260/2020. (VI. 4.) Korm. rendelet
egyes központosított infokommunikációs közszolgáltatások ellátása szabályainak módosításáról
A Kormány
az Alaptörvény 15. cikk (3) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében,
a 2. alcím tekintetében az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény 105. § (1) bekezdés a) és k) pontjában, valamint (2) bekezdés c) pontjában kapott felhatalmazás alapján,
a 3. § (2) és (3) bekezdése, valamint a 3. és 4. melléklet tekintetében a nemzeti adatvagyon körébe tartozó állami nyilvántartások fokozottabb védelméről szóló 2010. évi CLVII. törvény 2. § (3) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján,
az Alaptörvény 15. cikk (1) bekezdésében meghatározott feladatkörében eljárva
a következőket rendeli el:
1. A központosított informatikai és elektronikus hírközlési szolgáltatásokról szóló 309/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet módosítása
1. § A központosított informatikai és elektronikus hírközlési szolgáltatásokról szóló 309/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet [a továbbiakban: 309/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet] 3. melléklete az 1. melléklet szerint módosul.
2. Egyes, az elektronikus ügyintézéshez kapcsolódó szervezetek kijelöléséről szóló 84/2012. (IV. 21.) Korm. rendelet módosítása
2. § (1) Az egyes, az elektronikus ügyintézéshez kapcsolódó szervezetek kijelöléséről szóló 84/2012. (IV. 21.) Korm. rendelet [a továbbiakban: 84/2012. (IV. 21.) Korm. rendelet] 4. § k) pontja helyébe a következő rendelkezés lép:
(A Kormány a szabályozott elektronikus ügyintézési szolgáltatások, illetve a központi elektronikus ügyintézési szolgáltatások szolgáltatóiként az alábbi szervezeteket jelöli ki:)
"k) a kormányzati elektronikus aláírás és aláírás-ellenőrzési szolgáltatás - amely a kormányzati Elektronikus Aláírás-Ellenőrző Szolgáltatás, a Kormányzati Elektronikus Aláíró és Aláírás-ellenőrző Szoftver (a továbbiakban: KEAASZ), a KEAASZ-ra épülő, a kormányzati igazgatás szerveinek tisztviselőire vonatkozó elektronikus dokumentumban foglalt munkáltatói intézkedések elektronikus aláírását támogató eKÁT rendszer, valamint a Kormányzati Elektronikus Aláíró és Aláírás-ellenőrzési WEB-szolgáltatás részszolgáltatásokból tevődik össze -vonatkozásában a KOPINT-DATORG Informatikai és Vagyonkezelő Kft.-t,"
(2) A 84/2012. (IV. 21.) Korm. rendelet 4/A. §-a helyébe a következő rendelkezés lép:
"4/A. § (1) A 4. § c) pontja szerinti biztonságos kézbesítési szolgáltatásához kapcsolódóan a NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. kézbesítési tárhelyet biztosít
a) természetes személyek részére (Központi Ügyfél-regisztrációs Nyilvántartás regisztrációhoz kapcsolódó tárhely),
b) gazdálkodó szervezetek részére (gazdálkodó szervezetek számára biztosított tárhely), valamint
c) együttműködő szervek részére (hivatali tárhely).
(2) Az (1) bekezdés b) pontja szerinti tárhelyszolgáltatás részszolgáltatásait képező cégkapu-regisztrációt és a regisztrációk ellenőrzését támogató alkalmazás alkalmazásüzemeltetési és alkalmazásfejlesztési feladatait a KOPINT-DATORG Informatikai és Vagyonkezelő Kft. látja el."
(3) A 84/2012. (IV. 21.) Korm. rendelet 6. §-a a következő (4) és (5) bekezdéssel egészül ki:
"(4) Az e rendeletben szereplő elektronikus ügyintézési szolgáltatások nyújtásához szükséges informatikai infrastruktúra környezetet - az (5) bekezdésben meghatározott kivétellel - a NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. a Kormányzati Adatközpontban, a Kormányzati Adatközpont működéséről szóló 467/2017. (XII. 28.) Korm. rendeletben előírtak szerint működteti.
(5) A 4. §c) pontja vonatkozásában a Magyar Posta Zrt., valamint a 3. § (2) bekezdésében, a 4. §g) pont ga) alpontjában, a 4. § n) pontjában, valamint a 7. § (1) és (1a) bekezdésében meghatározott szervezetek a rendelet szerinti kijelölésük alapján kötelezően ellátandó elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat - a 4. § g) pont ga) alpontja esetében az érintett szervezetek útján - saját infrastruktúra környezetükben biztosítják."
(4) A 84/2012. (IV. 21.) Korm. rendelet a 7/E. §-t követően a következő 5/E. alcímmel egészül ki:
"5/E. Jogutódlásra vonatkozó szabályok
7/F. § (1) E rendelet alkalmazásában
a) jogelőd szolgáltató: e rendelet szerinti közszolgáltatás nyújtására kijelölt olyan szervezet, amelynek egy adott közszolgáltatás nyújtására vonatkozó kijelölése a jogszabály módosítása révén megszűnik;
b) jogutód szolgáltató: e rendelet szerinti közszolgáltatás nyújtására kijelölt olyan szervezet, amely az adott, a közszolgáltatás nyújtásával kapcsolatos feladatokat a jogelőd szolgáltatótól átveszi.
(2) Az e rendeletben meghatározott a közszolgáltatások jogutódlására a jogelőd szolgáltató közszolgáltatási kötelezettségeként meghatározott egyes központosított infokommunikációs közszolgáltatások nyújtásával összefüggő feladatoknak e rendelet szerint a jogutód szolgáltató által történő átvételére (a továbbiakban: jogutódlás) - amennyiben kormányrendelet másképp nem rendelkezik - a 7/G. és 7/H. §-ban foglaltakat kell alkalmazni.
7/G. § (1) A jogutódlás kiterjed különösen
a) a vagyonkezelői jogot is ideértve a vagyoni jogokra és kötelezettségekre,
b) az átvételre kerülő feladatok ellátásához szükséges ingó eszközállományra,
c) a feladatokat ellátó munkavállalók feletti munkáltatói jogok gyakorlására és kötelezettségek teljesítésére, valamint a munkaviszonyukra és
d) az átvételre kerülő feladatokhoz kapcsolódó központi költségvetési források felhasználására.
(2) A jogutódlás kiterjed az átvételre kerülő feladat- és hatáskörök tekintetében az ellátásukhoz kapcsolódó valamennyi feladatra, jogosultságra és kötelezettségre, továbbá valamennyi, az átvételre kerülő feladat ellátását szolgáló jogviszonyra, ideértve a 10. § (2) bekezdése szerinti vagyonelemeken folyamatban lévő értéknövelő beruházásokra vonatkozó szerződéseket is, valamint a közszolgáltatás nyújtásával összefüggésben a jogelőd szolgáltató által megkötött közbeszerzési tárgyú és egyéb szerződésekre.
(3) Az (1) és (2) bekezdésben meghatározott jogutódlás nem terjed ki a jogelőd szolgáltató kedvezményezetti jogállásából fakadó európai uniós támogatásból megvalósuló projektekre és az azokban a kedvezményezettet megillető jogokra és terhelő kötelezettségekre.
(4) Az (1) bekezdés c) pontjában meghatározott jogutódlás tekintetében az átvételre kerülő feladatok ellátásához kapcsolódó feladatot ellátó foglalkoztatottak tekintetében a munkáltatói jogok gyakorlója és a kötelezettségek teljesítője az adott feladat tekintetében jogutód szolgáltató vezetője. Az átvételre kerülő feladathoz kapcsolódó jogviszonyok alatt minden jog és kötelezettség értendő. A jogutódlás keretében átvételre kerülő foglalkoztatottak létszámában és személyében a tulajdonosi jogot közvetlenül vagy közvetve gyakorló miniszter dönt.
(5) Az (1) bekezdés c) pontjában meghatározott jogutódlás szerinti változás a jogviszony időtartamának - kinevezés vagy munkaszerződés szerinti - határozatlan vagy határozott idős, valamint a munkaidő teljes vagy részmunkaidős jellegén nem változtat.
(6) A jogutód szervnél továbbfoglalkoztatott személyek munkáltatói kölcsönei vonatkozásában a jogutód szerv a jogelőd szerv jogutódja.
7/H. § (1) A jogelőd szolgáltató és a jogutód szolgáltató között e rendelet szerinti feladatátvétellel összefüggő vagyonkezelési jogviszonyban bekövetkező jogutódlással kapcsolatos rendelkezések végrehajtása során a (2)-(3) bekezdésben foglaltakat kell alkalmazni.
(2) A jogelőd szolgáltató vagyonkezelésében álló azon vagyonelemek tekintetében, amelyek az e rendelet hatálybalépésének napjától a jogutód szolgáltató feladatellátását szolgálják, a jogelőd szolgáltató vagyonkezelési szerződésébe a jogutód szolgáltató - mint jogutód - e rendelet hatálybalépésének napján belép.
(3) A jogelőd szolgáltató által a (2) bekezdés szerinti vagyonra vonatkozóan megkötött szerződésekbe a jogutódlás napjával a jogelőd szolgáltató helyébe a jogutód szolgáltató lép.
(4) A jogelőd szolgáltató e rendelet hatálybalépésének napján köteles a (2) bekezdés szerinti vagyonelemeket az általa felvett - a vagyonelemek mennyiségét, tényleges előfordulásának helyét és az e rendelet hatálybalépésének napján a könyveiben nyilvántartott nettó könyv szerinti értékét tartalmazó - tételes leltár alapján a jogutód szolgáltató részére átadni.
(5) A jogutód szolgáltató a (4) bekezdésben meghatározott tényleges birtokbavételt jelentő leltár szerinti átvételt követően 30 napon belül kontroll-leltárt vesz fel, amelyet a felvételét követő 15 napon belül megküld a tulajdonosi joggyakorló részére a vagyonkezelési szerződés újraszabályozásának kezdeményezését tartalmazó kérelemmel együtt. A vagyonkezelési szerződés újraszabályozásáig a jogutód szolgáltató a jogelőd szolgáltató vagyonkezelési szerződésének szabályai szerint birtokolhatja, használhatja, és az átvett közfeladat ellátásához szükséges mértékben hasznosíthatja az átvett vagyonelemeket, valamint köteles viselni az azzal kapcsolatos terheket.
(6) A (4) bekezdés szerinti leltárban szereplő, de a kontroll-leltár szerint részére ténylegesen át nem adott vagyonelemekről, azok hiányáról, valamint az esetleges többletről a jogutód szolgáltató a kontroll-leltár felvételét követő 15 napon belül tájékoztatja a jogelőd szolgáltatót, valamint a vagyonelemek feletti tulajdonosi jogokat gyakorló szervezetet. Amennyiben a jogutód szolgáltató nem tapasztal hiányt, ennek tényéről a fenti határidőn belül tájékoztatja a jogelőd szolgáltatót, valamint a vagyonelemek feletti tulajdonosi jogokat gyakorló szervezetet.
(7) Az (5) és (6) bekezdés szerinti határidők elmulasztása esetén az esetleges (6) bekezdés szerinti eltérésekből fakadó leltárfelelősség a jogutód szolgáltatót terheli.
(8) A jogelőd szolgáltató a (4) bekezdés szerint felvett leltár alapján, annak felvételét követő 45 napon belül a vagyonelemeket kivezeti a vagyonnyilvántartásából e rendelet hatálybalépésének napjával, valamint kezdeményezi a vagyonelemek feletti tulajdonosi jogokat gyakorló szervezetnél azok vagyonnyilvántartásba vételét a vagyonelemek feletti tulajdonosi jogokat gyakorló szervezet által meghatározott formában.
(9) A (8) bekezdés szerint kezdeményezett vagyonnyilvántartási átvezetéseket a vagyonelemek feletti tulajdonosi jogokat gyakorló szervezet - amennyiben az rendelkezésre áll - a jogutód szolgáltató (6) bekezdés szerinti adatszolgáltatásának figyelembevételével végzi el. Amennyiben a jogelőd szolgáltató és a jogutód szolgáltató adatszolgáltatása eltér, úgy többlet esetén a jogelőd szolgáltató adatszolgáltatását, hiány esetén a jogutód szolgáltató adatszolgáltatását veszi alapul a vagyonelemek feletti tulajdonosi jogokat gyakorló szervezet a vagyonnyilvántartás rendezéséhez, és az eltérésről tájékoztatja mind a jogelőd, mind a jogutód szolgáltatót azzal, hogy az eltérésből fakadó vagyonelemeket nem vezeti át a nyilvántartásán. Az adatszolgáltatásokból fakadó eltérés rendezése a jogelőd és jogutód szolgáltató feladata az államháztartás számvitelére vonatkozó jogszabályok figyelembevételével.
(10) A vagyonelemek feletti tulajdonosi jogokat gyakorló szervezet a (8) bekezdés szerinti kérelem hiánytalan beérkezését követő 45 napon belül teljesíti a (9) bekezdés szerinti vagyonnyilvántartási átvezetést és a jogutód szolgáltatót tájékoztatja a nyilvántartásba vételhez szükséges adatokról. Amennyiben a jogelőd szolgáltató és a jogutód szolgáltató adatszolgáltatása eltér, a vagyonelemek feletti tulajdonosi jogokat gyakorló szervezet ennek tényéről, a nyilvántartásba vételhez szükséges adatokról való tájékoztatással egyidejűleg, a (9) bekezdésben foglalt kötelezettségekre való hivatkozással értesíti a jogelőd és a jogutód szolgáltatót."
3. § A 84/2012. (IV. 21.) Korm. rendelet
a) 3. § (1) bekezdésében, 4. § a) pontjában, 4. § d) pont db) alpontjában, 4. § m) pontjában, 4. § q) pontjában a "NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt.-t" szövegrész helyébe a "KOPINT-DATORG Informatikai és Vagyonkezelő Kft.-t" szöveg,
b) 6. § (2) bekezdésében a "NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt." szövegrész helyébe a "NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt., az Idomsoft Zrt., a Kopint-DATORG Informatikai és Vagyonkezelő Kft." szöveg, a "tevékenységeinek" szövegrész helyébe a "tevékenységeinek mint közfeladatnak" szöveg
lép.
3. A Kormányzati Adatközpont működéséről szóló 467/2017. (XII. 28.) Korm. rendelet módosítása
4. § (1) A Kormányzati Adatközpont működéséről szóló 467/2017. (XII. 28.) Korm. rendelet (a továbbiakban: KAK Korm. rendelet) 2. melléklete helyébe a 2. melléklet lép.
(2) A KAK Korm. rendelet 3. melléklete a 3. melléklet szerint módosul.
(3) A KAK Korm. rendelet 3. melléklete a 4. melléklet szerint módosul.
4. Az okos város központi platformszolgáltatás létrehozásáról és működtetéséről szóló 252/2018. (XII. 17.) Korm. rendelet módosítása
5. § Az okos város központi platformszolgáltatás létrehozásáról és működtetéséről szóló 252/2018. (XII. 17.) Korm. rendelet
a) 2. § (2) bekezdés a) pontjában a "3. § a) pontjában" szövegrész helyébe a "3. § c) pontjában" szöveg,
b) 3. § a) pontjában a "közszolgáltatás" szövegrész helyébe az "állami térinformatikai közszolgáltatás" szöveg
lép.
5. A turisztikai térségek fejlesztésének állami feladatairól szóló törvény végrehajtásáról szóló 235/2019. (X. 15.) Korm. rendelet módosítása
6. § Nem lép hatályba a turisztikai térségek fejlesztésének állami feladatairól szóló törvény végrehajtásáról szóló 235/2019. (X. 15.) Korm. rendelet 19. §-a és 4. melléklete.
6. Záró rendelkezések
7. § (1) Ez a rendelet - a (2) bekezdésben foglalt kivétellel - a kihirdetését követő 8. napon lép hatályba.
(2) A 4. § (3) bekezdése, a 6. § és a 4. melléklet 2020. szeptember 1-jén lép hatályba.
8. § (1) E rendelet a belső piaci szolgáltatásokról szóló, 2006. december 12-i 2006/123/EK európai parlamenti és tanácsi irányelv 15. cikkének való megfelelést szolgálja.
(2) E rendelet tervezetének a belső piaci szolgáltatásokról szóló, 2006. december 12-i 2006/123/EK európai parlamenti és tanácsi irányelv 15. cikk (7) bekezdése szerinti előzetes bejelentése megtörtént.
Orbán Viktor s. k.,
miniszterelnök
1. melléklet a 260/2020. (VI. 4.) Korm. rendelethez
A 309/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet 3. melléklete a következő 103. sorral egészül ki:
(Az IdomSoft Informatikai Zártkörűen Működő Részvénytársaság által kötelezően biztosítandó központosított alkalmazás-üzemeltetési és e rendszereket érintő alkalmazás-fejlesztési szolgáltatások)
"103. Nemzeti Határforgalom Ellenőrző és Regisztrációs Rendszer (NHERR)"
2. melléklet a 260/2020. (VI. 4.) Korm. rendelethez
"2. melléklet a 467/2017. (XII. 28.) Korm. rendelethez
Az adatközponti szolgáltatások igénybevételére kötelezett felhasználók és a Kormányzati Adatközpontban létesített szakrendszereik
A | B | C | D | E |
Sorszám | A felhívás azonosító jele | Kedvezményezett | Felhívás neve | A szakrendszer elnevezése |
1 | KÖFOP-1.0.0-VEKOP- 15-2016-00030 | IdomSoft Informatikai Zártkörűen Működő Részvénytársaság vagy az általa vezetett konzorcium | A Belügyminisztérium által kezelt nemzeti adatvagyon nyilvántartások továbbfejlesztése, magas szintű szolgáltató képesség megteremtése a KÖFOP 1.1.1., 1.1.2. és 1.2.3. intézkedések támogatása érdekében, az érintett adatvagyon nyilvántartások Kormányzati Adatközpontba történő integrálásával | 1.1. Személyiadat- és Lakcímnyilvántartó Rendszer (SZL) |
1.2. Egységesített Napló- és Adattovábbítási nyilvántartásokat kezelő rendszer (ENAK) | ||||
1.3. Integrált Gépjármű Felelősségbiztosítási Rendszer (IGFB) | ||||
1.4. Járműnyilvántartási Rendszer (JÁRMŰ) | ||||
1.5. Ideiglenes Rendszám Nyilvántartási Rendszer (IRÉN) | ||||
1.6. Jelzés elhelyezése és Értesítési Rendszer (JÉR) | ||||
1.7. Okmány Rendszer | ||||
1.8. Tanúvédelmi Rendszer (TV) | ||||
1.9. Központi Magyar Igazolvány Rendszer (MIG) | ||||
1.10. KERET (kódszótár, napló agent, jogosultság és szervkezelés) | ||||
1.11. STB keretrendszer - rendszám és okmánylogisztikai szakrendszer | ||||
1.12. Központi Jogosultságkezelési Szolgáltatási Rendszer (KPJSZ) | ||||
1.13. Közlekedési nyilvántartás járműnyilvántartási szakrendszer (JÁRMŰ 2) | ||||
2 | KÖFOP-1.0.0-VEKOP- 15-2017-00053 | A fővárosi és megyei kormányhivatalok (konzorciumvezető) és a Miniszterelnökség által alkotott konzorcium | Ügyfélkapcsolati rendszerek fejlesztése (kormányablak, települési ügysegéd, közvetlen kiszolgálás) | 2.1. Közigazgatási Tudástár 2.2. Egységes ügyintéző elérési és jogosultságkezelő rendszer 2.3. Egységes működtetés menedzselési (Help Desk) rendszer 2.4. Erkölcsi Bizonyítvány igénylési rendszer 2.5. HR folyamatokat támogató rendszer 2.6. Központi biztonsági eseménygyűjtő rendszer |
3 | KÖFOP-1.0.0-VEKOP- 15-2016-00045 | A fővárosi és megyei kormányhivatalok (konzorciumvezető) és a Miniszterelnökség által alkotott konzorcium | Területi államigazgatás egységes működését támogató rendszerfejlesztések | 3.1. Kormányhivatali funkcionális rendszerek |
3.2. AMAHIT rendszer | ||||
4 | KÖFOP-1.0.0-VEKOP- 15-2016-00032 | Miniszterelnökség vagy az általa vezetett konzorcium | EKEIDR egységes irat- és folyamatkezelő rendszer területi közigazgatásra történő kiterjesztésre | 4.1. Egységes Központi Elektronikus Irat- és Dokumentumkezelési Rendszer (Poszeidon) |
5 | KÖFOP-1.0.0-VEKOP- 15-2016-00042 | A fővárosi és megyei kormányhivatalok (konzorciumvezető) és a Miniszterelnökség által alkotott konzorcium | A kormányhivatal irányításának hatékonyabbá tételét biztosító háttér kialakítása | 5.1. Gazdasági és működési adatkörökre kialakított adattárház |
5.2. Gazdálkodási rendszer | ||||
6 | KÖFOP-1.0.0-VEKOP- 15-2016-00043 | A fővárosi és megyei kormányhivatalok (konzorciumvezető) és a Miniszterelnökség által alkotott konzorcium | A hatáskör átcsoportosításból adódó szakrendszeri integrációs feladatok | 6.1. Egységes Szociális Ellátások Ügyvitel-támogató Rendszere (e-SZEÜR) |
7 | KÖFOP-1.0.0-VEKOP- 15-2016-00046 | A fővárosi és megyei kormányhivatalok (konzorciumvezető) és a Miniszterelnökség által alkotott konzorcium | Hatósági eljárások és hatósági jogalkalmazási gyakorlat felülvizsgálata és egyszerűsítése | 7.1. Nemzeti Jogszabálytár (NJT) Törvényességi Felügyelet Írásbeli Kapcsolattartás (TFIK) |
7.2. Országos Társasházi Nyilvántartási Rendszer (OTNY) | ||||
7.3. Országos Kereskedelmi Nyilvántartási Rendszer (OKNYIR) | ||||
7.4. Közigazgatási Szankció Nyilvántartási Rendszere (KSZNY) |
8 | KÖFOP-1.0.0-VEKOP- 15-2016-00025 | NISZ Zrt. | Közigazgatási szakrendszerek egységes eléréséhez és interoperabilitásához központi alkalmazás szintű szolgáltatások biztosítása | 8.1. Személyre szabott Ügyintézési Felület (SZÜF) |
8.2. Központi Kormányzati Szolgáltatási Busz (KKSZB) | ||||
8.3. Licence gazdálkodási rendszer | ||||
8.4. Nyilvántartások Elektronikus Nyilvántartása (NYENY) | ||||
8.5. Nemzeti Közadat Portál (NKP-OGD) | ||||
8.6. iFORM rendszer | ||||
8.7. Elektronikus ürlapkitöltési-szolgáltatási rendszer (E-Ürlap) | ||||
8.8. Irányítás, kockázat és megfelelőségi feladatokat kezelő rendszer (GRS, RSA, Archer, SeCube) | ||||
8.9. Dokumentumküldési és Hitelesitési Szolgáltatás Rendszer (EHR) | ||||
9 | KÖFOP-1.0.0-VEKOP- 15-2016-00011 | Magyar Nemzeti Levéltár | Közigazgatási eljárásokhoz kapcsolódó levéltári szolgáltatás fejlesztése | 9.1. Elektronikus Levéltári Portál |
9.2. Poszeidon | ||||
9.3. ScopeArchive | ||||
9.4. SDB (Preservice) | ||||
10 | KÖFOP-1.0.0-VEKOP- 15-2016-00031 | Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökség | "Digitális fogyasztóvédelem" - a fogyasztóvédelmi feladatok elektronizálása | 10.1. Fogyasztóvédelmi Támogató Szakrendszer |
10.2. Fogyasztóvédelmi Elemző-tervező és Statisztikai Szakrendszer | ||||
10.3. Fogyasztóvédelmi Tartalom Menedzsment Szakrendszer | ||||
11 | KÖFOP-1.0.0-VEKOP- 15-2016-00013 | Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Zrt. | Az egységes integrált állami vagyonnyilvántartás közhitelességének és adatkonzisztenciájának ellenőrzéséhez szükséges további fejlesztések | 11.1. Országleltár megjelenítő keretrendszer |
11.2. Országleltár adatszolgáltatási keretrendszer | ||||
12 | KÖFOP-1.0.0-VEKOP- 15-2016-00024 | Országos Nyugdíjbiztosítási Főigazgatóság | A 21. század családtámogatása és nyugdíja (A 21. század családtámogatási, nyugdíj és kincstári számlavezető rendszere) | 12.1. Egységes Ellátási Rendszer (EER) |
12.2. Számlázási Rendszer (SZR) | ||||
13 | KÖFOP-1.0.0-VEKOP- 15-2016-00040 | Lechner Tudásközpont Területi, Építészeti és Informatikai Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság | E-ingatlan-nyilvántartás | |
14 | KÖFOP-1.0.0-VEKOP- 15-2016-00035 | Nemzeti Adó- és Vámhivatal | Adóügyi igazgatási eljárások egyszerűsítése, adminisztratív terhek csökkentése | 14.1. Végrehajtási Eljárást Koordináló és Támogató Operatív Rendszer (VEKTOR) |
15 | KÖFOP-1.0.0-VEKOP- 15-2016-00008 | Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökség vagy az általa vezetett konzorcium | Az önkormányzati ASP rendszer továbbfejlesztése és országos kiterjesztése (ASP 2.0) | 15.1. Keretrendszer és támogató rendszerek |
15.2. Önkormányzati települési portál rendszer | ||||
15.3. Önkormányzati adórendszer | ||||
15.4. Gazdálkodási rendszer | ||||
15.5. Ingatlanvagyon-kataszter rendszer | ||||
15.6. Iratkezelő rendszer | ||||
15.7. Ipar- és kereskedelmi rendszer | ||||
15.8. Önkormányzati adattárház | ||||
15.9. Elektronikus ügyintézési portál rendszer | ||||
15.10. Elektronikus űrlapkezelő rendszer | ||||
15.11. Hagyatéki leltár rendszer | ||||
16 | KÖFOP-2.2.5-VEKOP- 15-2016-00001 | Magyar Államkincstár | Átláthatóság a közpénzek felhasználásánál, államháztartási adattárház | 16.1. Adattárház |
17 | KÖFOP-1.0.0-VEKOP- 15-2016-00029 | Igazságügyi Minisztérium | Integrált Jogalkotási Rendszer | 17.1. Integrált Jogalkotási Rendszer (IJR) |
18 | KÖFOP-1.0.0-VEKOP- 15-2016-00028 | Belügyminisztérium | Rendészeti tevékenységekhez kapcsolódó hatósági ügyek továbbfejlesztése, a hozzá kapcsolódó elektronikus feldolgozó képesség bővítésével | 18.1. INNOVA Robotzsaru Rendszer továbbfejlesztése |
19 | KÖFOP-2.3.1-VEKOP- 16-2016-00001 | Belügyminisztérium | Helyi közszolgáltatás információs rendszer fejlesztése és bevezetése (IKIR) | 19.1. Helyi közszolgáltatás információs rendszer (IKIR) |
20 | KÖFOP-2.1.5-VEKOP- 16-2016-00001 | Belügyminisztérium | A versenyképes közszolgálat személyzeti utánpótlásának stratégiai támogatása | |
21 | KÖFOP-1.0.0-VEKOP- 15-2016-00036 | Külgazdasági és Külügyminisztérium | A külgazdasági és külügyi működést támogató kiemelt alapfolyamatok fejlesztése és szolgáltatási kapacitásuk bővítése | 21.1. Külgazdasági Integrált Együttműködési Platform (KIEP) |
21.2. Külgazdasági Folyamatokat Támogató Rendszer (KFTR) | ||||
21.3. Külgazdasági Adatlekérdező Rendszer (KAR) |
22 | KÖFOP-2.1.4-VEKOP- 16-2016-00001 | Külgazdasági és Külügyminisztérium | A Külgazdasági és Külügyminisztérium humánerőforrás-gazdálkodásának és belső képzési rendszerének fejlesztése | 22.1. Külügyi Humánerőforrás-gazdálkodási és Oktatási Rendszer (KHOR) |
22.2. Intranet Portál | ||||
23 | KÖFOP-2.2.3-VEKOP- 16-2016-00001 | Nemzeti Védelmi Szolgálat | Kapacitásfejlesztés és szemléletformálás a korrupciós esetek nagyobb arányú felderítése, illetve megelőzése érdekében | 23.1. NVSZ nyílt rendszere |
24 | KÖFOP-2.3.6-VEKOP- 16-2017-00002 | Nemzeti Fejlesztési Programiroda Nonprofit Kft. | Integrált közcélú víziközmű adatbázis | 24.1. Integrált közcélú víziközmű adatbázis (IKVA) |
25 | KÖFOP-1.0.0-VEKOP- 15-2016-00016 | Földművelésügyi Minisztérium, Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal | Intelligens élelmiszerláncbiztonsági elemző rendszer létrehozása | 25.1. Intelligens élelmiszerláncbiztonsági elemző rendszer (INTEL) |
26 | KÖFOP-1.0.0-VEKOP- 15-2018-00055 | Földművelésügyi Minisztérium vagy az általa vezetett konzorcium | A szőlő és bor ágazat elektronikus ügyintézési és ellenőrzési rendszerének kialakítása és az elektronikus pincekönyv vezetési lehetőség biztosítása | 26.1. E-pincekönyv |
27 | KÖFOP-1.0.0-VEKOP- 15-2017-00050 | Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökség | Földmegfigyelési Információs Rendszer (FIR) földmegfigyelési adatinfrastruktúra és szolgáltatások kialakítása | 27.1. Földmegfigyelési Információs Rendszer (FIR) |
28 | KÖFOP-1.0.0-VEKOP- 15-2017-00051 | Állami Egészségügyi Ellátó Központ | Az egészségügyi ellátási rendszer pénzügyi irányítási és közigazgatási funkcióinak megújítása | 28.1. Központi Pénzügyi Rendszer (KPR) |
28.2. Online Elektronikus Halottvizsgálati Bizonyítvány Kitöltő Rendszer (EÜ-eHVB) | ||||
29 | KÖFOP-1.0.0-VEKOP- 15-2017-00054 | Klebelsberg Központ vagy az általa vezetett konzorcium | Köznevelés Állami Fenntartóinak Folyamat Egyesítése és Elektronizálása (KAFFEE) | 29.1. e-KRÉTA rendszer |
30 | KÖFOP-2.3.2-VEKOP- 15-2016-00001 | Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökség | Hálózatfejlesztés Támogató Monitoring Rendszer (HTMR) létrehozása | 30.1. Hálózatfejlesztés Támogató Monitoring Rendszer |
31 | KÖFOP-1.0.0-VEKOP- 15-2015-00003 | NISZ Zrt. | Elektronikus megoldás az eltérő földrajzi helyszíneken történő ügyintézés munkaszervezésének és kommunikációjának fejlesztésére | 31.1. Közigazgatásban kiépítésre kerülő videó kommunikációs rendszer (VIKI) |
32 | KÖFOP-1.0.0-VEKOP- 15-2015-00004 | NISZ Zrt. | Kormányzati hitelesítés szolgáltatás (Gov CA) kiterjesztése | 32.1. Központi Vírusellenőrző Rendszer |
32.2. H-PEPS (eIDAS csomópont) | ||||
32.3. Jogosultságkezelő Ügynök (nem természetes személyek azonosítása) | ||||
32.4. Dokumentumhitelesítéshez kapcsolódó fejlesztések (Központi Dokumentumhitelesítési Ügynök) | ||||
33 | KÖFOP-1.0.0-VEKOP- 15-2016-00020 | NISZ Zrt. | Központosított kormányzati informatikai rendszer bővítése - "KKIR3" | 33.1. Minisztériumi Tároló Rendszer |
34 | KÖFOP-1.0.0-VEKOP- 15-2016-00027 | NISZ Zrt. | Szabályozott elektronikus ügyintézési szolgáltatások (SZEÜSZ) továbbfejlesztése, bővítése, bevezetése | 34.1. Összerendelési Nyilvántartás (ÖNY) |
34.2. Rendelkezési Nyilvántartás (RNY) | ||||
34.3. Elektronikus fizetési és elszámolási rendszer (EFER) | ||||
34.4. Ügyfél időszaki értesítése az elektronikus ügyintézési cselekményekről (RÉR) | ||||
34.5. Részleges Kódú Telefonos Azonosítás (RKTA) | ||||
35 | KÖFOP-1.0.0-VEKOP- 15-2015-00005 | NISZ Zrt. | Közigazgatás informatikai infrastruktúrájának konszolidálása a költségek csökkentése érdekében | 35.1. KAK FELHŐ |
36 | KÖFOP-1.0.0-VEKOP- 15-2016-00041 | A fővárosi és megyei kormányhivatalok (konzorciumvezető) és a Miniszterelnökség által alkotott konzorcium | A szolgáltató kormányhivatali és közigazgatási modell bevezetése | 36.1. ENYIL rendszer |
36.2. Állami Közfeladat Kataszter | ||||
37 | KÖFOP-1.0.0-VEKOP- 15-2016-00037 | Lechner Tudásközpont Területi, Építészeti és Informatikai Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság | 3D alapú adat infrastruktúra kialakítása | 37.1. Országos Építésügyi Nyilvántartás (OÉNY) - 3D alapú adatinfrastruktúra |
38 | KÖFOP-1.0.0-VEKOP- 15-2016-00038 | Lechner Tudásközpont Területi, Építészeti és Informatikai Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság | E-építési keretrendszer - innovációval a magyar emberek szolgálatában | 38.1. Országos Építésügyi Nyilvántartás (OÉNY) - E-építési Keretrendszer |
39 | KÖFOP-1.0.0-VEKOP- 15-2017-00048 | Nemzeti Akkreditáló Hatóság vagy az általa vezetett konzorcium | A Nemzeti Akkreditáló Hatóság hatósági eljárásainak tudásalapú átalakítása és az ehhez kapcsolódó szervezeti és informatikai fejlesztés a közigazgatási szolgáltatások átfutási ideje csökkentésének és minősége javításának érdekében | 39.1. Akkreditációs szakrendszer |
40 | KÖFOP-2.2.2-VEKOP- 16-2016-00001 | Nemzetbiztonsági Szakszolgálat | KÖFOP keretében megvalósuló fejlesztések IT biztonságának növelése, ezáltal rendszerekkel összefüggő korrupciós lehetőségek és kockázatok csökkentése | 40.1. Early Warning System (EWS) - korai figyelmeztető rendszer |
41 | KÖFOP-1.0.0-VEKOP- 15-2019-00056 | Külgazdasági és Külügyminisztérium vagy az általa vezetett konzorcium | A konzuli ügyintézést támogató elektronikus szolgáltatások fejlesztése | |
42 | KÖFOP-1.0.0-VEKOP- 15-2019-00057 | Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság vagy az általa vezetett konzorcium | Az informatikai beszerzések központosítását támogató rendszer továbbfejlesztése | 42.1. Integrált DKÜ Portál Rendszer |
"
3. melléklet a 260/2020. (VI. 4.) Korm. rendelethez
A KAK Korm. rendelet 3. melléklete a következő 50-57. sorral egészül ki:
(A | B | C |
Sorszám | A rendszer elnevezése | A rendszerjellege) |
50. | "Szitakötő" - országosan telepített területi és rendszámfelismerő kamerák adatainak tárolását biztosító rendszer | központi rendszer |
51. | Kormányzati Adattrezorban (KAT)adatállományok átvételi (betárolási) rendszere | központi rendszer |
52. | Elektronikus Egészségügyi Szolgáltató Tér rendszer | szakrendszer |
53. | segitomagyarorszag.hu | szakrendszer |
54. | Nemzeti Határforgalom Ellenőrző és Regisztrációs Rendszer (NHERR) | szakrendszer |
55. | Lakossági ügyintézést és regisztrációt támogató önkiszolgáló terminál | szakrendszer |
56. | Hatósági Házi Karantén Rendszer | szakrendszer |
57. | Kórházi Központi Integrált Gazdálkodási Rendszer | szakrendszer |
4. melléklet a 260/2020. (VI. 4.) Korm. rendelethez
A KAK Korm. rendelet 3. melléklete a következő 58. sorral egészül ki:
(A | B | C |
Sorszám | A rendszer elnevezése | A rendszer jellege) |
58. | A turisztikai térségek fejlesztésének állami feladatairól szóló 2016. évi CLVI. törvény 9/H. § (3) bekezdésében meghatározott rendszer | szakrendszer |