81/2019. (IV. 18.) Korm. rendelet
a központosított infokommunikációs közszolgáltatásokkal kapcsolatos egyes kormányrendeletek módosításáról
A Kormány az Alaptörvény 15. cikk (3) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében,
a 2. alcím tekintetében az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény 182. § (1) bekezdés d) pontjában kapott felhatalmazás alapján,
az Alaptörvény 15. cikk (1) bekezdésében meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:
1. A központosított informatikai és elektronikus hírközlési szolgáltatásokról szóló 309/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet módosítása
1. § A központosított informatikai és elektronikus hírközlési szolgáltatásokról szóló 309/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet [a továbbiakban: 309/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet] 4. §-a helyébe a következő rendelkezés lép:
"4. § A központi szolgáltató feladatát a 2. mellékletben meghatározott költségvetési szervek esetében a miniszterrel kötött közszolgáltatási szerződés (a továbbiakban: közszolgáltatási szerződés) alapján látja el, amelyben a felek rögzítik az elvárt szolgáltatások körét, azok alapvető szakmai-műszaki tartalmát, valamint a szolgáltatások teljesítésének, illetve nyújtásának időtartamát. A közszolgáltatási szerződésben foglalt szolgáltatások teljesítésének, illetve nyújtásának fedezetét a miniszter biztosítja."
2. § A 309/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet 6. §-a helyébe a következő rendelkezés lép:
"6. § (1) A miniszter által a 4. § szerint biztosított finanszírozás kizárólag a közszolgáltatási szerződés keretében, a 2. mellékletben meghatározott költségvetési szervek részére nyújtott szolgáltatásokat fedezi.
(2) A 2. mellékletben meghatározott költségvetési szerv a közszolgáltatási szerződés által le nem fedett egyedi igényeinek ellátására - az (5) bekezdésben meghatározott, a miniszterrel lefolytatott előzetes egyeztetést követően - egyedi szolgáltatási szint alapú megállapodást (a továbbiakban: egyedi szolgáltatási megállapodás) köt a központi szolgáltatóval.
(3) A (2) bekezdés szerinti egyedi szolgáltatási megállapodás költségvetési fedezetét - a szolgáltatási igény közszolgáltatási szerződésben történő biztosításáig - a 2. mellékletben meghatározott költségvetési szerv biztosítja.
(4) A központi szolgáltató az egyedi igény szerinti szolgáltatást az egyedi szolgáltatási megállapodás megkötését követően nyújtja a szolgáltatások igénybevételére kötelezett szerv számára.
(5) A 2. mellékletben meghatározott költségvetési szerv az egyedi szolgáltatási megállapodás központi szolgáltatóval történő megkötésének kezdeményezése előtt egyeztet a miniszterrel a (2) bekezdés szerinti szolgáltatási igénynek - legkésőbb a felmerülést követő költségvetési év első napjától - közszolgáltatási szerződés keretében történő biztosításáról, és gondoskodik a szolgáltatás ellentételezéséhez szükséges költségvetési fedezetnek a miniszter által vezetett minisztérium fejezetébe történő átcsoportosításáról.
(6) Ha az (5) bekezdés szerinti egyeztetés alapján a szolgáltatási igény nem közszolgáltatási szerződés keretében kerül biztosításra, az igény szerinti szolgáltatás teljesítésére a (2) és a (3) bekezdésben foglaltakat kell alkalmazni."
3. § A 309/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet 9/A. §-a helyébe a következő rendelkezés lép:
"9/A. § (1) A központi szolgáltató az e rendelet szerinti közszolgáltatási szerződésben és egyedi szolgáltatási megállapodásban, valamint a 2/A. § alapján kötött üzemeltetési vagy fejlesztési tárgyú megállapodásban (a továbbiakban együtt: közszolgáltatási megállapodás) meghatározott közszolgáltatások teljesítése esetén, annak ellentételezéseként, a központosított közszolgáltatások nyújtásával összefüggésben felmerült, objektív módon igazolható, az e rendeletben vagy más jogszabályban meghatározott szabályok szerint elszámolható, nettó módon számított közvetlen és közvetett költségeinek (a továbbiakban: nettó költség), az állam javára jogszabály alapján fizetendő pénzbeli kötelezettségek (a továbbiakban: adók) összegének, valamint az e rendeletben meghatározott mértékű észszerű nyereség megtérítésére tarthat igényt.
(2) A központi szolgáltató észszerű nyereséget a (4) bekezdésben foglalt mértékben számolhat el
a) üzemeltetési tárgyú közszolgáltatási megállapodások esetén a közszolgáltatási megállapodás keretében nyújtott központosított közszolgáltatás nyújtásával összefüggésben felmerülő nettó költségek összegére vetítve,
b) fejlesztési tárgyú közszolgáltatási megállapodások esetén a központi szolgáltató által saját teljesítés keretében nyújtott szolgáltatásokkal összefüggésben felmerült nettó költségek összegére vetítve,
c) üzemeltetési és fejlesztési feladatokat egyaránt tartalmazó, a 2/A. § alapján kötött üzemeltetési vagy fejlesztési tárgyú egyedi szolgáltatási megállapodásokban az a) és b) pont szerint megállapított nettó költségek összegére vetítve.
(3) A központi szolgáltató - a (2) bekezdésben felsorolt közszolgáltatási, valamint egyedi szolgáltatási megállapodásokra is kiterjedően - nem számolhat el észszerű nyereséget
a) harmadik féltől igénybe vett és a közszolgáltatási, valamint egyedi szolgáltatási megállapodás teljesítése során a központi szolgáltató által hozzáadott - saját teljesítés nélkül továbbszolgáltatott - szolgáltatások értékére,
b) a közszolgáltatási kötelezettség teljesítése során vagy annak érdekében beszerzett eszközök nettó beszerzési költség összegére vetítve, továbbá
c) azokban a fejlesztési tárgyú közszolgáltatási szerződésekben vagy üzemeltetési és fejlesztési tárgyú egyedi szolgáltatási megállapodásokban - a (2) bekezdés b) és c) pontjai szerinti összegekre vetítve sem -, amelyek esetében a központi szolgáltató a közszolgáltatási megállapodásban meghatározott teljesítési véghatáridő vagy a megrendelő által kötbérmentesen biztosított póthatáridő leteltéig a fejlesztési feladatát nem teljesítette, vagy a megrendelő szerv felé benyújtott határidő-módosítási kérelmét a megrendelő ezzel a feltétellel támogatta.
(4) A központi szolgáltató által felszámolható észszerű nyereség összege nem haladhatja meg az Európai Unió által közzétett, a közszolgáltatási megállapodás megkötésének időpontjában érvényes releváns swapkamatláb 100 bázispontos felárral növelt mértéke (a továbbiakban: észszerű nyereségráta) és a (2) bekezdés szerint megállapított nettó költség szorzataként számított összeget.
(5) A központi szolgáltató a közszolgáltatási megállapodás alapján nyújtott központosított közszolgáltatások ellentételezése összegének megállapítására irányuló előkalkulációja során a tervezett nettó költségek alapján megállapított észszerű nyereség összegéről és annak fizetésére vonatkozó igényéről köteles a megrendelő szervet előzetesen tájékoztatni. A központi szolgáltató nem köteles a közszolgáltatási szerződésben észszerű nyereséget érvényesíteni.
(6) A központi szolgáltató az (1) bekezdésben meghatározott ellentételezésre az (5) bekezdés szerinti előkalkulációval azonos szerkezetben, a közszolgáltatási megállapodásban szabályozott követelmények szerint lefolytatott teljesítésigazolási eljárásban benyújtott utókalkuláció alapján tarthat igényt. Az utókalkuláció részeként a központi szolgáltató köteles a központosított közszolgáltatás nyújtásával kapcsolatban felmerült, a számviteli nyilvántartásában szereplő nettó tényköltségeket, a jogszabály alapján fizetendő adókat és az elszámolt tényköltségekre vetítve - az észszerű nyereségráta alkalmazásával - kiszámított és gazdasági számításokkal alátámasztott észszerű nyereség összegét a szolgáltatást igénybe vevő szerv felé teljesítésigazolás és ellentételezés céljából bemutatni.
(7) Az e §-ban foglaltak teljesüléséről a közszolgáltatási szerződések vonatkozásában a miniszter, az egyedi szolgáltatási megállapodások vonatkozásában a 2. mellékletben meghatározott költségvetési szerv, a 2/A. § alapján kötött üzemeltetési vagy fejlesztési tárgyú egyedi szolgáltatási megállapodás vonatkozásában az informatikai rendszer működtetéséért felelős szervezet gondoskodik."
4. § A 309/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet 16. § (2) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
"(2) E rendeletnek a belső piaci szolgáltatásokról szóló, 2006. december 12-i 2006/123/EK európai parlamenti és tanácsi irányelv szerinti előzetes bejelentése megtörtént."
5. § A 309/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet
a) 2. melléklete az 1. melléklet szerint módosul,
b) 3. melléklete helyébe a 2. melléklet lép.
6. § (1) A 309/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet 5. §
a) (1) bekezdésében, (2) bekezdés b) pontjában, (4) bekezdésében a "központi szolgáltatási megállapodásban" szövegrész helyébe a "közszolgáltatási szerződésben" szöveg,
b) (2) bekezdés a) pontjában, (3) és (4) bekezdésében a "központi szolgáltatási megállapodás" szövegrész helyébe a "közszolgáltatási szerződés" szöveg
lép.
(2) A 309/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet 14/A. §-ában
a) a "központi szolgáltatási megállapodás" szövegrész helyébe a "közszolgáltatási szerződés" szöveg,
b) a "központi szolgáltatási megállapodásban" szövegrész helyébe a "közszolgáltatási szerződésben" szöveg
lép.
7. § Hatályát veszti a 309/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet 9. §-a.
2. A kormányzati célú hálózatokról szóló 346/2010. (XII. 28.) Korm. rendelet módosítása
8. § A kormányzati célú hálózatokról szóló 346/2010. (XII. 28.) Korm. rendelet [a továbbiakban: 346/2010. (XII. 28.) Korm. rendelet] 1. § (1) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
"(1) E rendelet hatálya kiterjed:
a) a kormányzati célú hírközlési szolgáltatóra;
b) az elkülönült hírközlési tevékenység végzésére jogosultra;
c) az igénybevételre kötelezett felhasználóra;
d) a csatlakozni kívánó természetes vagy jogi személyre, valamint más szervezetre (a továbbiakban: csatlakozó felhasználó);
e) a már csatlakozott felhasználóra; valamint
f) az a) és b) pontban foglaltak által igénybe vett más elektronikus hírközlési szolgáltatóra (a továbbiakban: nem kormányzati célú elektronikus hírközlési szolgáltató)."
9. § A 346/2010. (XII. 28.) Korm. rendelet 2. § 2. pontja helyébe a következő rendelkezés lép:
(E rendelet alkalmazásában)
"2. felhasználó: a kormányzati célú hírközlési szolgáltatást igénybe vevő, az 1. § (1) bekezdés c)-f) pontja szerinti természetes vagy jogi személy, valamint más szervezet;"
10. § (1) A 346/2010. (XII. 28.) Korm. rendelet 4. § (2) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
"(2) A (4) és (5) bekezdésben foglalt kivétellel, valamint ha törvény vagy kormányrendelet eltérően nem rendelkezik,
a) a központi államigazgatási szervek és területi szerveik,
b) a fővárosi és megyei kormányhivatalok,
c) az állami fenntartásban, illetve tulajdonban álló egészségügyi intézmények, országos gyógyintézetek, valamint
d) az (1) bekezdés g) pontja szerinti felhasználók
(a továbbiakban együtt: igénybevételre kötelezett felhasználó) az elektronikus hírközlési szolgáltatásra vonatkozó igényeiket a kormányzati célú hírközlési szolgáltató által nyújtott kormányzati célú hírközlési szolgáltatások útján kötelesek kielégíteni, elektronikus hírközlési szolgáltatást nem nyújthatnak és elektronikus hírközlő hálózatot vagy berendezést csak a jelen rendeletben meghatározott feltételek szerint üzemeltethetnek."
(2) A 346/2010. (XII. 28.) Korm. rendelet 4. § (3) bekezdés a) pontja helyébe a következő rendelkezés lép:
(A kormányzati célú hírközlési szolgáltató a felhasználók számára folyamatosan elérhetővé teszi az alábbi információkat:)
"a) az 5. § (1) bekezdése szerinti közszolgáltatási szerződés alapján a kormányzati hírközlési szolgáltató által kötelezően nyújtott kormányzati célú hírközlési szolgáltatások, továbbá hogy ezeket mely felhasználók számára nyújtja, és a szolgáltatásokhoz való hozzáférést mely földrajzi címeken biztosítja kötelezően,"
11. § A 346/2010. (XII. 28.) Korm. rendelet 4/A. § (1)-(4) bekezdése helyébe a következő rendelkezések lépnek:
"(1) A kormányzati célú hálózathoz csatlakozó felhasználó az elektronikus csatlakozási igényét, valamint az igénybevételre kötelezett felhasználó és a már csatlakozott felhasználó a részére nyújtott szolgáltatással kapcsolatos változási igényét a kormányzati célú hírközlési szolgáltatóhoz terjeszti elő a szolgáltatás megnevezésével, legfontosabb jellemzőivel, a változásigény miatt felmerülő többletköltségek viselésére vonatkozó nyilatkozattal, a szolgáltatás átvételi pont pontos meghatározásával és a szolgáltatás nyújtásának kívánt kezdő időpontjával együtt. A megjelölt kezdő időpont - a kormányzati célú hírközlési szolgáltató és a felhasználó ettől eltérő megállapodása hiányában - nem lehet az igény előterjesztésének napját követő 60 napon belüli időpont. A kormányzati célú hírközlési szolgáltató az igény kézhezvételétől számított 45 napon belül tájékoztatja a felhasználót a változási igény (2) bekezdés szerinti elbírálásáról.
(2) A kormányzati célú hírközlési szolgáltató a beérkezett változási igényekről az igény kézhezvételétől számított 15 napon belül, az (1) bekezdésben megjelölt igény megvalósíthatóságával kapcsolatos szakmai véleményének megküldésével javaslatot készít az e-közigazgatásért felelős miniszter (a továbbiakban: miniszter) részére, aki a kormányzati célú hírközlési szolgáltató javaslatának kézhezvételétől számított 15 napon belül dönt a változási igény elbírálásáról.
(3) A csatlakozó felhasználó által igénybe vett szolgáltatásról, a szolgáltatás körülményeiről, a szolgáltatás nyújtásának fedezetéül szolgáló forrás biztosításának módjáról a miniszter a csatlakozó felhasználóval megállapodást köt.
(4) Ha az igény teljesítését a közszolgáltatási szerződés nem fedezi, az igény ellenértékét
a) az igénybevételre kötelezett felhasználó vagy az igénybevételre kötelezett felhasználó irányításáért vagy felügyeletéért felelős szerv, illetve az ilyen felhasználóra vonatkozó költségvetési fejezetet irányító szerv;
b) a csatlakozó felhasználó vagy a csatlakozó felhasználó irányításáért vagy felügyeletéért felelős szerv, illetve az ilyen felhasználóra vonatkozó költségvetési fejezetet irányító szerv;
c) a csatlakozott felhasználó vagy a csatlakozott felhasználó irányításáért vagy felügyeletéért felelős szerv, illetve az ilyen felhasználóra vonatkozó költségvetési fejezetet irányító szerv
biztosítja, a miniszter által vezetett minisztérium javára."
12. § A 346/2010. (XII. 28.) Korm. rendelet 2. alcíme a következő 8/A. §-sal egészül ki:
"8/A. § (1) A kormányzati célú hírközlési szolgáltató az e rendelet szerinti közszolgáltatási szerződésekben és egyedi szolgáltatási megállapodásokban (a továbbiakban együtt: közszolgáltatási megállapodás) meghatározott közszolgáltatások teljesítése esetén, annak ellentételezéseként, a központosított közszolgáltatások nyújtásával összefüggésben felmerült, objektív módon igazolható, az e rendeletben vagy más jogszabályokban meghatározott szabályok szerint elszámolható, nettó módon számított közvetlen és közvetett költségeinek (a továbbiakban együtt: nettó költség), az állam javára jogszabály alapján fizetendő kötelezettségek (a továbbiakban: adók) összegének, valamint az e rendeletben meghatározott mértékű észszerű nyereség megtérítésére tarthat igényt.
(2) A kormányzati célú hírközlési szolgáltató az (1) bekezdésben meghatározott észszerű nyereséget a (4) bekezdésben foglalt mértékben számolhat el
a) üzemeltetési tárgyú közszolgáltatási megállapodásokban nyújtott központosított közszolgáltatás felmerülésével kapcsolatos nettó költségek összegére vetítve,
b) fejlesztési tárgyú közszolgáltatási megállapodásokban a kormányzati célú hírközlési szolgáltató által saját teljesítés keretében nyújtott szolgáltatásokkal összefüggésben felmerült nettó költségek összegére vetítve,
c) üzemeltetési és fejlesztési feladatokat egyaránt tartalmazó egyedi szolgáltatási megállapodásokban az a) és b) pont szerint megállapított nettó költségek összegére vetítve.
(3) A kormányzati célú hírközlési szolgáltató - a (2) bekezdésben felsorolt közszolgáltatási, valamint egyedi szolgáltatási megállapodásokra is kiterjedően - nem számolhat el észszerű nyereséget
a) harmadik féltől igénybe vett és a közszolgáltatási megállapodás teljesítése során a kormányzati célú hírközlési szolgáltató által hozzáadott - saját teljesítés nélkül továbbszolgáltatott - szolgáltatások értékére,
b) a közszolgáltatási kötelezettség teljesítése során vagy annak érdekében beszerzett eszközök nettó beszerzési költség összegére vetítve, továbbá
c) azokban a fejlesztési tárgyú közszolgáltatási szerződésekben vagy üzemeltetési és fejlesztési tárgyú egyedi szolgáltatási megállapodásokban - a (2) bekezdés b) és c) pontjai szerinti összegekre vetítve sem -, amelyek esetében a központi szolgáltató a közszolgáltatási megállapodásban meghatározott teljesítési véghatáridő vagy a megrendelő által kötbérmentesen biztosított póthatáridő leteltéig a fejlesztési feladatát nem teljesítette, vagy a megrendelő szerv felé benyújtott határidő-módosítási kérelmét a megrendelő ezzel a feltétellel támogatta.
(4) A kormányzati célú hírközlési szolgáltató által felszámolható észszerű nyereség összege nem haladhatja meg az Európai Unió által közzétett, a közszolgáltatási megállapodás megkötésének időpontjában érvényes releváns swapkamatláb 100 bázispontos felárral növelt mértéke (a továbbiakban: észszerű nyereségráta) és a (2) bekezdés szerint megállapított nettó költség szorzataként számított összeget.
(5) A kormányzati célú hírközlési szolgáltató a közszolgáltatási megállapodás alapján nyújtott központosított közszolgáltatások ellentételezése összegének megállapítására irányuló előkalkulációja során a tervezett nettó költségek alapján megállapított észszerű nyereség összegéről és annak fizetésére vonatkozó igényéről köteles a megrendelő szervet előzetesen tájékoztatni. A kormányzati célú hírközlési szolgáltató nem köteles a közszolgáltatási megállapodásban észszerű nyereséget érvényesíteni.
(6) A kormányzati célú hírközlési szolgáltató az (1) bekezdésben meghatározott ellentételezésre az (5) bekezdésben meghatározott előkalkulációval azonos szerkezetben, a közszolgáltatási megállapodásban szabályozott követelmények szerint lefolytatott teljesítésigazolási eljárásban benyújtott utókalkuláció alapján tarthat igényt. Az utókalkuláció részeként a kormányzati célú hírközlési szolgáltató köteles a központosított közszolgáltatás nyújtásával kapcsolatban felmerült, a számviteli nyilvántartásában szereplő nettó tényköltségeket, a jogszabály alapján fizetendő adókat és az elszámolt tényköltségek alapján - az észszerű nyereségráta alkalmazásával - kiszámított és gazdasági számításokkal alátámasztott észszerű nyereség összegét a szolgáltatást igénybe vevő szerv felé teljesítésigazolás és ellentételezés céljából bemutatni.
(7) Az e §-ban foglaltak teljesüléséről a közszolgáltatási szerződések vonatkozásában a miniszter, egyedi szolgáltatási megállapodások vonatkozásában a felhasználó gondoskodik."
13. § A 346/2010. (XII. 28.) Korm. rendelet
a) 4. § (4) bekezdésében az "a felhasználó" szövegrészek helyébe az "az igénybevételre kötelezett felhasználó" szöveg,
b) 4. § (5) és (6) bekezdésében az "a felhasználó" szövegrész helyébe az "az igénybevételre kötelezett felhasználó" szöveg,
c) 4/A. § (5) bekezdésében a "csatlakozásra kötelezett felhasználók" szövegrész helyébe az "igénybevételre kötelezett felhasználók" szöveg,
d) 3. melléklet I. táblázat "16." : "VPN gazda szervezet" mezőjében az "Atomenergetikai" szövegrész helyébe az "Atomenergia" szöveg,
e) 3. melléklet I. táblázat "16." : "Felhasználó" mezőjében az "Atomenergetikai" szövegrész helyébe az "Atomenergia" szöveg
lép.
14. § Hatályát veszti a 346/2010. (XII. 28.) Korm. rendelet
a) 5. § (1) bekezdés d), e), g), h) pontja és (4) bekezdése,
3. A Kormányzati Adatközpont működéséről szóló 467/2017. (XII. 28.) Korm. rendelet módosítása
15. § A Kormányzati Adatközpont működéséről szóló 467/2017. (XII. 28.) Korm. rendelet (a továbbiakban: KAK rendelet) 14. § (1) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
"(1) Ez a rendelet a belső piaci szolgáltatásokról szóló, 2006. december 12-i 2006/123/EK európai parlamenti és tanácsi irányelvnek való megfelelést szolgálja."
16. § A KAK rendelet 2. melléklete helyébe a 3. melléklet lép.
17. § A KAK rendelet 3. melléklete helyébe a 4. melléklet lép.
4. Záró rendelkezések
18. § Ez a rendelet a kihirdetését követő 8. napon lép hatályba.
19. § (1) E rendelet a belső piaci szolgáltatásokról szóló, 2006. december 12-i 2006/123/EK európai parlamenti és tanácsi irányelv 15. cikkének való megfelelést szolgálja.
(2) E rendelet tervezetének a belső piaci szolgáltatásokról szóló, 2006. december 12-i 2006/123/EK európai parlamenti és tanácsi irányelv 15. cikk (7) bekezdése szerinti előzetes bejelentése megtörtént.
Orbán Viktor s. k.,
miniszterelnök
1. melléklet a 81/2019. (IV. 18.) Korm. rendelethez
1. A 309/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet 2. melléklet 10. pontja helyébe a következő rendelkezés lép:
"10. Miniszterelnöki Kormányiroda, valamint az általa a működésében támogatott
a) Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanács"
2. melléklet a 81/2019. (IV. 18.) Korm. rendelethez
"3. melléklet a 309/2011.(XII. 23.) Korm. rendelethez
Az IdomSoft Informatikai Zártkörűen Működő Részvénytársaság által kötelezően biztosítandó központosított alkalmazás-üzemeltetési és e rendszereket érintő alkalmazás-fejlesztési szolgáltatások
1. Az önkormányzati ASP rendszer keretében működő gazdálkodási szakrendszer
2. Jogszabályban meghatározott személyiadat- és lakcímnyilvántartáshoz kapcsolódó rendszerek (SZL, SZIG, eSZIG, LIG, cím- és körzetnyilvántartás, TSZR, ESZF, Nemzeti Arcképtár /NAT/)
3. Jogszabályban meghatározott központi címregiszter (KCR)
4. Jogszabályban meghatározott központi idegenrendészeti nyilvántartáshoz kapcsolódó egyes rendszerek (IDR, ISZL, IDEGEN)
5. Jogszabályban meghatározott közúti közlekedési nyilvántartáshoz kapcsolódó rendszerek (JÁRMŰ, Vezetői engedély /VEN/, Származásellenőrzés /SZENY/, Közlekedési Okmánytár, PARKIG, eredetiségvizsgálat /KERT/, Útdíj-díjmentes, EUCARIS)
6. Jogszabályban meghatározott közlekedési biztonsági kiszolgáló rendszer (KBKR)
7. Jogszabályban meghatározott elektronikus útdíj rendszer gyorsítótár (e-Útdíj)
8. Jogszabályban meghatározott kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási rendszer (IGFB)
9. Jogszabályban meghatározott közúti közlekedési előéleti pontrendszer (Pontrendszer)
10. Jogszabályban meghatározott elektronikus anyakönyvi rendszer (EAK)
11. Jogszabályban meghatározott arcképelemzési nyilvántartás és arcképelemző rendszer (ÁAAR)
12. Jogszabályban meghatározott egyéni vállalkozó nyilvántartási rendszer (EVNY)
13. Jogszabályban meghatározott szabálysértési nyilvántartási rendszerhez kapcsolódó egyes rendszerek (SZNYR, STAT-VIR)
14. Jogszabályban meghatározott bűnügyi nyilvántartási rendszerhez kapcsolódó egyes rendszerek (HCR-bűnügyi, ERHAB)
15. Jogszabályban meghatározott központi útiokmány nyilvántartási rendszer (EPASS)
16. Jogszabályban meghatározott elektronikus ügyfélazonosítást segítő és elektronikus ügyintézést támogató rendszerek (UKAPU), Összerendelési Nyilvántartáshoz kapcsolódó rendszerek (ÖNY), Az elektronikus ügyintézést igénybe vevő, külföldön élő természetes személyek személyi nyilvántartása (3NYT), Időszakos Értesítési Szolgáltatás (RÉR), Részleges Kódú Telefonos Azonosítás (RKTA), Elektronikus hatósági ügyintézést és tájékoztatást segítő internetes szolgáltató rendszer
17. Elektronikus hatósági ügyintézést és tájékoztatást segítő internetes szolgáltató rendszer - Webes Ügysegéd (WÜ)
18. Elektronikus hatósági ügyintézést és tájékoztatást segítő telefonos szolgáltató rendszer (Effector)
19. Jogszabályban meghatározott Schengeni Információs Rendszer magyar nemzeti részének központi informatikai elemei (SIS II NS.CP)
20. Jogszabályban meghatározott nemzeti egységes kártya-kibocsátási keretrendszer (NEK)
21. Jogügyletek biztonságát szolgáló keretrendszer (JÜB)
22. Jogszabályban meghatározott jármű figyelőztetési rendszer üzemeltetése (Figyelőztetés)
23. Jogszabályban meghatározott központi tanúvédelmi rendszer üzemeltetése (KTR, BÁSTYA)
24. A szolgálati lőfegyverek, lőszerek, robbanóanyagok és pirotechnikai eszközök tárolásának és biztonsági követelményeinek meghatározásáról, a lőfegyverek, lőszerek és fegyverzeti tartozékok kezelésének, nyilvántartásának, őrzésének és ellenőrzésének szabályozásáról szóló 13/2013. (IV. 11.) ORFK utasítás alapján kialakított szolgálati lőfegyver-nyilvántartás (Fegyver)
25. Jogszabályban meghatározott Magyar igazolvány rendszer (MIG)
26. Jogszabályban nevesített Központi Ügyfél-regisztrációs Nyilvántartás (KÜNY)
27. Szakrendszeri Kódképző és Kapcsolatkezelő Alkalmazások
28. Általános Közigazgatási Statisztikai Adatgyűjtő Rendszer
29. Elektronikus Felügyeleti és Ellenőrzési Rendszer
30. A központi okmány keretrendszer mellett kialakított Integrált Napló
31. Vezetői Információs Portál
32. Központi Jogosultságkezelő Rendszer
33. Központi Okmánytár Okmányfeldolgozó és Lekérdező Rendszer (KOTAR)
34. Iratérvényességi Nyilvántartás rendszer
35. Központi Közigazgatási Adatszolgáltató és Adatfogadó Rendszer (KAAR)
36. Központi okmánygyártás (SZIG, Útlevél, VEN, Magyar igazolvány) (MOKA)
37. Okmányügyek Intézését Segítő Mobilalkalmazás rendszer (OkmányApp)
38. Okmányok Képfelvételező és adatfeldolgozó rendszere (Fotoshop)
39. Központi Okmány megszemélyesítő Rendszer (Erkölcsi bizonyítvány, Származásellenőrzési határozatok, Gépjármű törzskönyv)
40. Egyéb okmánymegszemélyesítő rendszerek: Szolgálati igazolványok, Diákigazolvány, Vitorlás kártya, Polgárőr kártya
41. Integrált Portál alapú lekérdező rendszer (IPL)
42. Központi Certifikáció és tanúsítvány generáló rendszer
43. Elektronikus Kormányiroda (EKI)
44. Központi Időpontfoglaló Alkalmazás
45. Nemzeti Konzultációk IT kiszolgáló rendszere
46. Központi Közigazgatási Naplórendszer (NLR)
47. A Magyar Nemzeti Public Key Directory
48. Mobil okmányirodai időpontfoglalás
49. Kormányablakok Tudástárát működtető Szerkesztőségi rendszer és Portál
50. Külön jogszabályban meghatározott, az Európai Unió tagállamainak bíróságai által magyar állampolgárokkal szemben hozott ítéletek nyilvántartásához kapcsolódó rendszerek (HCR-tagállami)
51. Központi Kormányzati Hírlevélküldő rendszer
52. Jogszabályban meghatározott helyi közszolgáltatás információs rendszer (IKIR)
53. Központi Médiatár informatikai rendszer
54. Büntetőeljárási ügyviteli nyilvántartási rendszer
55. Elektronikus modus operandi rendszer (kriminalisztikai nyilvántartás)
56. A rendvédelmi szervek feladatkörébe utalt közhatalmi díj- és szankciójellegű bevételek kezelését támogató pénzügyi analitikus nyilvántartás
57. Elővezetések kezelését biztosító ügyviteli nyilvántartási rendszer
58. Független Rendészeti Panasztestület eljárást támogató rendszer
59. Határrendészeti, határellenőrzési és idegenrendészeti eljárást támogató ügyviteli nyilvántartási rendszer
60. Határrendészeti, igazgatásrendészeti, idegenrendészeti, közrendvédelmi, közlekedésrendészeti egységes rendészeti statisztika
61. A rendvédelmi szervek feladatkörébe utalt közigazgatási bírság kezelését támogató ügyviteli nyilvántartási rendszer
62. Közlekedési eljárások kezelését támogató ügyviteli nyilvántartási rendszer
63. Központi Érkeztető Rendszer
64. Központosított rendvédelmi adattári lekérdező rendszer
65. Rendvédelmi közterületi intézkedéstámogató és lekérdező mobileszköz rendszer
66. Küldemény Dokumentumtár Szolgáltatás
67. Minősített adatkezelést és adatgyűjtést támogató ügyviteli nyilvántartási rendszer
68. Objektív Felelősség ügyviteli nyilvántartási rendszer
69. Objektumokba való beléptetést támogató rendszer
70. Országos polgári lőfegyver nyilvántartási rendszer
71. Pénzmosás elleni eljárások ügyviteli nyilvántartási rendszere
72. Polgári Veszélyhelyzeti Információs Rendszer
73. Rendőrség engedélyügyekkel kapcsolatos rendszer
74. Rendvédelmi állampolgári tájékoztató rendszer
75. Rendvédelmi bér- és egyéb juttatások kifizetését támogató rendszer
76. Rendvédelmi célú jármű elhaladási adattár
77. Rendvédelmi, általános és minősített elektronikus ügyviteli nyilvántartási, iratkezelési és feladatkezelési rendszer
78. Rendvédelmi gépjármű nyilvántartás
79. Rendvédelmi kereső, kutató, elemzéstámogató rendszer
80. Rendvédelmi keretrendszer szolgáltatások
81. Rendvédelmi közterületi feladatokat támogató rendszer
82. Rendvédelmi munkaidő nyilvántartás
83. Rendvédelmi rendszeradminisztrációs szolgáltatások
84. Rendvédelmi sajtótevékenységet támogató ügyviteli nyilvántartási rendszer
85. Rendvédelmi Törzs tevékenységét támogató rendszer
86. Rendvédelmi vezetők feladattámogató rendszere
87. Sportrendészeti nyilvántartás
88. Szabálysértési eljárások kezelését támogató ügyviteli nyilvántartási rendszer
89. Szakértői (daktiloszkópiai) nyilvántartási rendszer
90. A rendvédelmi szervek gazdálkodási szakterületeihez tartozó, igazgatással összefüggő nyilvántartások (Szerződés-, Energetikai-, Ingatlan-, Adomány nyilvántartás, Ruházati ellátást támogató rendszer)
91. A belügyminiszter irányítása alatt álló egyes fegyveres szervek hivatásos állományú tagjai teljesítményértékelésének ajánlott elemeiről, az ajánlott elemek alkalmazásához kapcsolódó eljárási szabályokról, a minősítés rendjéről és a szervezeti teljesítményértékelésről szóló 26/2013. (VI. 26.) BM rendelet által előírt teljesítményértékelést támogató rendszer
92. Rendvédelmi téradat elemző és publikáló térképészeti rendszer
93. Tevékenységirányítási, bevetési térképkezelő és segélyhívás-adatlap kezelő rendszer
94. Ügyeleti jelentőszolgálati és vezetői tájékoztató kommunikációs rendszer
95. Rendvédelmi elektronikus ügyintézési portál és űrlapkezelő rendszer
96. Ideiglenes Rendszámtáblák Nyilvántartásának rendszere
97. Az elektronikus ügyintézés részletszabályairól szóló 451/2016. (XII. 19.) Korm. rendeletben meghatározott Munkafolyamat Kezelő Rendszer Kormányablakok számára
98. Elektronikus ügyintézést támogató IKR rendszer
99. Állami Alkalmazás-katalógus
100. Állami Alkalmazás-fejlesztési Környezet
101. A Szerencsejáték Felügyelet működését támogató "Fortuna" szakrendszer
102. Álláshely Nyilvántartó Rendszer (ÁNYR)"
3. melléklet a 81/2019. (IV. 18.) Korm. rendelethez
"2. melléklet a 467/2017. (XII. 28.) Korm. rendelethez
Az adatközponti szolgáltatások igénybevételére kötelezett felhasználók és a Kormányzati Adatközpontban létesített szakrendszereik
A | B | C | D | E |
Sor- szám | A felhívás azonosító jele | Kedvezményezett | Felhívás neve | A szakrendszer elnevezése |
1 | KÖFOP-1.0.0-VEKOP- 15-2016-00030 | IdomSoft Informatikai Zártkörűen Működő Részvénytársaság vagy az általa vezetett konzorcium | A Belügyminisztérium által kezelt nemzeti adatvagyon nyilvántartások továbbfejlesztése, magas szintű szolgáltató képesség megteremtése a KÖFOP 1.1.1., 1.1.2. és 1.2.3. intézkedések támogatása érdekében, az érintett adatvagyon nyilvántartások Kormányzati Adatközpontba történő integrálásával | |
2 | KÖFOP-1.0.0-VEKOP- 15-2017-00053 | A fővárosi és megyei kormányhivatalok (konzorciumvezető) és a Miniszterelnökség által alkotott konzorcium | Ügyfélkapcsolati rendszerek fejlesztése (kormányablak, települési ügysegéd, közvetlen kiszolgálás) | |
3 | KÖFOP-1.0.0-VEKOP- 15-2016-00045 | A fővárosi és megyei kormányhivatalok (konzorciumvezető) és a Miniszterelnökség által alkotott konzorcium | Területi államigazgatás egységes működését támogató rendszerfejlesztések | |
4 | KÖFOP-1.0.0-VEKOP- 15-2016-00032 | Miniszterelnökség vagy az általa vezetett konzorcium | EKEIDR egységes irat- és folyamatkezelő rendszer területi közigazgatásra történő kiterjesztésre | Egységes Központi Elektronikus Irat- és Dokumentumkezelési Rendszer (Poszeidon) |
5 | KÖFOP-1.0.0-VEKOP- 15-2016-00042 | A fővárosi és megyei kormányhivatalok (konzorciumvezető) és a Miniszterelnökség által alkotott konzorcium | A kormányhivatal irányításának hatékonyabbá tételét biztosító háttér kialakítása | |
6 | KÖFOP-1.0.0-VEKOP- 15-2016-00043 | A fővárosi és megyei kormányhivatalok (konzorciumvezető) és a Miniszterelnökség által alkotott konzorcium | A hatáskör átcsoportosításból adódó szakrendszeri integrációs feladatok | |
7 | KÖFOP-1.0.0-VEKOP- 15-2016-00046 | A fővárosi és megyei kormányhivatalok (konzorciumvezető) és a Miniszterelnökség által alkotott konzorcium | Hatósági eljárások és hatósági jogalkalmazási gyakorlat felülvizsgálata és egyszerűsítése |
8 | KÖFOP-1.0.0-VEKOP- 15-2016-00025 | NISZ Zrt. | Közigazgatási szakrendszerek egységes eléréséhez és interoperabilitásához központi alkalmazás szintű szolgáltatások biztosítása | Személyre szabott Ügyintézési Felület (SZÜF) |
Központi Kormányzati Szolgáltatási Busz (KKSZB) | ||||
Licencgazdálkodási rendszer | ||||
Nyilvántartások Elektronikus Nyilvántartása (NYENY) | ||||
9 | KÖFOP-1.0.0-VEKOP- 15-2016-00011 | Magyar Nemzeti Levéltár | Közigazgatási eljárásokhoz kapcsolódó levéltári szolgáltatás fejlesztése | |
10 | KÖFOP-1.0.0-VEKOP- 15-2016-00031 | Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökség | "Digitális fogyasztóvédelem" - a fogyasztóvédelmi feladatok elektronizálása | |
11 | KÖFOP-1.0.0-VEKOP- 15-2016-00013 | Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Zrt. | Az egységes integrált állami vagyonnyilvántartás közhitelességének és adatkonzisztenciájának ellenőrzéséhez szükséges további fejlesztések | |
12 | KÖFOP-1.0.0-VEKOP- 15-2016-00024 | Országos Nyugdíjbiztosítási Főigazgatóság | A 21. század családtámogatása és nyugdíja | |
13 | KÖFOP-1.0.0-VEKOP- 15-2016-00040 | Lechner Tudásközpont Területi, Építészeti és Informatikai Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság | E-ingatlan-nyilvántartás | |
14 | KÖFOP-1.0.0-VEKOP- 15-2016-00035 | Nemzeti Adó- és Vámhivatal | Adóügyi igazgatási eljárások egyszerűsítése, adminisztratív terhek csökkentése |
15 | KÖFOP-1.0.0-VEKOP- 15-2016-00008 | Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökség vagy az általa vezetett konzorcium | Az önkormányzati ASP rendszer továbbfejlesztése és országos kiterjesztése (ASP 2.0) | Keretrendszer és támogató rendszerek |
Adó szakrendszer | ||||
Gazdálkodási szakrendszer | ||||
Ingatlan- vagyonkataszter szakrendszer | ||||
Iratkezelő szakrendszer | ||||
Ipar- és kereskedelmi szakrendszer | ||||
Önkormányzati adattárház | ||||
Portál rendszer | ||||
Űrlapkezelő szakrendszer | ||||
Hagyatéki leltár rendszer | ||||
16 | KÖFOP-2.2.5-VEKOP- 15-2016-00001 | Magyar Államkincstár | Átláthatóság a közpénzek felhasználásánál, államháztartási adattárház | |
17 | KÖFOP-1.0.0-VEKOP- 15-2016-00029 | Igazságügyi Minisztérium | Integrált Jogalkotási Rendszer | Integrált Jogalkotási Rendszer (IJR) |
18 | KÖFOP-1.0.0-VEKOP- 15-2016-00028 | Belügyminisztérium | Rendészeti tevékenységekhez kapcsolódó hatósági ügyek továbbfejlesztése, a hozzá kapcsolódó elektronikus feldolgozó képesség bővítésével | |
19 | KÖFOP-2.3.1-VEKOP- 16-2016-00001 | Belügyminisztérium | Helyi közszolgáltatás információs rendszer fejlesztése és bevezetése (IKIR) | Helyi közszolgáltatás információs rendszer (IKIR) |
20 | KÖFOP-2.1.5-VEKOP- 16-2016-00001 | Belügyminisztérium | A versenyképes közszolgálat személyzeti utánpótlásának stratégiai támogatása | |
21 | KÖFOP-1.0.0-VEKOP- 15-2016-00036 | Külgazdasági és Külügyminisztérium | A külgazdasági és külügyi működést támogató kiemelt alapfolyamatok fejlesztése és szolgáltatási kapacitásuk bővítése | |
22 | KÖFOP-2.1.4-VEKOP- 16-2016-00001 | Külgazdasági és Külügyminisztérium | A Külgazdasági és Külügyminisztérium humánerőforrás- gazdálkodásának és belső képzési rendszerének fejlesztése |
23 | KÖFOP-2.2.3-VEKOP- 16-2016-00001 | Nemzeti Védelmi Szolgálat | Kapacitásfejlesztés és szemléletformálás a korrupciós esetek nagyobb arányú felderítése, illetve megelőzése érdekében | |
24 | KÖFOP-2.3.6-VEKOP- 16-2017-00002 | Nemzeti Fejlesztési Programiroda Nonprofit Kft. | Integrált közcélú víziközmű adatbázis | |
25 | KÖFOP-1.0.0-VEKOP- 15-2016-00016 | Földművelésügyi Minisztérium, Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal | Intelligens élelmiszerlánc- biztonsági elemző rendszer létrehozása | |
26 | KÖFOP-1.0.0-VEKOP- 15-2017-00049 | Földművelésügyi Minisztérium vagy az általa vezetett konzorcium | A szőlő és bor ágazat elektronikus ügyintézési és ellenőrzési rendszerének kialakítása és az elektronikus pincekönyv vezetési lehetőség biztosítása | |
27 | KÖFOP-1.0.0-VEKOP- 15-2017-00050 | Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökség | Földmegfigyelési Információs Rendszer (FIR) földmegfigyelési adatinfrastruktúra és szolgáltatások kialakítása | |
28 | KÖFOP-1.0.0-VEKOP- 15-2017-00051 | Állami Egészségügyi Ellátó Központ | Az egészségügyi ellátási rendszer pénzügyi irányítási és közigazgatási funkcióinak megújítása | |
29 | KÖFOP-1.0.0-VEKOP- 15-2017-00054 | Klebelsberg Központ vagy az általa vezetett konzorcium | Köznevelés Állami Fenntartóinak Folyamat Egyesítése és Elektronizálása (KAFFEE) | |
30 | KÖFOP-2.3.2-VEKOP- 15-2016-00001 | Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökség | Hálózatfejlesztés Támogató Monitoring Rendszer (HTMR) létrehozása | |
31 | KÖFOP-1.0.0-VEKOP- 15-2015-00003 | NISZ Zrt. | Elektronikus megoldás az eltérő földrajzi helyszíneken történő ügyintézés munkaszervezésének és kommunikációjának fejlesztésére | Közigazgatásban kiépítésre kerülő videokommunikációs rendszer (VIKI) |
32 | KÖFOP-1.0.0-VEKOP- 15-2015-00004 | NISZ Zrt. | Kormányzati hitelesítés szolgáltatás (Gov CA) kiterjesztése | |
33 | KÖFOP-1.0.0-VEKOP- 15-2016-00020 | NISZ Zrt. | Központosított kormányzati informatikai rendszer bővítése - "KKIR3" |
34 | KÖFOP-1.0.0-VEKOP- 15-2016-00027 | NISZ Zrt. | Szabályozott elektronikus ügyintézési szolgáltatások (SZEÜSZ) továbbfejlesztése, bővítése, bevezetése | Összerendelési Nyilvántartás (ÖNY) |
Rendelkezési Nyilvántartás (RNY) | ||||
Elektronikus fizetési és elszámolási rendszer (EFER) | ||||
Ügyfél időszaki értesítése az elektronikus ügyintézési cselekményekről (RÉR) | ||||
Részleges Kódú Telefonos Azonosítás (RKTA) | ||||
35 | KÖFOP-1.0.0-VEKOP- 15-2015-00005 | NISZ Zrt. | Közigazgatás informatikai infrastruktúrájának konszolidálása a költségek csökkentése érdekében |
"
4. melléklet a 81/2019. (IV. 18.) Korm. rendelethez
"3. melléklet a 467/2017. (XII. 28.) Korm. rendelethez
A 2. mellékletben meg nem jelölt, kötelezően a Kormányzati Adatközpontban működő egyéb központi és szakrendszerek
A | B | C |
Sor- szám | A rendszer elnevezése | A rendszer jellege |
1. | Központi Médiatár informatikai rendszer | központi rendszer |
2. | Okos város központi platformszolgáltatás (rendszer) | központi rendszer |
3. | Büntetőeljárási ügyviteli nyilvántartási rendszer | szakrendszer |
4. | Elektronikus modus operandi rendszer (kriminalisztikai nyilvántartás) | szakrendszer |
5. | A rendvédelmi szervek feladatkörébe utalt közhatalmi díj- és szankciójellegű bevételek kezelését támogató pénzügyi analitikus nyilvántartás | szakrendszer |
6. | Elővezetések kezelését biztosító ügyviteli nyilvántartási rendszer | szakrendszer |
7. | Független Rendészeti Panasztestület eljárást támogató rendszer | szakrendszer |
8. | Határrendészeti, határellenőrzési és idegenrendészeti eljárást támogató ügyviteli nyilvántartási rendszer | szakrendszer |
9. | Határrendészeti, igazgatásrendészeti, idegenrendészeti, közrendvédelmi, közlekedésrendészeti egységes rendészeti statisztika | szakrendszer |
10. | A rendvédelmi szervek feladatkörébe utalt közigazgatási bírság kezelést támogató ügyviteli nyilvántartási rendszer | szakrendszer |
11. | Közlekedési eljárások kezelését támogató ügyviteli nyilvántartási rendszer | szakrendszer |
12. | Központi Érkeztető Rendszer | szakrendszer |
13. | Központosított rendvédelmi adattári lekérdező rendszer | szakrendszer |
14. | Rendvédelmi közterületi intézkedéstámogató és lekérdező mobileszköz rendszer | szakrendszer |
15. | Küldemény Dokumentumtár Szolgáltatás | szakrendszer |
16. | Minősített adatkezelést és adatgyűjtést támogató ügyviteli nyilvántartási rendszer | szakrendszer |
17. | Objektív Felelősség ügyviteli nyilvántartási rendszer | szakrendszer |
18. | Objektumokba való beléptetést támogató rendszer | szakrendszer |
19. | Országos polgári lőfegyver nyilvántartási rendszer | szakrendszer |
20. | Pénzmosás elleni eljárások ügyviteli nyilvántartási rendszere | szakrendszer |
21. | Polgári Veszélyhelyzeti Információs Rendszer | szakrendszer |
22. | Rendőrség engedélyügyekkel kapcsolatos rendszer | szakrendszer |
23. | Rendvédelmi állampolgári tájékoztató rendszer | szakrendszer |
24. | Rendvédelmi bér- és egyéb juttatások kifizetését támogató rendszer | szakrendszer |
25. | Rendvédelmi célú jármű elhaladási adattár | szakrendszer |
26. | Rendvédelmi, általános és minősített elektronikus ügyviteli nyilvántartási, iratkezelési és feladatkezelési rendszer | szakrendszer |
27. | Rendvédelmi gépjármű nyilvántartás | szakrendszer |
28. | Rendvédelmi kereső, kutató, elemzéstámogató rendszer | szakrendszer |
29. | Rendvédelmi keretrendszer szolgáltatások | szakrendszer |
30. | Rendvédelmi közterületi feladatokat támogató rendszer | szakrendszer |
31. | Rendvédelmi munkaidő nyilvántartás | szakrendszer |
32. | Rendvédelmi rendszeradminisztrációs szolgáltatások | szakrendszer |
33. | Rendvédelmi sajtótevékenységet támogató ügyviteli nyilvántartási rendszer | szakrendszer |
34. | Rendvédelmi Törzs tevékenységét támogató rendszer | szakrendszer |
35. | Rendvédelmi vezetők feladattámogató rendszere | szakrendszer |
36. | Sportrendészeti nyilvántartás | szakrendszer |
37. | Szabálysértési eljárások kezelését támogató ügyviteli nyilvántartási rendszer | szakrendszer |
38. | Szakértői (daktiloszkópiai) nyilvántartási rendszer | szakrendszer |
39. | A rendvédelmi szervek gazdálkodási szakterületeihez tartozó, igazgatással összefüggő nyilvántartások (Szerződés-, Energetikai-, Ingatlan-, Adomány nyilvántartás, Ruházati ellátást támogató rendszer) | szakrendszer |
40. | A belügyminiszter irányítása alatt álló egyes fegyveres szervek hivatásos állományú tagjai teljesítményértékelésének ajánlott elemeiről, az ajánlott elemek alkalmazásához kapcsolódó eljárási szabályokról, a minősítés rendjéről és a szervezeti teljesítményértékelésről szóló 26/2013. (VI. 26.) BM rendelet által előírt teljesítményértékelést támogató rendszer | szakrendszer |
41. | Rendvédelmi téradat elemző és publikáló térképészeti rendszer | szakrendszer |
42. | Tevékenységirányítási, bevetési térképkezelő és segélyhívás-adatlap kezelő rendszer | szakrendszer |
43. | Ügyeleti jelentőszolgálati és vezetői tájékoztató kommunikációs rendszer | szakrendszer |
44. | Rendvédelmi elektronikus ügyintézési portál és űrlapkezelő rendszer | szakrendszer |
45. | Ideiglenes Rendszámtáblák Nyilvántartásának rendszere | szakrendszer |
46. | Állami Alkalmazás-katalógus | központi rendszer |
47. | Állami Alkalmazás-fejlesztési Környezet | központi rendszer |
48. | A Szerencsejáték Felügyelet működését támogató "Fortuna" szakrendszer | szakrendszer |
49. | Álláshely Nyilvántartó Rendszer (ÁNYR) | szakrendszer |
"