Tippek

Tartalomjegyzék nézet

Bármelyik címsorra duplán kattintva megjelenítheti a dokumentum tartalomjegyzékét.

Visszaváltás: ugyanúgy dupla kattintással.

(KISFILM!)

...Tovább...

Bíró, ügytárgy keresése

KISFILM! Hogyan tud rákeresni egy bíró ítéleteire, és azokat hogyan tudja tovább szűkíteni ügytárgy szerint.

...Tovább...

Közhiteles cégkivonat

Lekérhet egyszerű és közhiteles cégkivonatot is.

...Tovább...

PREC, BH stb. ikonok elrejtése

A kapcsolódó dokumentumok ikonjainak megjelenítését kikapcsolhatja -> így csak a normaszöveg marad a képernyőn.

...Tovább...

Keresés "elvi tartalomban"

A döntvények bíróság által kiemelt "elvi tartalmában" közvetlenül kereshet. (KISFILMMEL)

...Tovább...

Mínuszjel keresésben

A '-' jel szavak elé írásával ezeket a szavakat kizárja a találati listából. Kisfilmmel mutatjuk.

...Tovább...

Link jogszabályhelyre

KISFILM! Hogyan tud linket kinyerni egy jogszabályhelyre, bekezdésre, pontra!

...Tovább...

BH-kban bírónévre, ügytárgyra

keresés: a BH-k címébe ezt az adatot is beleírjuk. ...Tovább...

Egy bíró ítéletei

A KISFILMBEN megmutatjuk, hogyan tudja áttekinteni egy bíró valamennyi ítéletét!

...Tovább...

Jogszabály paragrafusára ugrás

Nézze meg a KISFILMET, amelyben megmutatjuk, hogyan tud a keresőből egy jogszabály valamely §-ára ugrani. Érdemes hangot ráadni.

...Tovább...

Önnek 2 Jogkódexe van!

Két Jogkódex, dupla lehetőség! KISFILMÜNKBŐL fedezze fel a telepített és a webes verzió előnyeit!

...Tovább...

Veszélyhelyzeti jogalkotás

Mi a lényege, és hogyan segít eligazodni benne a Jogkódex? (KISFILM)

...Tovább...

Változásfigyelési funkció

Változásfigyelési funkció a Jogkódexen - tekintse meg kisfilmünket!

...Tovább...

3/2022. (II. 22.) KKM rendelet

a fejezeti kezelésű előirányzatok kezeléséről és felhasználásáról szóló 4/2019. (VI. 14.) KKM rendeletnek a Magyarország 2022. évi központi költségvetéséről szóló 2021. évi XC. törvény címrendjével összefüggő módosításáról

Az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 109. § (5) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján, az államháztartásról szóló törvény végrehajtásáról szóló 368/2011. (XII. 31.) Korm. rendelet 1. melléklet I. pont 17. alpontjában és 41. alpont b) pontjában meghatározott feladatkörömben eljárva - a Kormány tagjainak feladat- és hatásköréről szóló 94/2018. (V. 22.) Korm. rendelet 64. § (1) bekezdés 2. pontjában meghatározott feladatkörében eljáró pénzügyminiszterrel egyetértésben -a következőket rendelem el:

1. § A fejezeti kezelésű előirányzatok kezeléséről és felhasználásáról szóló 4/2019. (VI. 14.) KKM rendelet (a továbbiakban: KKM rendelet) 40/A. § (1) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:

"(1) A határon átnyúló együttműködésben érintett és a világjárvány miatt nehéz helyzetbe került magyarországi vállalkozások beruházásainak támogatása és a világjárvány miatt nehéz helyzetbe került magyarországi vállalkozások Nemzeti Exportvédelmi Program keretében megvalósuló támogatása (a 40/A-40/C. § vonatkozásában a továbbiakban együtt: támogatás) az EUMSz 107. cikk (1) bekezdése szerinti állami támogatásnak minősül, és az Európai Bizottságnak a világjárvány idején a gazdaság segítése érdekében bevezethető állami átmeneti támogatási intézkedésekre vonatkozó átmeneti keretszabályra vonatkozó közlemény (a továbbiakban: Közlemény) 3.1. szakaszának szabályaival, valamint az Európai Bizottság C(2020) 3951 final számú, 2020. június 8-i határozatával összhangban nyújtható [utoljára módosította az Európai Bizottság C(2021) 9777 final számú, 2021. december 17-i határozata]."

2. § A KKM rendelet 41. §-a a következő 40a. és 40b. ponttal egészül ki:

(A miniszter feladat- és hatáskörébe tartozó, a kereskedelemfejlesztéssel, illetve a közép-európai területi fókuszú kereskedelmi és regionális gazdaságfejlesztéssel összefüggő feladatainak körében az alább felsorolt feladatokat:)

"40a. a külkereskedelmi szakemberképzés kialakítása és a képzési program koordinálása által a hazai vállalatok exportpiaci sikerességének támogatása,

40b. a miniszter szakmai irányítása és felügyelete mellett a Magyar Állam tulajdonában álló Airbus A330-243F típusú szállítógép (MSN1578) hasznosításával összefüggő feladatok ellátása,"

(a HEPA Magyar Exportfejlesztési Ügynökség Nonprofit Zártkörűen Működő Részvénytársaság, valamint a közép-európai térség tekintetében a CED Közép-európai Gazdaságfejlesztési Hálózat Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság útján, vagy annak közreműködésével látja el.)

3. § A KKM rendelet

a) 1. § b) pontjában a "Gazdaságvédelmi" szövegrész helyébe a "Gazdaság-újraindítási" szöveg,

b) 1. § c) pontjában a "megállapított" szövegrész helyébe a "megállapított, valamint a b) pont szerinti költségvetési fejezetbe és annak jogelődjébe sorolt, a miniszter irányítása alá tartozó" szöveg,

c) 1. § d) pontjában az "a) pont szerinti költségvetési fejezetben" szövegrész helyébe az "a) és b) pont szerinti költségvetési fejezetben - a b) pont szerinti esetben kizárólag a miniszter irányítása alá tartozó előirányzatként -" szöveg,

d) 2. § (1) bekezdésében az "1-3." szövegrész helyébe az "1-4." szöveg,

e) 40/C. § (1) bekezdésében a "800 000 eurónak" szövegrész helyébe a "2 300 000 eurónak" szöveg, a "120 000 eurónak" szövegrész helyébe a "345 000 eurónak" szöveg,

f) 40/C. § (3) bekezdésében a "800 000 eurónak" szövegrész helyébe a "2 300 000 eurónak" szöveg,

g) 40/C. § (6) bekezdésében a "2021." szövegrész helyébe a "2022." szöveg,

h) 40/C. § (7) bekezdésében a "2021. február 1-ig" szövegrész helyébe az "a támogatás nyújtásától számított hat hónapon belül" szöveg,

i) 1. mellékletében foglalt táblázat címében a "2021." szövegrész helyébe a "2022." szöveg,

j) 1. mellékletében foglalt táblázat D:7-E:7 mezőjében a "Stipendium Hungaricum és diaszpóra ösztöndíjak támogatása" szövegrész helyébe a "Külügyi ösztöndíjas és egyéb képzési programok" szöveg,

k) 2. és 3. mellékletében foglalt táblázat címében a "Gazdaságvédelmi" szövegrész helyébe a "Gazdaság-újraindítási" szöveg, valamint a "2021." szövegrész helyébe a "2022." szöveg,

l) 2. mellékletében foglalt táblázat C:3-O:3 mezőjében a "Gazdaságvédelmet" szövegrész helyébe a "Gazdaság újraindítását" szöveg

lép.

4. § A KKM rendelet

a) 1. melléklete az 1. melléklet szerinti módosul,

b) 2. melléklete a 2. melléklet szerint módosul,

c) a 3. melléklet szerinti 4. melléklettel egészül ki.

5. § Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba.

Szijjártó Péter s. k.,

külgazdasági és külügyminiszter

1. melléklet a 3/2022. (II. 22.) KKM rendelethez

1. A KKM rendelet 1. mellékletében foglalt táblázat 4. sora helyébe a következő sor lép:

(1Áht.
azonosító
CímnévAicímnévJogcím csop.
név
JogcímnévElőirányzat céljaKifizetésben részesülők köreTámogatás
biztosításának
módja
Támogatási
előleg
Rendelkezésre bocsátás
módja
Visszafizetés
határideje
BiztosítékKezelő
szerv
Lebonyolító szervEurópai uniós
forrásból
finanszírozott
költségvetési
támogatás
közreműködő
szervezete)
4348695Külgazdasági és
Külügyminisztérium
felügyelete alá tartozó
szervezetek és szakmai
programok támogatása
Az előirányzat elsősorban a nem nevesített,
azonban a minisztérium vagy az irányítása alá
tartozó intézmény szakmai programjainak,
valamint a Magyar Állam képviseletében
a minisztérium által alapított közérdekű
vagyonkezelő alapítvány közfeladat
ellátásának támogatását szolgálja.
Az előirányzat támogatási projektek,
valamint visszterhes szerződések kiadásainak
fedezetére egyaránt fedezetet nyújt.
Az előirányzat terhére kerül lebonyolításra
az egységes külképviseleti rendszer és
a külképviseleti hálózat működtetésével és
fenntartásával kapcsolatos adminisztratív-
technikai és egyéb feladatok ellátásának
- kiemelten a konzuli hálózat és konzuli
szolgáltatások működtetésének, az egységes
külképviseleti rendszert és külképviseleti
hálózatot érintő üzemeltetési, technikai
feladatok ellátásának, a biztonságos
működés érdekében, valamint a minisztérium
egyes - a kötelezően központi szolgáltató
által nyújtott központosított informatikai
szolgáltatások kivételével - informatikai,
távközlési és infokommunikációs rendszerei
üzemeltetésének, valamint az iratkezelési
és irattovábbítási tevékenységnek -
a támogatása is.
költségvetési szerv,
gazdasági társaság,
civil szervezet,
közalapítvány,
társulás, egyéni
vállalkozó, köztestület,
szövetkezet, közérdekű
vagyonkezelő
alapítvány,
KKM Subsidium
Korlátolt Felelősségű
Társaság
pályázati
úton, egyedi
írásos
kérelemre,
egyedi
döntés
alapján,
támogatási
szerződéssel
vagy
támogatói
okirattal
előleg
biztosítható
a) költségvetési
támogatás esetén
egy összegben
vagy részletekben,
időarányosan vagy
teljesítésarányosan
b) egyéb kifizetés
esetén közvetlen
kifizetéssel
egy összegben
vagy részletekben;
időarányosan vagy
teljesítésarányosan;
közszolgáltatási
szerződéssel;
előirányzat-
átcsoportosítással
Az Ávr. 84. §
(2) bekezdés
a) pontja szerinti
felhatalmazó
nyilatkozat
határon túli
költségvetési
támogatás esetén
a határon túli
költségvetési
támogatások
sajátos
szabályairól szóló
98/2012. (V. 15.)
Korm. rendelet
alapján el lehet
tekinteni
A minisztérium
vagy az irányítása
alá tartozó
intézmény
azon szakmai
programjainak
támogatásával
kapcsolatos
feladatok
megvalósítása
során, amelyek
más költség-
vetési szerv
irányítása, szakmai
felügyelete
alatt vagy
közreműködése
mellett valósulnak
meg, lebonyolító
szerv járhat el.

2. A KKM rendelet 1. melléklet N:7 mezője helyébe a következő mező lép:

(Lebonyolító szerv)
(7)A kárpátaljai magyar nyelvű oktatás fejlesztésével
kapcsolatos projektek vonatkozásában a Bethlen
Gábor Alapkezelő Zártkörűen Működő Részvény-
társaság lebonyolító szervként járhat el.

2. melléklet a 3/2022. (II. 22.) KKM rendelethez

A KKM rendelet 2. mellékletében foglalt táblázat 5. sora helyébe a következő sor lép:

(1Áht. azonosítóCímnévAlcímnévJogcím csop. névJogcímnévElőirányzat céljaKifizetésben részesülők köreTámogatás biztosításának módjaTámogatási
előleg
Rendelkezésre bocsátás módjaVisszafizetés
határideje
BiztosítékKezelőLebonyolító szervEurópai Uniós forrásból
finanszírozott
költségvetés,
támogatás
közreműködő
szervezete)
5386162Külügyi fejlesztési és
kutatási programok
Az előirányzat a kiemelkedő hazai ágazatok külpiaci
lehetőségeit és az ágazatok export tevékenységét
segíti elő. Az előirányzat biztosítja az Exportfejlesztési
Pályázati Program lebonyolításához szükséges
fedezetet. Az előirányzat fedezetet biztosíthat a HEPA
Magyar Exportfejlesztési Ügynökség Nonprofit
Zártkörűen Működő Részvénytársaság közfeladatainak
körében a kifejezetten kereskedelemfejlesztéshez
kapcsolódó részfeladatok ellátásához is közszolgáltatási
vagy támogatási szerződés formájában.
Az előirányzat forrást biztosít továbbá:
a) az Európai Űrügynökségben való tagsággal
összefüggő díjfizetési kötelezettségek teljesítésére,
b) az Európai Űrügynökség tevékenységéhez
kapcsolódó szakmai feladatok ellátására,
c) a bilaterális és multilaterális kapcsolatokból fakadó
űrtechnológiai fejlesztések, programok, feladatok
megvalósítására,
d) a hazai űrkutatással és űriparral kapcsolatos
feladatok ellátására, valamint az űrkutatási, űripari
nemzetközi és hazai szervezetekben való részvétel
tagdíjának, továbbá egyéb felmerülő költségeknek
(különösen projektfinanszírozás) a teljesítésére.
Az előirányzat az európai területi együttműködési
csoportosulásról szóló, 2006. július 5-i
1082/2006/EK európai parlamenti és tanácsi rendelet
és az azt módosító az európai területi együttműködési
csoportosulásról szóló 1082/2006/EK rendeletnek
a csoportosulások létrehozásának és működésének
egyértelművé tétele, egyszerűsítése és javítása
tekintetében történő módosításáról szóló,
2013. december 17-i 1302/2013/EU európai parlamenti
és tanácsi rendelet előírásaival összhangban alapított,
valamint az európai területi társulásról szóló 2014. évi
LXXV. törvény 6. §-a alapján nyilvántartásba vett
európai területi társulás és a külföldi székhelyű társulás
magyarországi intézménye, valamint egyéb, határ
menti fejlesztéssel foglalkozó civil, államháztartáson
kívüli szervezetek számára, a társulás, intézmény, illetve
szervezet működésével és fejlesztésével, valamint
saját fejlesztéseik, projektjeik megvalósításával
kapcsolatos költségekhez, továbbá európai területi
együttműködéshez kapcsolódó pályázataik önerejéhez
biztosít támogatást. Az előirányzat célja továbbá
a határon túli partnerek bevonásával meghatározott
gazdaságfejlesztési célok megvalósítása, kiemelt
figyelemmel a vajdasági magyar közösségek terület-
és gazdaságfejlesztési stratégiájában, a kárpátaljai
magyarság gazdaságfejlesztési stratégiájában,
az erdélyi gazdaságfejlesztési stratégiában, a felvidéki
gazdaságfejlesztési stratégiában, a horvátországi
magyarok vidék- és gazdaságfejlesztési stratégiájában
és a Muravidék gazdaságfejlesztési program és
akciótervben foglalt célokra,
gazdasági társaság, civil
szervezet, közalapítvány,
társulás, egyéni vállalkozó,
köztestület, szövetkezet,
költségvetési szerv,
önkormányzat, egyesület,
az űripari ágazatban működő
szervezetek, felsőoktatási
intézmények, állami kutató-
intézetek, űripari szereplők,
magyarországi székhelyű
európai területi társulás és
a külföldi székhelyű társulás
magyarországi intézménye,
valamint egyéb, határ menti
fejlesztéssel foglalkozó civil,
államháztartáson kívüli
szervezetek, természetes
személy, külföldi szervezet,
külföldi kormányzati vagy
önkormányzati szerv
és az általa fenntartott
intézmény; a gazdaság-
fejlesztési programok
esetén külön erre
a feladatra létrehozott vagy
jogszabályban vagy a Kormány
határozatában foglalt döntés
alapján kijelölt külföldi vagy
belföldi szervezet, úgymint
a Prosperitati Alapítvány,
az Egán Ede Kárpátaljai
Gazdaságfejlesztési Központ
Jótékonysági Alapítvány,
a Fundatia Pro Economica -
Pro Economica Alapítvány,
az ECONOMICA HUNGARICA
Alapítvány, a Magyar
Regionális Nemzetiségi
Fejlesztési Intézet, a Lendva
nevű intézet, a CED Közép-
európai Gazdaságfejlesztési
Hálózat Nonprofit Kft. és
más kijelölt szervezet,
költségvetési szervek, külföldi
szervezetek, a határon
átnyúló együttműködésben
érintett és a világjárvány
miatt nehéz helyzetbe került
magyarországi vállalkozások
beruházásainak támogatása
tekintetében Magyarországon
székhellyel, telephellyel vagy
fiókteleppel rendelkező
vállalkozások
pályázati úton, egyedi
írásos kérelemre,
egyedi döntés alapján,
támogatási szerződéssel
vagy támogatói okirattal;
a gazdaságfejlesztési
programok esetén külön
erre a feladatra létrehozott
vagy jogszabályban
vagy a Kormány
határozatában foglalt
döntés alapján kijelölt
külföldi vagy belföldi
szervezet bevonásával
pályázati úton, illetve
a Kormány határozatában
foglalt döntés alapján,
jogszabály alapján
egyedi írásos kérelemre
vagy egyedi döntés
alapján, minden esetben
támogatási szerződésben
meghatározott feltételek
mellett; a határon átnyúló
együttműködésben
érintett és a világjárvány
miatt nehéz helyzetbe
került magyarországi
vállalkozások
beruházásainak
támogatása esetén
külön erre a feladatra
létrehozott vagy
jogszabályban, a Kormány
határozatában foglalt
döntés alapján kijelölt
külföldi vagy belföldi
szervezet bevonásával
pályázati úton, illetve
a Kormány határozatában
foglalt döntés alapján,
jogszabály alapján
egyedi írásos kérelemre
vagy egyedi döntés
alapján, minden esetben
a lebonyolító szerv által
kiállított támogatói
okiratban vagy támogatási
szerződésben foglalt
feltételek mellett
előleg
biztosítható
a) költségvetési
támogatás esetén
egy összegben
vagy részletekben,
időarányosan vagy
teljesítésarányosan;
a gazdaságfejlesztési
programok esetén
vissza nem térítendő
vagy kamattámogatás
egy összegben vagy
részletekben, teljesítés-
arányosan, az intézmény-
rendszer felállításához
és működtetéséhez
működési és felhalmozási
célú, a végső
kedvezményezettek
részére a külföldi vagy
belföldi szervezet útján
felhalmozási és működési
célú támogatásként;
előirányzat-
átcsoportosítással;
az intézményrendszer
felállításához és
működtetéséhez
a lebonyolító szervvel
kötött megállapodással;
b) egyéb kifizetés esetén
közvetlen kifizetéssel
egy összegben
vagy részletekben,
időarányosan vagy
teljesítésarányosan;
közszolgáltatási
szerződéssel, előirányzat-
átcsoportosítással vagy
tagdíjfizetés útján
Az Ávr. 84. §
(2) bekezdés a) pontja
szerinti felhatalmazó
nyilatkozat;
a gazdaságfejlesztési
programok
megvalósítása
során a határon
túli költségvetési
támogatások sajátos
szabályairól szóló
98/2012. (V. 15.)
Korm. rendelet alapján
el lehet tekinteni;
a határon átnyúló
együttműködésben
érintett és
a világjárvány miatt
nehéz helyzetbe
került magyarországi
vállalkozások
beruházásainak
támogatása
tekintetében
az Ávr. 84. §
(2) bekezdése szerint
NEFE tevékenység
esetén a nemzetközi
fejlesztési
együttműködésről
és a nemzetközi
humanitárius
segítségnyújtásról
szóló 2014. évi
XC. törvény 17. §
(1) bekezdés a) pont
aa) alpontja alapján
mentesül
Azon határon túli
gazdaságfejlesztési
programok
támogatásával
kapcsolatos feladatok
megvalósítása
során, amelyek más
költségvetési szerv
irányítása, szakmai
felügyelete alatt
vagy közreműködése
mellett valósulnak
meg, lebonyolító
szerv járhat el.
A határon átnyúló
együttműködésben
érintett és
a világjárvány miatt
nehéz helyzetbe
került magyarországi
vállalkozások
beruházásainak
támogatása esetén
a CED Közép-európai
Gazdaságfejlesztési
Hálózat Nonprofit Kft.
Lebonyolító szerv
igénybevétele,
továbbá NEFE
tevékenység esetén
lehetséges.
valamint a határon átnyúló együttműködésben
érintett és a világjárvány miatt nehéz helyzetbe
került magyarországi vállalkozások beruházásainak
támogatására, ezenkívül az előirányzat fedezetet
biztosít egyéb határon túli projektekhez is.
Az előirányzat a hazai vízipar külpiaci tevékenységének
elősegítését is szolgálja. Ennek keretében alapvető
célkitűzése, hogy támogatást biztosítson a vízipar
szereplőinek a kiválasztott súlyponti régiókban
a fejlesztési és együttműködési lehetőségekbe történő
bekapcsolódáshoz. Az előirányzat célja továbbá
a magyar nemzetközi fejlesztési együttműködési
(a továbbiakban: NEFE) tevékenység kiadásaihoz,
nemzetközi fejlesztési együttműködésekre irányuló
egyezményeken és bilaterális vagy multilaterális
megállapodásokon alapuló fizetési kötelezettségek,
fejlesztési alapokhoz való hozzájárulások, valamint
humanitárius segítségnyújtás teljesítéséhez
szükséges fedezet biztosítása. Az előirányzat céljával
összhangban álló kifizetések a magyar külképviseletek
közreműködésével és kezdeményezésére is
teljesíthetők. Az előirányzat terhére adományozólevél
útján adomány, felajánlás és segély is nyújtható.

3. melléklet a 3/2022. (II. 22.) KKM rendelethez

"4. melléklet a 4/2019. (VI. 14.) KKM rendelethez

A XVIII. Külgazdasági és Külügyminisztérium fejezet 2022. évi költségvetési kiadási előirányzatainak feladatterve a központi kezelésű előirányzatokra vonatkozóan

ABCDEFGHIJKLMNO
1Áht.
azonosító
CímnévAlcímnévJogcím-
csoport
név
JogcímnévElőirányzat céljaKifizetésben
részesülők köre
Támogatás
biztosításának
módja
Támogatási
előleg
Rendelkezésre
bocsátás módja
Visszafizetés
határideje
BiztosítékKezelő szervLebonyolító szervEurópai uniós
forrásból finanszírozott
költségvetési
támogatás
közreműködő
szervezete
2Központi kezelésű előirányzatok
3Tulajdonosi joggyakorlással kapcsolatos
bevételek és kiadások
4Tulajdonosi joggyakorlással
kapcsolatos kiadások
5351895EximbankZrt.
tőkeemelése
Az előirányzat célja az
EximbankZrt. tőkeemeléséhez
szükséges forrás biztosítása.
EximbankZrt.alapítói
határozatban
foglaltak szerint
tőkeemelés
jogcímén,
egy összegben
történő
kifizetéssel
6391728Tőkealapokhoz
történő hozzájárulás
Az előirányzat fedezetet biztosít
a KKM tulajdonosi joggyakorlása
alá tartozó tőkealapok
működésére.
a KKM
tulajdonosi
joggyakorlása
alá tartozó
tőkealapok,
a Kormány
döntése
szerinti jogi
személyek
alapítói
határozatban
foglaltak szerint,
egy összegben
történő
kifizetéssel
7391551Brexit Alkalmazkodási Tartalék
(BAR)
Az előirányzat az Egyesült
Királyság Európai Unióból
való kilépése következtében
kialakult helyzetben hátrányba
került gazdasági szektorok,
illetve szereplők, valamint
többletfeladatot ellátó,
közigazgatási tevékenységet
ellátó szervezetek kompenzálása
érdekében biztosított
támogatások fedezetét
biztosítja.
Az előirányzat fedezetet
képez a Brexit Alkalmazkodási
Tartalék (a továbbiakban:
BAR) intézményrendszerének
működtetésével kapcsolatban
felmerült költségekre is.
Az előirányzat felhasználása
továbbá a BAR-ból nyújtott
támogatások igényléséről és
a források felhasználásáról
szóló Korm. rendeletben foglalt
célokra történhet.
gazdasági
társaság,
egyéni
vállalkozó,
egyéni cég,
központi
költségvetési
szerv
pályázati úton,
egyedi írásos
kérelemre,
egyedi döntés
alapján,
támogatási
szerződéssel
vagy támogatói
okirattal
előleg
biztosítható
közvetlen
kifizetéssel
egy összegben
vagy részletekben,
időarányosan
vagy teljesítés-
arányosan,
fejezetek közötti
megállapodás
alapján
előirányzat-
átcsoportosítással
a BAR-ból
nyújtott
támogatások
igényléséről
és a források
felhasználásáról
szóló
Korm. rendelet
szerint
HEPA Magyar
Exportfejlesztési
Ügynökség
Nonprofit
Zártkörűen Működő
Részvénytársaság
8A HEPA Magyar Exportfejlesztési
Ügynökség Nonprofit Zártkörűen
Működő Részvénytársaság tulajdonosi
joggyakorlásával kapcsolatos bevételek
és kiadások
9395806A HEPA Magyar
Exportfejlesztési
Ügynökség
Nonprofit
Zártkörűen Működő
Részvénytársaság
tulajdonosi
joggyakorlásával
kapcsolatos kiadások
Az előirányzat fedezetet
biztosít a Magyar Állam
által megvásárolt Airbus
A330-243F típusú szállítógép
(MSN1578) üzemeltetésével
és hasznosításával összefüggő
feladatokkal kapcsolatosan
felmerült költségekre.
gazdasági
társaság,
egyéni
vállalkozó,
költségvetési
szerv
közvetlen
kifizetéssel
egy összegben
vagy részletekben,
időarányosan
vagy teljesítés-
arányosan, polgári
jogi szerződés
alapján
HEPA Magyar
Exportfejlesztési
Ügynökség Nonprofit
Zártkörűen Működő
Részvénytársaság

Tartalomjegyzék