adatok valóságtartalmáról.
(3) A 3. § (7) bekezdésben meghatározott esetben a Nyilatkozó nyilatkozatát az őt teljes munkaidős jogviszonyban foglalkoztatójának a (4) bekezdés szerinti határidőig leadja. Teljes munkaidős jogviszony hiányában a Nyilatkozó nyilatkozatát a (4) bekezdésben meghatározott határidőig annak a foglalkoztatónak köteles leadni, akinél jogviszonya a legkorábban keletkezett.
(4) A Nyilatkozó a nyilatkozatot legkésőbb 2011. szeptember 10-ig - külföldi szolgálatot teljesítők esetében 2011. október 10-ig - nyújtja be a foglalkoztatónak két példányban. A foglalkoztató az egyik példányon igazolja az átvételt, a másik példányt intézkedésre megküldi az illetékes illetményszámfejtő helynek.
(5) A foglalkoztatói igazolást tartalmazó nyilatkozatot a Nyilatkozó köteles 5 évig megőrizni és ellenőrzés esetén bemutatni.
(6) Amennyiben a Nyilatkozó a nyilatkozatot a határidő eltelte után nyújtja be, a mulasztás miatt kieső időszakra kompenzációra visszamenőlegesen nem jogosult. Ebben az esetben a Nyilatkozó a nyilatkozat alapján megállapított kompenzációra a leadást követő hónaptól válik jogosulttá.
8. § (1) Amennyiben a leadott nyilatkozatban a kompenzáció megállapításánál irányadó adatok év közben módosulnak, a magánszemély az erről való tudomásszerzést követően haladéktalanul, de legkésőbb 5 munkanapon belül köteles újabb nyilatkozat kitöltésével bejelenteni a változást a foglalkoztatónak.
(2) Amennyiben a Nyilatkozó változás bejelentő nyilatkozatát tárgyhó 15-ig nyújtja be, kompenzációra a tárgyhóban jogosulttá válik, és az a tárgyhóra esedékes illetménye számfejtésével egyidejűleg kerül kifizetésre.
(3) Amennyiben a Nyilatkozó változást bejelentő nyilatkozatát tárgyhó 15-e után nyújtja be, kompenzációra csak a leadást követő hónaptól válik jogosulttá, és az a tárgyhónapot követő hónapra esedékes illetménye számfejtésével egyidejűleg kerül kifizetésre.
(4) Amennyiben a Nyilatkozó olyan változást jelent be tárgyhó 15-e után, amely alapján nem jogosult vagy csökkentett összegű kompenzációra jogosult, a kompenzációra vonatkozó jogosultsága tárgyhót követő hónapra vonatkozóan szűnik meg vagy csökken.
(5) Amennyiben a Nyilatkozó a kompenzáció megállapítása érdekében tett nyilatkozat kitöltésével valótlan adatot közölt, a kompenzáció már teljesített összege visszavonásra, és a kompenzáció további folyósítása felfüggesztésre kerül.
(6) A nyilatkozat mintáját és annak kitöltési útmutatóját a 2. melléklet tartalmazza.
9. § (1) Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba, rendelkezéseit 2011. január 1. napjától kell alkalmazni.
(2) Ez a rendelet 2012. április 30. napján hatályát veszti.
Orbán Viktor s. k.,
miniszterelnök
1. melléklet a 164/2011. (VIII. 24.) Korm. rendelethez
A kompenzáció összege a 3. § (2) bekezdése szerinti esetekben a tárgyhónap első napján érvényes munkabér figyelembe vételével
Munkabér Ft/hó | Kom- pen- záció Ft/hó | Munkabér Ft/hó | Kom- pen- záció Ft/hó | Munkabér Ft/hó | Kompen- záció Ft/hó | Munkabér Ft/hó | Kom- pen- záció Ft/hó | |||
8 500-24 999 | 100 | 183 000-183 499 | 4 200 | 208 000-208 499 | 12 000 | 269 000-269 499 | 6 400 | |||
25 000-41 999 | 200 | 183 500-183 999 | 4 400 | 208 500-208 999 | 12 100 | 269 500-269 999 | 6 200 | |||
42 000-57 999 | 300 | 184 000-184 499 | 4 500 | 209 000-209 499 | 12 200 | 270 000-270 499 | 6 100 | |||
58 000-59 499 | 400 | 184 500-184 999 | 4 700 | 209 500-212 499 | 12 300 | 270 500-270 999 | 6 000 | |||
59 500-59 999 | 500 | 185 000-185 499 | 4 800 | 212 500-218 499 | 12 200 | 271 000-271 499 | 5 900 | |||
60 000-60 499 | 600 | 185 500-185 999 | 5 000 | 218 500-224 499 | 12 100 | 271 500-271 999 | 5 800 | |||
60 500-60 999 | 800 | 186 000-186 499 | 5 100 | 224 500-230 499 | 12 000 | 272 000-272 499 | 5 600 | |||
61 000-61 499 | 1 000 | 186 500-186 999 | 5 300 | 230 500-236 499 | 11 900 | 272 500-272 999 | 5 500 | |||
61 500-61 999 | 1 100 | 187 000-187 499 | 5 500 | 236 500-242 999 | 11 800 | 273 000-273 499 | 5 400 | |||
62 000-62 499 | 1 300 | 187 500-187 999 | 5 600 | 243 000-248 999 | 11 700 | 273 500-273 999 | 5 200 | |||
62 500-62 999 | 1 500 | 188 000-188 499 | 5 800 | 249 000-249 499 | 11 500 | 274 000-274 499 | 5 100 | |||
63 000-63 499 | 1 600 | 188 500-188 999 | 5 900 | 249 500-249 999 | 11 400 | 274 500-274 999 | 5 000 | |||
63 500-63 999 | 1 800 | 189 000-189 499 | 6 100 | 250 000-250 499 | 11 300 | 275 000-275 499 | 4 900 | |||
64 000-64 499 | 2 000 | 189 500-189 999 | 6 200 | 250 500-250 999 | 11 200 | 275 500-275 999 | 4 700 | |||
64 500-64 999 | 2 100 | 190 000-190 499 | 6 400 | 251 000-251 499 | 11 000 | 276 000-276 499 | 4 600 | |||
65 000-65 499 | 2 300 | 190 500-190 999 | 6 500 | 251 500-251 999 | 10 900 | 276 500-276 999 | 4 500 | |||
65 500-65 999 | 2 500 | 191 000-191 499 | 6 700 | 252 000-252 499 | 10 800 | 277 000-277 499 | 4 300 | |||
66 000-66 499 | 2 600 | 191 500-191 999 | 6 800 | 252 500-252 999 | 10 600 | 277 500-277 999 | 4 200 | |||
66 500-66 999 | 2 800 | 192 000-192 499 | 7 000 | 253 000-253 499 | 10 500 | 278 000-278 499 | 4 100 | |||
67 000-67 499 | 3 000 | 192 500-192 999 | 7 100 | 253 500-253 999 | 10 400 | 278 500-278 999 | 4 000 | |||
67 500-67 999 | 3 100 | 193 000-193 499 | 7 300 | 254 000-254 499 | 10 300 | 279 000-279 499 | 3 800 | |||
68 000-68 499 | 3 300 | 193 500-193 999 | 7 500 | 254 500-254 999 | 10 100 | 279 500-279 999 | 3 700 | |||
68 500-68 999 | 3 500 | 194 000-194 499 | 7 600 | 255 000-255 499 | 10 000 | 280 000-280 499 | 3 600 | |||
69 000-69 499 | 3 600 | 194 500-194 999 | 7 800 | 255 500-255 999 | 9 900 | 280 500-280 999 | 3 400 | |||
69 500-69 999 | 3 800 | 195 000-195 499 | 7 900 | 256 000-256 499 | 9 700 | 281 000-281 499 | 3 300 | |||
70 000-71 499 | 4 000 | 195 500-195 999 | 8 000 | 256 500-256 999 | 9 600 | 281 500-281 999 | 3 200 |
71 500-79 499 | 3 900 | 196 000-196 499 | 8 200 | 257 000-257 499 | 9 500 | 282 000-282 499 | 3 000 | |||
79 500-87 499 | 3 800 | 196 500-196 999 | 8 400 | 257 500-257 999 | 9 400 | 282 500-282 999 | 2 900 | |||
87 500-95 499 | 3 700 | 197 000-197 499 | 8 500 | 258 000-258 499 | 9 200 | 283 000-283 499 | 2 800 | |||
95 500-103 499 | 3 600 | 197 500-197 999 | 8 700 | 258 500-258 999 | 9 100 | 283 500-283 999 | 2 700 | |||
103 500-111 499 | 3 500 | 198 000-198 499 | 8 800 | 259 000-259 499 | 9 000 | 284 000-284 499 | 2 500 | |||
111 500-119 999 | 3 400 | 198 500-198 999 | 9 000 | 259 500-259 999 | 8 800 | 284 500-284 999 | 2 400 | |||
120 000-127 999 | 3 300 | 199 000-199 499 | 9 200 | 260 000-260 499 | 8 700 | 285 000-285 499 | 2 300 | |||
128 000-135 999 | 3 200 | 199 500-199 999 | 9 300 | 260 500-260 999 | 8 600 | 285 500-285 999 | 2 100 | |||
136 000-143 999 | 3 100 | 200 000-200 499 | 9 500 | 261 000-261 499 | 8 500 | 286 000-286 499 | 2 000 | |||
144 000-151 999 | 3 000 | 200 500-200 999 | 9 600 | 261 500-261 999 | 8 300 | 286 500-286 999 | 1 900 | |||
152 000-159 999 | 2 900 | 201 000-201 499 | 9 800 | 262 000-262 499 | 8 200 | 287 000-287 499 | 1 800 | |||
160 000-167 999 | 2 800 | 201 500-201 999 | 10 000 | 262 500-262 999 | 8 100 | 287 500-287 999 | 1 600 | |||
168 000-176 499 | 2 700 | 202 000-202 499 | 10 100 | 263 000-263 499 | 7 900 | 288 000-288 499 | 1 500 | |||
176 500-177 999 | 2 600 | 202 500-202 999 | 10 200 | 263 500-263 999 | 7 800 | 288 500-288 999 | 1 400 | |||
178 000-178 499 | 2 700 | 203 000-203 499 | 10 400 | 264 000-264 499 | 7 700 | 289 000-289 499 | 1 200 | |||
178 500-178 999 | 2 800 | 203 500-203 999 | 10 500 | 264 500-264 999 | 7 600 | 289 500-289 999 | 1 100 | |||
179 000-179 499 | 3 000 | 204 000-204 499 | 10 700 | 265 000-265 499 | 7 400 | 290 000-290 499 | 1 000 | |||
179 500-179 999 | 3 100 | 204 500-204 999 | 10 800 | 265 500-265 999 | 7 300 | 290 500-290 999 | 900 | |||
180 000-180 499 | 3 300 | 205 000-205 499 | 11 000 | 266 000-266 499 | 7 200 | 291 000-291 499 | 700 | |||
180 500-180 999 | 3 400 | 205 500-205 999 | 11 200 | 266 500-266 999 | 7 000 | 291 500-291 999 | 600 | |||
181 000-181 499 | 3 600 | 206 000-206 499 | 11 300 | 267 000-267 499 | 6 900 | 292 000-292 499 | 500 | |||
181 500-181 999 | 3 800 | 206 500-206 999 | 11 500 | 267 500-267 999 | 6 800 | 292 500-292 999 | 300 | |||
182 000-182 499 | 3 900 | 207 000-207 499 | 11 600 | 268 000-268 499 | 6 700 | 293 000-293 399 | 200 | |||
182 500-182 999 | 4 100 | 207 500-207 999 | 11 800 | 268 500-268 999 | 6 500 | 293 400-293 440 | 100 |
2. melléklet a 164/2011. (VIII. 24.) Korm. rendelethez
Nyilatkozat a foglalkoztatottat megillető, a 2011. évi adó- és járulékváltozások ellentételezésére szolgá | ||||
kompenzáció igénybevételéhez | ||||
Kérjük, a Nyilatkozat kitöltése előtt a Kitöltési útmutatót figyelmesen olvassa el! | ||||
I. A nyilatkozatot adó magánszemély (továbbiakban: Nyilatkozó) | ||||
neve: | ……………………………………………… | |||
születési dátuma: | ……………………………………………… | |||
adóazonosító jele: | ……………………………………………… | |||
munkáltatójának megnevezése: | ……………………………………………… | |||
munkáltatójának adószáma: | ……………………………………………… | |||
II. | ||||
Kijelentem, hogy a kompenzáció megállapításához szükséges adataim az alábbiak szerint alakultak: 1. | ||||
hónap | családi kedvezmény igénybevételére jogosult voltam / vagyok (IGEN / NEM) | családi kedvezmény érvényesítésére jogosító kedvezményezett eltartottak száma | hó első napján érvényes bérem és az egyházi fenntartású intézménynél vagy költségvetési szervnél foglalkoztatott, velem közös háztartásban élő házastársam/élettársam illetménye/bére is eléri a 198.500 forintot, de nem haladja meg a 267.000 forintot (IGEN / NEM) | |
a) | b) | c) | d) | |
január | ||||
február | ||||
március | ||||
április | ||||
május | ||||
június | ||||
július | ||||
augusztus | ||||
szeptember | ||||
október | ||||
november | ||||
december | ||||
2. A d) oszlop IGEN válasza esetén: Tudomásul veszem és elfogadom, hogy az e rendeletben meghatározott feltételek szerinti kompenzáció A. nálam kerül érvényesítésre, arra a velem közös háztartásban élő házastársam/élettársam nem jogosult. □ B. a velem közös háztartásban élő (egyházi fenntartású intézménynél foglalkoztatott) házastársamnál/élettársamnál kerül érvényesítésre, arra én nem vagyok jogosult. □ A Nyilatkozóval közös háztartásban élő házastárs/élettárs adatai (csak a d) oszlop IGEN válasza(i) esetén szükséges kitölteni) | |
neve: születési dátuma: anyja neve: munkáltatójának megnevezése: ......... munkáltatójának adószáma: | ……………………………………………….. ……………………………………………….. ……………………………………………….. ……………………………………………….. ……………………………………………….. |
A Nyilatkozóval közös háztartásban élő házastárs/élettárs aláírása: ...................................................... (csak a d) oszlop IGEN válasza(i) esetén szükséges aláírni) | |
III. Alulírott kijelentem, hogy jelen nyilatkozatot a 164/2011. (VIII. 24.) Korm. rendeletben meghatározott kompenzáció igénybevételének elbírálásához adtam, az ebben található adatok a valóságnak megfelelnek. Tudomásul veszem, hogy a nyilatkozat bármely pontját érintő változás esetén 5 munkanapon belül köteles vagyok munkáltatómnál új nyilatkozatot tenni. A jogtalanul felvett kompenzáció összegét az általános elévülési időn belül köteles vagyok visszafizetni. Többes jogviszonyom esetén kijelentem, hogy csak egy munkáltatómnál adok le nyilatkozatot, az alábbiak szerint: ha rendelkezem teljes munkaidős jogviszonnyal, kizárólag a teljes munkaidős jogviszonyban foglalkoztató munkáltatónál, több részmunkaidős jogviszony esetén kizárólag a velem legkorábban jogviszonyt létesítő munkáltatómnál teszek nyilatkozatot. A nyilatkozat késedelmes leadása, téves, vagy hiányos kitöltése miatt ki nem utalt kompenzáció összegétől elesem, azt visszamenőleg érvényesíteni nem áll módomban. | |
Kelt: ..................................................................... | |
A Nyilatkozó aláírása: .............................................................. | |
Nyilatkozó munkáltatójának átvételt igazoló aláírása: ........................................................ | |
Átvétel kelte:.............................................................. |
Kitöltési útmutató a 2011. évi adó- és járulékváltozások nem költségvetési szerveknél foglalkoztatottak körében történő ellentételezéséhez kitöltendő Nyilatkozathoz
A Nyilatkozatot két példányban, a kitöltési útmutató alapján kell kitölteni, különös figyelemmel arra, hogy a munkáltató a Nyilatkozatban foglaltakat akkor tudja figyelembe venni és a kompenzációt érvényesíteni, ha a kitöltött Nyilatkozatot Ön, mint a Nyilatkozó legkésőbb 2011. szeptember 10-ig - külföldi szolgálatot teljesítők esetében 2011. október 10-ig - a munkáltatója rendelkezésére bocsátja. A tárgyhó 15-e után leadott Nyilatkozat alapján a kompenzáció csak a tárgyhónapot követő hónapra esedékes munkabér számfejtésekor kerül érvényesítésre. A 2011. szeptember 10-i illetve az október 10-i határidőt követően leadott Nyilatkozat esetében a kompenzáció a Nyilatkozat leadását megelőző időszakra visszamenőlegesen nem érvényesíthető. Határidőt követően a tárgyhó 15-ig leadott Nyilatkozat alapján kompenzáció már a tárgyhónapban is megilleti az arra jogosultat, és annak kifizetése a tárgyhóra esedékes bére számfejtésével egyidejűleg valósul meg. A tárgyhó 15-e után késedelmesen leadott Nyilatkozat alapján a kompenzáció csak a tárgyhót követő hónaptól kezdődően illeti meg a jogosultat, és az csak a tárgyhónapot követő hónapra esedékes bér számfejtésekor kerül kifizetésre.
A munkáltató a másolaton igazolja az első példány átvételét, és azt az irattározási szabályainak megfelelően a munkáltató vagy az illetékes bérszámfejtő hely megőrzi. A másodpéldányt Önnek 5 évig szintén meg kell őriznie. A nyilatkozat tartalmát érintő bármely változás esetén 5 munkanapon belül köteles munkáltatójánál új nyilatkozatot tenni, vagy előző nyilatkozatát visszavonni.
Amennyiben Ön az alább felsorolt jogviszonyok közül egyidejűleg több jogviszonyban is foglalkoztatott, Ön csak a teljes munkaidős jogviszonyában jogosult a kompenzációra, így kizárólag az Önt teljes munkaidőben foglalkoztató munkáltatója felé adhat le Nyilatkozatot. Ha Önnek nincs teljes munkaidős jogviszonya, tehát csak részmunkaidőben foglalkoztatott, egy vagy több munkáltató által, úgy a legkorábban keletkezett jogviszonyban jár a kompenzáció. Ebben az esetben az Önnel legkorábban jogviszonyt létesítő munkáltatóhoz kell benyújtania Nyilatkozatát. Fontos, hogy Ön több jogviszony esetén is csak egy munkáltatótól jogosult kompenzációra, így csak egy munkáltatóhoz adhat Nyilatkozatot. A jogalap nélkül felvett kompenzáció összege Öntől az általános elévülési időn, azaz három éven belül visszakövetelhető.
Ön abban az esetben jogosult kompenzáció igénybevételére, ha az alábbi négy feltétel mindegyikének egyidejűleg megfelel:
1. a tárgyhó első napján érvényes bruttó munkabére kevesebb, mint 293.440 Ft,
2. olyan munkáltatónál foglalkoztatják, amely alaptevékenységeként jogszabályban meghatározott egészségügyi, oktatási, szociális, vagy közgyűjteményi és közművelődési szolgáltatást közfeladatként, a közszolgáltatásért, vagy annak finanszírozásért felelős szervvel kötött megállapodás, jogszabály vagy hatósági döntés alapján végez, és
3. jogviszonya 2011. január 1-je előtt keletkezett a 2. pontban említett munkáltatónál, és
4.1. Ön nem jogosult a személyi jövedelemadóról szóló törvény szerinti családi kedvezmény érvényesítésére, vagy
4.2. Ön kizárólag az alábbi esetek valamelyike alapján jogosult a családi kedvezményre.
a) az Önnel közös háztartásban élő házastársa/élettársa szintén megfelel az 1.-3. pontokban felsorolt feltételeknek, tehát a tárgyhó első napján érvényes bruttó illetménye/bére kevesebb, mint 293 440 forint, a 164/2011. (VIII. 24.) Korm. rendelet 1. § szerinti foglalkoztatóknál, vagy a költségvetési szerveknél foglalkoztatottak 2011. évi kompenzációjáról szóló 352/2010. (XII. 30.) Korm. rendelet 1. §-ában említett költségvetési szervnél áll jogviszonyban, jogviszonya 2011. január 1-je előtt keletkezett, továbbá mindkettőjük bruttó illetménye/bére a tárgyhó első napján eléri a 19 500 forintot, de nem haladja meg a 26 000 forintot. Ebben az esetben legfeljebb egy fő kedvezményezett eltartott esetén is jogosult Ön és az Önnel közös háztartásban élő házastársa/élettársa közül valamelyikük a kompenzáció igénybevételére. Amennyiben mindketten közfeladatot ellátó egyházi intézménynél foglalkoztatottak, akkor a Nyilatkozat II. blokkjának 2. pontjában döntésük szerint az A. vagy a B. pontot is választhatják. Ellenben, ha az Ön házastársa/élettársa költségvetési szervnél foglalkoztatott, úgy Ön kizárólag az A. pontot jelölheti meg.
b) Ön egy vagy két gyermek után jogosult családi kedvezményre, és az Ön tárgyhónap első napján érvényes bére nem éri el a 71 600 forintot,
c) Ön három gyermek után jogosult családi kedvezményre, és az Ön tárgyhónap első napján érvényes bére nem éri el a 12 500 forintot,
d) Ön négy vagy több gyermek után jogosult családi kedvezményre, és az Ön tárgyhónap első napján érvényes bére nem éri el a 128 500 forintnak a három feletti gyermekszám és a 19 000 forint szorzatával növelt összegét.
A fenti b)-d) pontokban foglaltak fennállása esetén a kompenzációra való jogosultságnak nem feltétele, hogy az Önnel közös háztartásban élő házastársa/élettársa is költségvetési szervnél álljon jogviszonyban.
Munkabér alatt a Nyilatkozat kitöltésekor, a Munka törvénykönyve hatálya alá tartozó munkavállalók személyi alapbérét és rendszeres bérpótlékait kell érteni.
A családi kedvezmény érvényesítésére az a magánszemély jogosult, aki a családok támogatásáról szóló törvény szerint gyermekre tekintettel családi pótlékra jogosult. A nyilatkozat kitöltésekor vegye figyelembe, hogy Ön akkor is családi pótlékra jogosultnak minősül, ha a családi pótlékot nem Ön, hanem az Önnel és a gyermekkel egy háztartásban élő másik szülő igényelte az azt folyósító szervtől. (Családi pótlékra való jogosultsága ellenére családi kedvezmény érvényesítésére már nem jogosult az a magánszemély, aki a családi pótlékot vagyonkezelői joggal felruházott gyámként, vagyonkezelő eseti gondnokként a gyermekotthonban, javítóintézetben nevelt vagy a büntetés-végrehajtási intézetben lévő, gyermekvédelmi gondoskodás alatt álló gyermekre (személyre) tekintettel, vagy szociális intézmény vezetőjeként, az intézményben elhelyezett gyermekre (személyre) tekintettel kapja).
A családi kedvezmény érvényesítésére jogosult továbbá a várandós nő és vele közös háztartásban élő házastársa - a várandósság időszakában (a magzat fogantatásának 91. napjától megszületéséig) -, a családi pótlékra saját jogán jogosult gyermek (személy), a rokkantsági járadékban részesülő magánszemély. A családi pótlékra saját jogán jogosult gyermek (személy), és a rokkantsági járadékban részesülő magánszemély azzal a kitétellel, hogy az említett jogosult és a vele közös háztartásban élő magánszemélyek közül egy - a döntésük szerinti - minősül jogosultnak.
A családi kedvezmény érvényesítésére jogosult még bármely EGT-állam jogszabálya alapján családi pótlékra, rokkantsági járadékra, vagy más hasonló ellátásra jogosult magánszemély is.
A nyilatkozat kitöltésekor vegye figyelembe, hogy Ön akkor is családi kedvezmény igénybevételére jogosultnak minősül, ha a személyi jövedelemadózása során a családi kedvezményt nem Ön, hanem az Önnel közös háztartásban élő házastársa/élettársa érvényesíti. (Pl. közös háztartásban élő házaspár nevel a háztartásban egy fő kedvezményre jogosult gyermeket, ebben az esetben mindketten jogosultak a családi kedvezményre, függetlenül attól, hogy a családi kedvezmény érvényesítéséről az év során vagy az adóév végén személyi jövedelemadó bevallásukban hogyan döntenek.)
A Nyilatkozat I. Blokkját Önnek kell kitöltenie. A II. Blokkot Önnek házastársával/élettársával együtt kell kitölteni, de csak abban az esetben, ha d) oszlopra Igen választ adtak. Ebben az esetben az Ön házastársának/élettársának adatait is meg kell adniuk. A Nyilatkozat aláírások nélkül érvénytelen. Ne feledkezzen el a III. Blokkban található záradék aláírásáról!
1. ponthoz: Élettársi kapcsolat áll fenn két olyan házasságkötés vagy bejegyzett élettársi kapcsolat létesítése nélkül közös háztartásban érzelmi és gazdasági közösségben (életközösségben) együtt élő személy között, akik közül egyiknek sem áll fenn mással házassági életközössége, bejegyzett élettársi életközössége vagy élettársi kapcsolata, és akik nem állnak egymással egyenesági rokonságban vagy testvéri, féltestvéri kapcsolatban.
2. ponthoz: Kedvezményezett eltartott az, akire tekintettel a családok támogatásáról szóló törvény szerint családi pótlékot folyósítanak, a magzat a várandósság időszakában - fogantatásának 91. napjától megszületéséig -, továbbá aki a családi pótlékra saját jogán jogosult, valamint a rokkantsági járadékban részesülő magánszemély.
FONTOS, hogy ezt a Nyilatkozatot Ön a 2011. évi adó- és járulékváltozások, egyházi fenntartású egészségügyi, oktatási, szociális, közgyűjteményi és közművelődési szolgáltatást nyújtó intézményeknél foglalkoztatottak körében történő kompenzálásához adta.
EZ A NYILATKOZAT NEM HELYETTESÍTI A CSALÁDI KEDVEZMÉNY ÉRVÉNYESÍTÉSÉRE SZOLGÁLÓ ADÓELŐLEG NYILATKOZATOT!
3. melléklet a 164/2011. (VIII. 24.) Korm. rendelethez
I G É N Y L Ő L A P | |||||||
az egyházi fenntartású egészségügyi, oktatási, szociális és közművelődési szolgáltatást nyújtó nem költségvetési szerveknél foglalkoztatottak 2011. évi kompenzációja után járó támogatás igényléséhez | |||||||
I. | Ágazat megnevezése (az ágazatot a megfelelő szöveg aláhúzásával, vagy betűjel megjelölésével kell jelezni) | a) egészségügy b) felsőoktatás c) közoktatás d) szociális e) közművelődés | |||||
Fenntartó | |||||||
neve: | |||||||
címe: | |||||||
II. | adószáma: | ||||||
OEP finanszírozási kód / OM azonosító: | |||||||
bankszámla száma: | |||||||
bankszámlát vezető pénzintézet neve: | |||||||
Foglalkoztató szervezet | |||||||
neve: | |||||||
címe: | |||||||
III. | adószáma: | ||||||
OEP finanszírozási kód / OM azonosító: | |||||||
bankszámla száma: | |||||||
bankszámlát vezető pénzintézet neve: | |||||||
Megnevezés | Korm. rendelet 3. §. | ||||||
(2) bek. | (3) bek. | (4) bek. a) | (4) bek. b) | (4) bek. c) | összesen | ||
alapján járó kompenzáció | |||||||
I. | Kompenzációra jogosultak száma | ||||||
II. | Havi igénylési adatok (forintban) | ||||||
1. | Kompenzáció egy havi összege | ||||||
2. | Kifizetőt terhelő közterhek összege | ||||||
3. | Támogatási igény havi bruttó összege (1.+ 2.) | ||||||
III. | Éves igénylési adatok (forintban) | ||||||
1. | Kompenzáció egy havi összegének tizenkétszerese | ||||||
2. | Kifizetőt terhelő közterhek összege | ||||||
3. | Támogatási igény éves bruttó összege 2.) | ||||||
.........................2011.év....................hónap.....nap | |||||||
P. H. | |||||||
A támogatási igény bejelentésére jogosult neve, aláírása | |||||||
Az adatlap kitöltéséért felelős neve:............................. telefonszáma:.............................. | fenntartó / foglalkoztató |
3/b. melléklet a 164/2011. (VIII. 24.) Korm. rendelethez
I G É N Y L Ő L A P FENNTARTÓI ÖSSZESÍTŐ az egyházi fenntartású oktatási, szociális, közgyűjteményi és közművelődési szolgáltatást nyújtó intézményeknél foglalkoztatottak 2011. évi kompenzációja után járó támogatás igényléséhez | |||||||||
FENNTARTÓ | |||||||||
neve: | |||||||||
címe: | |||||||||
adószáma: | |||||||||
OM azonosító: | |||||||||
bankszámla száma: | |||||||||
bankszámlát vezető pénzintézet neve: | |||||||||
Megnevezés | KSH kód | Adószám | Korm. rendelet 3. §. | ||||||
(2) bek. | (3) bek | (4) bek. a) | (4) bek. b) | (4) bek. c) | kompenzáció összesen | ||||
alapján járó kompenzáció | |||||||||
I. | Kompenzációra jogosultak száma /ágazatok / foglalkozatók szerint (fő) | ||||||||
Oktatás | |||||||||
Összesen | |||||||||
Szociális | |||||||||
Összesen: | |||||||||
Közgyűjtemény és közművelődés | |||||||||
Összesen | |||||||||
Mindösszesen | |||||||||
II. | A kompenzáció éves összegének a kifizetőt terhelő, közterhekkel növelt bruttó összege forintban / ágazatok / foglalkoztatók szerint | ||||||||
Oktatás | |||||||||
Összesen | |||||||||
Szociális | |||||||||
Összesen: | |||||||||
Közgyűjtemény és közművelődés | |||||||||
Összesen | |||||||||
Mindösszesen | |||||||||
...............................2011.év....................hónap.....nap | |||||||||
P. H. | |||||||||
A támogatási igény bejelentésére jogosult neve, aláírása | |||||||||
……………………………………….. fenntartó | |||||||||
Az adatlap kitöltéséért felelős neve:........... telefonszáma:............. |
4. melléklet a 164/2011. (VIII. 24.) Korm. rendelethez
2011. évi egyházi bérkompenzáció felosztása | |||||||
Előleg keretösszege: | 600,0 millió Ft | (adatok millió Ft-ban) | |||||
Sorszám | Egyház neve | Szakágazat | Összeg | Bérkompenzációs igény összesen | Kompenzációaránya összeshez (%) | Egyházra eső 2011. évi előleg | Összeg |
1. | Magyar Katolikus Egyház | egészségügy | 43,6 | 518,6 | 56,8360% | 341,0 | 25,4 |
felsőoktatás | 45,3 | 27,4 | |||||
közoktatás | 336,4 | 219,4 | |||||
közgyűjtemény | 5,1 | 3,1 | |||||
szociális | 88,2 | 65,8 | |||||
2. | Magyarországi Református Egyház | egészségügy | 16,0 | 251,4 | 27,5522% | 165,3 | 12,3 |
felsőoktatás | 20,5 | 13,3 | |||||
közoktatás | 168,5 | 106,3 | |||||
közgyűjtemény | 1,3 | 1,5 | |||||
szociális | 45,1 | 31,9 | |||||
3. | Magyarországi Evangélikus Egyház | egészségügy | 0,0 | 66,9 | 7,3319% | 44,0 | 3,3 |
felsőoktatás | 1,0 | 3,5 | |||||
közoktatás | 43,6 | 28,3 | |||||
közgyűjtemény | 0,5 | 0,4 | |||||
szociális | 21,8 | 8,5 | |||||
4. | MAZSIHISZ/ Budapesti Zsidó Hitközség | egészségügy | 8,3 | 23,7 | 2,5974% | 15,6 | 1,2 |
felsőoktatás | 0,5 | 1,3 | |||||
közoktatás | 6,5 | 10,0 | |||||
közgyűjtemény | 1,4 | 0,1 | |||||
szociális | 7,0 | 3,0 | |||||
5. | Magyarországi Autonóm Orthodox Izraelita Hitközség | egészségügy | 0,0 | 2,3 | 0,2521% | 1,5 | 0,1 |
felsőoktatás | 0,0 | 0,1 | |||||
közoktatás | 2,0 | 1,0 | |||||
közgyűjtemény | 0,0 | 0,0 | |||||
szociális | 0,3 | 0,3 | |||||
6. | Egységes Magyarországi Izraelita Hitközség | egészségügy | 0,0 | 0,3 | 0,0373% | 0,2 | 0,0 |
felsőoktatás | 0,0 | 0,0 | |||||
közoktatás | 0,3 | 0,1 | |||||
közgyűjtemény | 0,0 | 0,0 | |||||
szociális | 0,0 | 0,0 | |||||
7. | Magyarországi Baptista Egyház | egészségügy | 0,0 | 3,3 | 0,3617% | 2,2 | 0,2 |
felsőoktatás | 0,1 | 0,2 | |||||
közoktatás | 0,2 | 1,4 | |||||
közgyűjtemény | 0,0 | 0,0 | |||||
szociális | 3,0 | 0,4 | |||||
8. | Konstantinápolyi Egyetemes Patriarchátus | egészségügy | 0,0 | 0,9 | 0,0986% | 0,6 | 0,0 |
felsőoktatás | 0,0 | 0,0 | |||||
közoktatás | 0,9 | 0,4 | |||||
közgyűjtemény | 0,0 | 0,0 | |||||
szociális | 0,0 | 0,1 | |||||
9. | Budai Szerb Ortodox Egyházmegye | egészségügy | 0,0 | 0,9 | 0,0986% | 0,6 | 0,0 |
felsőoktatás | 0,0 | 0,0 | |||||
közoktatás | 0,0 | 0,4 | |||||
közgyűjtemény | 0,0 | 0,0 | |||||
szociális | 0,9 | 0,1 | |||||
10. | Magyarországi Metodista Egyház | egészségügy | 0,0 | 0,4 | 0,0438°% | 0,3 | 0,0 |
felsőoktatás | 0,0 | 0,0 | |||||
közoktatás | 0,0 | 0,2 | |||||
közgyűjtemény | 0,0 | 0,0 | |||||
szociális | 0,4 | 0,1 |
11. | Magyar Pünkösdi Egyház | egészségügy | 0,0 | 1,0 | 0,1096% | 0,7 | 0,0 |
felsőoktatás | 0,3 | 0,1 | |||||
közoktatás | 0,0 | 0,4 | |||||
közgyűjtemény | 0,0 | 0,0 | |||||
szociális | 0,7 | 0,1 | |||||
12. | Keresztény Advent Közösség | egészségügy | 0,0 | 0,8 | 0,0877% | 0,5 | 0,0 |
felsőoktatás | 0,0 | 0,0 | |||||
közoktatás | 0,0 | 0,3 | |||||
közgyűjtemény | 0,0 | 0,0 | |||||
szociális | 0,8 | 0,1 | |||||
13. | HIT Gyülekezete | egészségügy | 0,0 | 11,9 | 1,3053% | 7,8 | 0,6 |
felsőoktatás | 0,7 | 0,6 | |||||
közoktatás | 11,2 | 5,0 | |||||
közgyűjtemény | 0,0 | 0,1 | |||||
szociális | 0,0 | 1,5 | |||||
14. | Keresztény Család Gyülekezet | egészségügy | 0,0 | 3,6 | 0,3945% | 2,4 | 0,2 |
felsőoktatás | 0,0 | 0,2 | |||||
közoktatás | 3,6 | 1,5 | |||||
közgyűjtemény | 0,0 | 0,0 | |||||
szociális | 0,0 | 0,5 | |||||
15. | Magyarországi Biblia Szól Egyház | egészségügy | 0,0 | 1,0 | 0,1096% | 0,7 | 0,0 |
felsőoktatás | 0,0 | 0,1 | |||||
közoktatás | 1,0 | 0,4 | |||||
közgyűjtemény | 0,0 | 0,0 | |||||
szociális | 0,0 | 0,1 | |||||
16. | Magyarországi Evangéliumi Testvérközösség | egészségügy | 0,0 | 18,0 | 1,9727% | 11,8 | 0,9 |
felsőoktatás | 1,8 | 1,0 | |||||
közoktatás | 12,2 | 7,6 | |||||
közgyűjtemény | 0,0 | 0,1 | |||||
szociális | 4,0 | 2,3 | |||||
17. | Magyarországi Krisna-tudatú Hívők Közössége | egészségügy | 0,0 | 0,9 | 0,0986% | 0,6 | 0,0 |
felsőoktatás | 0,9 | 0,0 | |||||
közoktatás | 0,0 | 0,4 | |||||
közgyűjtemény | 0,0 | 0,0 | |||||
szociális | 0,0 | 0,1 | |||||
18. | Krisztusban Hívő Nazarénusok Gyülekezet | egészségügy | 0,0 | 1,2 | 0,8 | 0,1 | |
felsőoktatás | 0,0 | 0,1 | |||||
közoktatás | 0,0 | 0,5 | |||||
közgyűjtemény | 0,0 | 0,0 | |||||
szociális | 1,2 | 0,2 | |||||
19. | Üdvhadsereg Szabadegyház | egészségügy | 0,0 | 2,5 | 0,2740% | 1,6 | 0,1 |
felsőoktatás | 0,0 | 0,1 | |||||
közoktatás | 0,0 | 1,1 | |||||
közgyűjtemény | 0,0 | 0,0 | |||||
szociális | 2,5 | 0,3 | |||||
20. | A Tan Kapuja Buddhista Egyház | egészségügy | 0,0 | 2,8 | 0,3069% | 1,8 | 0,1 |
felsőoktatás | 2,2 | 0,1 | |||||
közoktatás | 0,6 | 1,2 | |||||
közgyűjtemény | 0,0 | 0,0 | |||||
szociális | 0,0 | 0,4 | |||||
Egészségügyi ágazat összesen | 67,9 | 912,5 | 7,4415% | 44,6 | 44,6 | ||
Oktatási ágazat I. összesen (felsőoktatás) | 73,3 | 8,0333% | 48,2 | 48,2 | |||
Oktatási ágazat II. összesen (közoktatás) | 587,0 | 64,3323% | 386,0 | 386,0 | |||
Kulturális ágazgat összesen | 8,3 | 0,9096% | 5,5 | 5,5 | |||
Szociális ágazat összesen | 176,0 | 19,2832% | 115,7 | 115,7 | |||
Összesen: | 912,5 | 100,0% | 600,0 | 600,0 |
5. melléklet a 164/2011. (VIII. 24.) Korm. rendelethez
ELSZÁMOLÓ LAP | ||||||||||||||||||||
a közfeladatot ellátó egyházi fenntartású egészségügyi, köz- és felsőoktatási, szociális és közművelődési szolgáltatást nyújtó nem költségvetési szerveknél foglalkoztatottak 2011. évi kompenzációjának kifizetéséről | ||||||||||||||||||||
a) egészségügy | b) felsőoktatás | c) közoktatás | d) szociális | e) közművelődés | ||||||||||||||||
Hónapok | teljes foglalkoztatotti létszám | kompenzációval érintett létszám | ténylegesen kifizetett személyi juttatás | terhelő járulékok | teljes foglalkoztatotti létszám | kompenzációval érintett létszám | ténylegesen kifizetett személyi juttatás | terhelő járulékok | teljes foglalkoztatotti létszám | kompenzációval érintett létszám | ténylegesen kifizetett személyi juttatás | terhelő járulékok | teljes foglalkoztatotti létszám | kompenzációval érintett létszám | ténylegesen kifizetett személyi juttatás | terhelő járulékok | teljes foglalkoztatotti létszám | kompenzációval érintett létszám | ténylegesen kifizetett személyi juttatás | terhelő járulékok |
január | ||||||||||||||||||||
február | ||||||||||||||||||||
március | ||||||||||||||||||||
április | ||||||||||||||||||||
május | ||||||||||||||||||||
június | ||||||||||||||||||||
július | ||||||||||||||||||||
augusztus | ||||||||||||||||||||
szeptember | ||||||||||||||||||||
október | ||||||||||||||||||||
november | ||||||||||||||||||||
december | ||||||||||||||||||||
Összesen | 0 | 0 | 0,0 | 0,0 | 0 | 0 | 0,0 | 0,0 | 0 | 0 | 0,0 | 0,0 | 0 | 0 | 0,0 | 0,0 | 0 | 0 | 0,0 | 0,0 |
*várható kifizetések szerinti összeg Egyházi szintű összesítő | ||||||||||||||||||||
(ezer forintban és főben) | ||||||||||||||||||||
Hónapok | Ágazatok összesen | |||||||||||||||||||
teljes foglalkoztatotti létszám | kompenzációval érintett létszám | ténylegesen kifizetett személyi juttatás | terhelő járulékok | |||||||||||||||||
január | 0 | 0 | 0,0 | 0,0 | ||||||||||||||||
február | 0 | 0 | 0,0 | 0,0 | ||||||||||||||||
március | 0 | 0 | 0,0 | 0,0 | ||||||||||||||||
április | 0 | 0 | 0,0 | 0,0 | ||||||||||||||||
május | 0 | 0 | 0,0 | 0,0 | ||||||||||||||||
június | 0 | 0 | 0,0 | 0,0 | ||||||||||||||||
július | 0 | 0 | 0,0 | 0,0 | ||||||||||||||||
augusztus | 0 | 0 | 0,0 | 0,0 | ||||||||||||||||
szeptember | 0 | 0 | 0,0 | 0,0 | ||||||||||||||||
október | 0 | 0 | 0,0 | 0,0 | ||||||||||||||||
november | 0 | 0 | 0,0 | 0,0 | ||||||||||||||||
december | 0 | 0 | 0,0 | 0,0 | ||||||||||||||||
Összesen | 0 | 0 | 0,0 | 0,0 |