271/2004. (IX. 29.) Korm. rendelet

a kistérségi megbízottak és a regionális koordinátorok jogállásának és tevékenységének részletes szabályairól

A területfejlesztésről és a területrendezésről szóló 1996. évi XXI. törvény (a továbbiakban: Tftv.) 27. §-a (1) bekezdésének c) pontjában kapott felhatalmazás alapján a kistérségi megbízottak és a regionális koordinátorok jogállásával és tevékenységével kapcsolatban a Kormány a következőket rendeli el:

Az országos kistérségi megbízotti hálózat működése

1. §

(1)[1] A kistérségekben a szolgáltatási és együttműködési tevékenység fejlesztését a Kormány - a Területpolitikai Kormányzati Hivatal (a továbbiakban: Hivatal) keretében - országos kistérségi megbízotti hálózat működtetésével látja el.

(2) E rendelet meghatározza - regionális, megyei és kistérségi szinten - a regionális területfejlesztési koordinátorok (a továbbiakban: regionális koordinátor), a kistérségi megbízottak megyei koordinációját ellátó megyei szervezők (a továbbiakban: megyei szervezők) és a kistérségi megbízottak (a továbbiakban együtt: hálózat munkatársai) feladatait és jogállását.

(3)[2] Az országos kistérségi megbízotti hálózat tevékenységének felügyeletét a területpolitika kormányzati koordinációjáért felelős politikai államtitkár (a továbbiakban: politikai államtitkár) látja el. A politikai államtitkár e jogkörében:

a) jóváhagyja a kistérségi megbízotti hálózatnak a Hivatal vezetője által előterjesztett feladatait;

b) általános iránymutatást adhat a kistérségi megbízotti hálózat működésével kapcsolatban;

c) beszámolót, jelentést, tájékoztatót kérhet a kistérségi megbízotti hálózat működésével, tevékenységével, az ellátott feladatokkal kapcsolatban.

A kistérségi megbízottak feladatai

2. §

(1) Valamennyi kistérségben - a (2) bekezdésben foglalt kivétellel - egy kistérségi megbízott működik.

(2) Egy település alkotta kistérség területén több megbízott is működhet, ha a működési terület a pályázati felhívásban és a munkaszerződésben meghatározásra kerül.

(3) A kistérségi megbízott az (1)-(2) bekezdésben foglalt működési területén ellátja a Hivatalnak az alábbiakban meghatározott szervezési, tájékoztatási, információszolgáltatási, adategyeztetési, közreműködési és együttműködési feladatát:

a) rendszeres kapcsolatot tart a kistérségben működő állami, önkormányzati, köztestületi szervekkel és tisztségviselőivel, a gazdálkodó szervezetekkel, a kis- és középvállalkozásokkal, valamint a civil szervezetekkel a fejlesztési elképzelések tervezése és megvalósítása érdekében, az önkormányzat képviselő-testületének - felkérésére -évente tájékoztatást ad az önkormányzatot, illetve a kistérséget érintő fejlesztési tevékenység eredményességéről;

b) részt vesz a Hivatal munkaterve alapján azoknak a központi közigazgatási szervek által kezdeményezett témáknak a felmérésében, adategyeztetésében, amelyek az

állami, önkormányzati és magánbefektetések, illetve fejlesztések magvalósítását érintik;

c) tájékoztatást ad a folyamatban levő pályázati lehetőségekről, a pályázatokkal összefüggő finanszírozási kérdésekről, a közszolgáltatások igénybevételével kapcsolatos lehetőségekről, a területfejlesztési kompetenciába tartozó elfogadott tervek tartalmáról;

d) a kormányzati szervek felkérésére a Hivatal közreműködésével eseti jelleggel közérdekű adatot, illetve közérdekből nyilvános adatokat gyűjt a terület- és regionális fejlesztés megalapozásához, a fejlesztési elképzelések kidolgozásához;

e) folyamatosan együttműködik a kistérség polgármestereivel, a kistérség fejlesztésében részt vevő ügynökségekkel, a kistérségi fejlesztési tanácsok szakmai munkaszervezeteivel, a Regionális Fejlesztési Holding Rt.-vel és társaságaival;

f) közreműködik és részt vesz a kistérségben a Hivatal, illetve a központi közigazgatási szerv által tartandó rendezvények, konferenciák, sajtótájékoztatók, egyéb programok szervezésében;

g) tájékozódik a kistérségben a fejlesztésekkel összefüggésben tartandó rendezvények felől, és meghívás alapján részt vesz ezeken a rendezvényeken;

h) tájékozódik a kistérségben a települési önkormányzat képviselő-testületeinek, a kistérségben székhellyel rendelkező önkormányzati társulás, illetve a kistérségi fejlesztési tanács üléseiről, részt vesz azokon az üléseken, amely fejlesztéssel összefüggő napirendet tárgyal meg;

i) tájékoztatja a Hivatalt - a fejlesztések sikeres megvalósítása érdekében - a kistérség partneri szereplőitől hozzá érkező javaslatokról, kezdeményezésekről, kérdésekről;

j) figyelemmel kíséri a kistérségben megvalósuló fejlesztéseket, a fejlesztésekre vonatkozó tervek megvalósulását;

k) figyelemmel kíséri a kistérségben előkészítendő jelentősebb fejlesztési projekteket az ötlettől annak megvalósításáig, közreműködik a projektek kidolgozásának, szükség esetén a projektek átdolgozásának ösztönzésében, szervezési segítséget nyújt ezek kidolgozásához, pályázatok benyújtásához;

l) felkérésre közreműködik a kistérségi fejlesztési tanács, a területfejlesztési társulások feladatainak ellátásában, munkájának segítésében;

m) közreműködik a kistérség hosszú távú fejlesztési koncepciójának, a fejlesztési programok és egyéb ágazati tervek előkészítésének szervezésében, értékelésében, megvalósításának figyelemmel kísérésében;

n) közreműködik a központi közigazgatási szervek, a többségi állami vagy önkormányzati tulajdonú, illetve fejlesztési tanács által alapított, fejlesztéssel foglalkozó gazdálkodó szervezetek, valamint non profit szervezetek, önkormányzati szövetségek, kamarák, országos kisebbségi önkormányzatok kistérséget érintő programjainak megvalósításában;

o) közreműködik a nemzetközi, hazai és kistérségi területfejlesztési források felkutatásában, azok koordinált felhasználásában, a kitűzött területfejlesztési célok szerinti hasznosításában;

p) közreműködik a technológiai és társadalmi innováció népszerűsítésében, szervezésében;

q) segítséget nyújt - a területfejlesztési feladatok ellátásával összefüggésben - az önkormányzati társulások létrehozásához, a társulási feladatok ellátásához;

r) szervezési segítséget nyújt a kistérségben működő távoktatási és módszertani központ működési tevékenységéhez;

s) előrejelzi, illetve haladéktalanul jelzi a Hivatalnak a kistérségben az életkörülményeket befolyásoló gazdasági-társadalmi, illetve környezeti konfliktushelyzetek kialakulását;

sz) évente összegzést készít a kistérséget érintő jelentő-sebb változásokról, fejlesztésekről;

t)[3] ellátja mindazokat a feladatokat, amelyeket jogszabály, a Kormány, a felügyeletet ellátó politikai államtitkár, illetve a Hivatal meghatároz.

(4)[4] A kistérségi megbízott - a Hivatal irányításával - a kormányzati terület- és vidékpolitika jobb megalapozása, a kistérség helyzetének feltárása, a kistérség, illetve ahhoz tartozó települések fejlesztésével, feladat-ellátásával, az ott élők életkörülményeivel kapcsolatos kérdések, tapasztalatok, intézkedések áttekintése, az aktuális feladatok végrehajtásának egyeztetése, a jobb tájékoztatás érdekében rendszeresen kistérségi értekezletet hív össze, amelyen meghívás alapján részt vesznek a kistérség területén illetékes államigazgatási szervek képviselői, a kistérségi fejlesztési tanács elnöke, valamint a vidékfejlesztési menedzserek. A többcélú kistérségi társulás elnökét, a Magyar Vállalkozásfejlesztési Alapítvány kistérségi képviselőjét az értekezletre meg kell hívni, akik az értekezleten részt vehetnek. Az értekezlet - a politikai államtitkár útján - a kistérség, a település helyzetének javítása érdekében kezdeményezheti állami vagy önkormányzati szervnél intézkedés megtételét.

A megyei szervező feladatai

3. §

(1) A kistérségi megbízotti feladatok megyei koordinálását a kistérségi megbízottak közül, a Hivatal által megbízott megyei szervező látja el.

(2) A megyei szervezői feladatokat ellátó kistérségi megbízott (a továbbiakban: megyei szervező) a 2. §-ban foglalt feladatai mellett:

a) kapcsolatot tart a megyében működő kistérségi megbízottakkal, részt vesz a regionális koordinátoroktól kapott információknak a megbízottakhoz történő közvetítésében;

b) összefogja és szervezi a megyében működő kistérségi megbízottak tevékenységét;

c) figyelemmel kíséri a megyében megjelenő fejlesztési és egyéb célú pályázatokat - a kistérségi megbízottak útján -, mozgósít a pályázatokon való részvételre;

d) ellátja a 2. § (3) bekezdésében foglaltak értelemszerű alkalmazásával a megyére kiterjedő szervezési, kapcsolattartási, közreműködési feladatokat;

e) segítséget nyújt - a megyében több kistérség területére kiterjedő - a területfejlesztéssel összefüggő önkormányzati társulások létrehozásához, feladatainak megvalósításához;

f) az adott kistérségben működő kistérségi megbízott jogviszonyának megszűnése, munkavégzésének akadályoztatása esetén az új megbízott kinevezéséig teljes-körűen köteles ellátni, illetve másik ugyanazon megyébe tartozó kistérségi megbízott bevonásával megszervezni a kieső kistérségi megbízott helyettesítését;

g) javaslataival közreműködik a kistérségi megbízotti hálózat továbbfejlesztésében;

h) közreműködik a Hivatal által szervezett vagy más állami szerv által szervezett, de közreműködési feladatok ellátására kijelölt megyei rendezvények szervezési feladatainak ellátásában, programjai lebonyolításában;

i) közreműködik a kistérségi megbízottak napi munkájának szervezési feladatai ellátásában;

j) közreműködik a kistérségi megbízotti hálózat teljesítménye mérése feladatainak ellátásában;

k) részt vesz a Hivatal, illetve a regionális koordinátor által tartott értekezleten;

l) tájékozódik a kistérségi megbízottnál e rendelet szerinti tevékenységével kapcsolatos feladatok ellátásáról.

A regionális koordinátorok feladatai

4. §

(1) Valamennyi területfejlesztési régióban regionális koordinátor működik. A regionális koordinátor szervezi, koordinálja és ellenőrzi a megyei szervezők és kistérségi megbízottak tevékenységét.

(2) A regionális koordinátor különösen az alábbi feladatokat látja el:

a) összefogja és szervezi a régió területén a megyei szervezők és kistérségi megbízottak tevékenységét;

b) a 2. § (3) bekezdésében foglaltak értelemszerű alkalmazásával ellátja a régióra kiterjedő szervezési, kapcsolattartási, közreműködési feladatokat;

c)[5] kapcsolatot tart a régióban működő állami és önkormányzati szervekkel, a Magyar Terület- és Regionális Fejlesztési Hivatal régió-igazgatóival;

d) figyelemmel kíséri a regionális pályázatokat, a folyamatban levő pályázatok sorsát, a megyei szervezők útján mozgósít a pályázatokon való részvételre;

e) részt vesz - erre vonatkozó felkérés esetén - a regionális fejlesztési tanács, valamint a régiót érintő térségi fejlesztési tanács ülésein, egyéb rendezvényein;

f) a megyei szervezőkhöz és a kistérségi megbízottakhoz továbbítja, illetőleg összegyűjti tőlük a kormányzati - különösen a terület-, vidék-, gazdaság- és intézményfejlesztési, támogatási rendszerekkel összefüggő - tevékenység ellátáshoz, illetve végrehajtásához szükséges információkat;

g) koordinálja - a Hivatalnak a kistérségi megbízotti hálózat működésére vonatkozó feladatainak megvalósítása érdekében - a Hivatal feladatkörébe tartozó egyes tevékenységeket a regionális, a megyei, a térségi, a kistérségi (terület-) fejlesztési tanácsok, a közigazgatási hivatalok és a területfejlesztési társulások között;

h) segítséget nyújt - a megyei szervező és kistérségi megbízott közreműködésével - több megye vagy régió területére kiterjedő, a területfejlesztéssel összefüggő önkormányzati társulás létrehozásához, feladatainak ellátásához;

i) segítséget nyújt a megyék és a régiók közötti együttműködés fejlesztésében, a térségi fejlesztési tanácsok létrehozásában és működésében;

j) közreműködik a kistérségi és regionális területfejlesztési szervezeti integrációs és decentralizációs folyamat továbbfejlesztésében;

k) figyelemmel kíséri a kistérségi megbízott által előre jelzett esetleges térségi gazdasági-társadalmi, illetve környezeti konfliktushelyzet kezelésére kidolgozott programok megvalósítását;

l) értelemszerűen ellátja a 2. § (3) bekezdésében és a 3. § (2) bekezdés a)-d) pontjában foglalt feladatokat;

m) részt vesz a Regionális Információs Pont szolgáltatási feladatainak ellátásában;

n)[6] részt vesz a felügyeletet ellátó politikai államtitkár, illetve a Hivatal által tartandó értekezleten, rendezvényeken;

o) tájékozódik a megyei szervezőnél, illetve a kistérségi megbízottnál e rendelet szerinti tevékenységével kapcsolatos feladatok ellátásáról;

p) összegyűjti és elemzi a kistérségi megbízottak által készített jelentéseket, regionális szinten összefoglalót készít a Hivatal számára;

q) kialakítja a kistérségi megbízotti értekezletek rendjét, megszervezi az értekezleteket;

r) irányítja és ellenőrzi a kistérségi megbízottaknak e rendeletben foglalt tevékenységét.

A kistérségi megbízotti hálózat munkatársainak jogállása

5. §

(1) A hálózat munkatársa a Hivatal alkalmazottja, tevékenységét a Hivatallal kötött munkaszerződés alapján, munkaviszonyban látja el. A hálózat munkatársának munkaviszonyára egyebekben a Munka Törvénykönyvéről szóló 1992. évi XXII. törvény (a továbbiakban: Mt.) szabályainak az Mt. X/A. fejezetében, valamint a XII. fejezetében foglalt eltérésekkel irányadó rendelkezései vonatkoznak.

(2)[7] A hálózat munkatársa tekintetében a munkáltatói jogokat a Hivatal vezetője gyakorolja, amely jogát írásban, vezető beosztású munkatársaira átruházhatja.

(3)[8] A kistérségi megbízott munkaszerződésének megkötésére eredményes pályázat alapján kerülhet sor. A benyújtott pályázatokról a Hivatal vezetője által létrehozott előkészítő bizottság közreműködése alapján - a politikai államtitkár egyetértésével - a Hivatal vezetője dönt. A pályázati felhívás megjelentetéséről a kistérségi megbízotti álláshely megüresedésétől számított 15 napon belül a Hivatal vezetője gondoskodik. Nem szükséges pályázat kiírása a kistérségi megbízotti munkakör betöltéséhez a kistérségi megbízottnak - a munkából való távollétének idejére (különösen szülési szabadság, hosszabb ideig tartó keresőképtelenség esetén)- határozott időre történő helyettesítésére.

(4) A Hivatalhoz benyújtott és a kistérségi fejlesztési tanács részére megküldött pályázatokról a kistérségi fejlesztési tanács, illetve a Tftv. 10/G. §-a szerinti többcélú kistérségi társulás 15 napon belül véleményt nyilváníthat.

(5) A megyei szervező feladatait - külön megbízás alapján - határozott vagy határozatlan időre látja el.

6. §

(1) A kistérségi megbízott munkaviszonyban való alkalmazásához szükséges:

a) az Európai Gazdasági Térség (a továbbiakban: EGT) állampolgára;

b) büntetlen előélet; EGT állampolgár esetében a büntetlenséget származási országának megfelelő módon, hiteles magyar fordítással igazolnia szükséges;

c) felsőfokú iskolai végzettség;

d) az illetékes kistérségben állandó elérhetőséggel és távmunkahellyel kell rendelkeznie;

e) a magyar nyelv tárgyalási szintű ismerete és használata; valamint

f) munkaköri alkalmassági orvosi vizsgálaton való megfelelés.

(2) Az (1) bekezdésben foglaltakat a regionális koordinátorra is alkalmazni kell azzal, hogy a d) pontban foglaltak szerint a regionális koordinátornak a régióban kell elérhetőséggel rendelkeznie.

(3) Az (1) bekezdés c) pontjában foglalt felső fokú iskolai végzettség alól a pályázó felmentést kaphat, ha a felső fokú tanulmányait megkezdte, és annak befejezését az állás elnyerésétől számított 2 éven belül - a jogviszony megszűnésének jogkövetkezményével - vállalja.

(4) A pályázati felhívás az állás betöltéséhez idegen nyelv ismeretét, egyéb képzettségi vagy végzettségi feltételt vagy alkalmassági körülményt is előírhat.

(5) A regionális koordinátor és kistérségi megbízott munkaviszonyt, közalkalmazotti jogviszonyt és munkavégzésre irányuló egyéb és további jogviszonyt - a tudományos, oktatói, művészeti, szerkesztői, lektori, valamint jogi oltalom alá eső szellemi tevékenység kivételével -csak a munkáltatói jogkör gyakorlójának előzetes engedélyével létesíthet.

7. §

(1) Nem lehet regionális koordinátor, illetve kistérségi megbízott, aki

a) a megyei közgyűlés elnöke, alelnöke, főpolgármester, főpolgármester-helyettes, polgármester, alpolgármester;

b) a megyei közgyűlés, a polgármesteri hivatal vagy a körjegyzőség teljes munkaidőben foglalkoztatott köztisztviselője;

c) a területfejlesztési önkormányzati társulás, a többcélú kistérségi társulás alkalmazottja;

d) a kistérségi területfejlesztési tanács munkaszervezetének alkalmazottja.

(2) Összeférhetetlen helyzetbe kerül az a regionális koordinátor és kistérségi megbízott, aki

a) gazdasági társaság vezető tisztségviselőjeként, szövetkezettel tagsági jogviszonyban állóként, vagy mindezekkel foglalkoztatásra irányuló jogviszonyban állóként, vagy egyéni vállalkozóként vagy eseti megbízásként illetékességi területén a fejlesztési források elnyerését lehetővé tevő pályázat írásában részt vesz;

b) olyan tevékenységet folytat, illetve olyan magatartást tanúsít, amely e rendeletben foglalt tevékenységéhez, illetve a munkaviszonyához méltatlan.

(3) Az összeférhetetlen helyzetet az érintett személynek annak felmerülésétől számított legkésőbb 5 napon belül a munkáltatói jogkör gyakorlójának írásban be kell jelentenie. A munkáltatói jogkör gyakorlója az érintett személyt 15 napos határidővel az összeférhetetlenség megszüntetésére hívja fel, annak eredménytelensége esetén a munkaviszonyt azonnali hatállyal megszünteti.

A kistérségi megbízotti hálózat munkatársainak munkabére, költségtérítése és egyéb juttatásai

8. §

(1) A regionális koordinátorok, megyei szervezők és a kistérségi megbízottak a munkaszerződésben kikötött személyi alapbérre, valamint - a (2) bekezdés szerint - pótlékra, költségtérítésre és egyéb juttatásokra jogosultak.

(2)[9] Az (1) bekezdésben foglalt díjazási és juttatási szabályoknak a munkaszerződésben érvényesítendő feltételeit a Hivatal vezetője az Mt. és végrehajtási szabályai alapján - különösen a kistérség területének, település számának figyelembevételével - utasítással közzétett díjazási szabályzatban határozza meg.

(3) A regionális koordinátor és a kistérségi megbízott a munkáját a távmunkavégzésre vonatkozó szabályok szerint az általa választott, a munkáltató székhelyétől elkülönült helyen (a továbbiakban: távmunkahely) végzi.

(4) A Hivatal jogosult meghatározni, hogy a regionális koordinátor, a kistérségi megbízott, a megyei szervező - meghatározott időkeretben

a) a Regionális Információs Pontot működtető irodában,

b) a kistérségi szolgáltató irodában,

c) a Hivatal által meghatározott egyéb helyen

végezze munkáját, illetve ezeken a helyeken köteles rendelkezésre állni.

Módosuló jogszabályok

9. §[10]

10. §

(1) A Tftv. 27. §-a (1) bekezdésének i) pontjában foglaltakra tekintettel, a területfejlesztési önkormányzati társulások működéséhez kapcsolódó költségvetési hozzájárulásról szóló 61/2000. (V. 3.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Töt. R.) a (2)-(5) bekezdés szerint módosul.

(2) A Töt. R. 1. §-a helyébe a következő rendelkezés lép, és egyben a következő (3) bekezdéssel egészül ki:

"1. § (1) A hozzájárulás felhasználható:

a) a kistérség valamennyi települése részvételével működő kistérségi területfejlesztési társulás és a kistérségi fejlesztési tanács (a továbbiakban: kedvezményezett) működésének támogatására, a személyi és dologi feltételeinek biztosítására,

b) a regionális koordinátorok és kistérségi megbízottak - külön jogszabályban foglaltak szerinti - foglalkoztatásához és a működésükhöz szükséges feltételek biztosítására.

(2) Az (1) bekezdés a) pontjában foglaltak alapján a hozzájárulás felhasználható különösen a kedvezményezett részére a fejlesztési koncepciók és programok kidolgozásához, a kedvezményezett, illetve munkaszervezete működési feltételeinek biztosításához, fejlesztési pályázatok elkészítéséhez szakértő igénybevételéhez, valamint a kistérség népszerűsítésének, megismertetésének költségeihez.

(3) Az (1) bekezdés b) pontjában foglaltak alapján a hozzájárulás felhasználható különösen a munkaviszony keretében végzett munka díjazására, a költségtérítések és továbbképzés költségeivel kapcsolatos kiadások fizetésére, a munkáltató által a foglalkoztatással összefüggő közterhek fizetésére, az elhelyezés feltételeinek megteremtéséhez, továbbá a munkavégzéshez szükséges eszközök beszerzési és fenntartási költségeinek biztosításához."

(3) A Töt. R. 5. §-a helyébe a következő rendelkezés lép, és egyben a következő (3) bekezdéssel egészül ki:

"5. § (1) A hozzájárulás fedezetéül szolgáló előirányzatból - az év közben előforduló, előre nem látható működés gátló körülmények elhárítására - tartalék képezhető, amelynek terhére kell biztosítani a kedvezményezettek, a regionális koordinátorok és kistérségi megbízottak működéséhez kapcsolódó képzések, továbbképzések szervezését, módszertani szakmai anyagok rendelkezésükre bocsátását, a feladataik ellátásához szükséges szakmai tájékoztatók, konferenciák, ülések költségeit, a kistérségeket népszerűsítő kiadványok megjelentetésének támogatásával kapcsolatos költségeket. E tartalék terhére számolhatók el a hozzájárulásból az előirányzat felhasználásával és kezelésével, a regionális koordinátorok és kistérségi megbízottak ügyeivel kapcsolatos tevékenység ellátásával kapcsolatos költségek, továbbá a Magyar Terület- és Regionális Fejlesztési Hivatalon (a továbbiakban: Hivatal) kívül jelentkező, a feladatok végrehajtásához közreműködő szervek által végzett ügyintézési, ügyviteli feladatok teljesítéséből eredő költségek. A tartalékból lehet fedezni azokat a kedvezményezettnél jelentkező kiadásokat is, amelyek a kedvezményezettek működési területén kormányhatározatba foglalt, vagy azonnali intézkedést igénylő sürgős területfejlesztési és válságkezelő feladatok megvalósítása során jelentkeznek.

(2) A hozzájárulás az (1) bekezdésben meghatározott feladatok teljesítésére, személyi juttatásokra, a személyi juttatások közterheire, dologi kiadásokra és felhalmozási célú kiadásokra is felhasználható.

(3) A hozzájárulás e rendeletben meghatározott felhasználásáról - a regionális koordinátorok és kistérségi megbízottak foglalkoztatásához, pályázat, illetve egyedi döntés alapján - a Hivatal gondoskodik, amelynek során a feladatok ellátásába a fővárosi, megyei közigazgatási hivatalokat bevonhatja."

(4) A Töt. R. a következő 8. §-sal egészül ki:

"8. § E rendeletben foglalt hozzájárulás finanszírozását 2004. évben a Magyar Köztársaság 2004. évi költségvetéséről és az államháztartás három éves kereteiről szóló 2003. évi CXVI. törvény 1. mellékletében a X. Miniszterelnökség fejezet, 8. EU integráció cím, 3. alcím, 29. jogcímcsoport 13. jogcím szerint meghatározott "Kistérségi megbízotti hálózat működtetése" célelőirányzat biztosítja."

(5) A Töt. R. 2-4. §-a, valamint 6. §-a hatályát veszti.

Záró rendelkezések

11. §

(1) Ez a rendelet 2004. október 1-jén lép hatályba.

(2) Az 5. § (3) bekezdésében, illetve 6. § (1) bekezdésében foglalt pályázati felhívásra és pályázattal történő állásbetöltésre vonatkozó rendelkezéseket első alkalommal az e rendelet hatálybalépését követően létesített munkaviszony megszűnése során megüresedett álláshely betöltésére kell alkalmazni.

(3) A kistérségben e rendelet alapján létrejött kistérségi megbízotti munkaviszony tekintetében a 7. §-ban foglalt összeférhetetlenségi szabályokat 2005. január 1-jétől kell alkalmazni.

Budapest, 2004. szeptember 22.

A miniszterelnök helyett:

Gyurcsány Ferenc s. k.

Lábjegyzetek:

[1] Megállapította a 294/2004. (X. 28.) Korm. rendelet 7. § (1) bekezdése. Hatályos 2004.10.29.

[2] Megállapította a 294/2004. (X. 28.) Korm. rendelet 7. § (2) bekezdése. Hatályos 2004.10.29.

[3] Módosította a 294/2004. (X. 28.) Korm. rendelet 7. § (3) bekezdése. Hatályos 2004.10.29.

[4] Beiktatta a 142/2005. (VII. 27.) Korm. rendelet 3. § (1) bekezdése. Hatályos 2005.07.30.

[5] Megállapította a 142/2005. (VII. 27.) Korm. rendelet 3. § (2) bekezdése. Hatályos 2005.07.30.

[6] Módosította a 294/2004. (X. 28.) Korm. rendelet 7. § (3) bekezdése. Hatályos 2004.10.29.

[7] Módosította a 294/2004. (X. 28.) Korm. rendelet 7. § (4) bekezdése. Hatályos 2004.10.29.

[8] Módosította a 142/2005. (VII. 27.) Korm. rendelet 3. § (3) bekezdése. Hatályos 2005.07.30.

[9] Módosította a 294/2004. (X. 28.) Korm. rendelet 7. § (4) bekezdése. Hatályos 2004.10.29.

[10] Hatályon kívül helyezte a 294/2004. (X. 28.) Korm. rendelet 8. § (2) bekezdése. Hatálytalan 2004.10.29.

Tartalomjegyzék