Tippek

Tartalomjegyzék nézet

Bármelyik címsorra duplán kattintva megjelenítheti a dokumentum tartalomjegyzékét.

Visszaváltás: ugyanúgy dupla kattintással.

(KISFILM!)

...Tovább...

Bíró, ügytárgy keresése

KISFILM! Hogyan tud rákeresni egy bíró ítéleteire, és azokat hogyan tudja tovább szűkíteni ügytárgy szerint.

...Tovább...

Közhiteles cégkivonat

Lekérhet egyszerű és közhiteles cégkivonatot is.

...Tovább...

PREC, BH stb. ikonok elrejtése

A kapcsolódó dokumentumok ikonjainak megjelenítését kikapcsolhatja -> így csak a normaszöveg marad a képernyőn.

...Tovább...

Keresés "elvi tartalomban"

A döntvények bíróság által kiemelt "elvi tartalmában" közvetlenül kereshet. (KISFILMMEL)

...Tovább...

Mínuszjel keresésben

A '-' jel szavak elé írásával ezeket a szavakat kizárja a találati listából. Kisfilmmel mutatjuk.

...Tovább...

Link jogszabályhelyre

KISFILM! Hogyan tud linket kinyerni egy jogszabályhelyre, bekezdésre, pontra!

...Tovább...

BH-kban bírónévre, ügytárgyra

keresés: a BH-k címébe ezt az adatot is beleírjuk. ...Tovább...

Egy bíró ítéletei

A KISFILMBEN megmutatjuk, hogyan tudja áttekinteni egy bíró valamennyi ítéletét!

...Tovább...

Jogszabály paragrafusára ugrás

Nézze meg a KISFILMET, amelyben megmutatjuk, hogyan tud a keresőből egy jogszabály valamely §-ára ugrani. Érdemes hangot ráadni.

...Tovább...

Önnek 2 Jogkódexe van!

Két Jogkódex, dupla lehetőség! KISFILMÜNKBŐL fedezze fel a telepített és a webes verzió előnyeit!

...Tovább...

Veszélyhelyzeti jogalkotás

Mi a lényege, és hogyan segít eligazodni benne a Jogkódex? (KISFILM)

...Tovább...

Változásfigyelési funkció

Változásfigyelési funkció a Jogkódexen - KISFILM!

...Tovább...

Módosult §-ok megtekintése

A „változott sorra ugrás” gomb(ok) segítségével megnézheti, hogy adott időállapotban hol vannak a módosult sorok (jogszabályhelyek). ...Tovább...

11/1996. (X. 9.) MKM rendelet

a Felsőoktatás Fejlesztési Alapprogramokról

A Magyar Köztársaság 1996. évi költségvetéséről szóló 1995. évi CXXI. törvény 69. §-ának (1) bekezdésében foglalt felhatalmazás alapján - a pénzügyminiszterrel egyetértésben -, továbbá a felsőoktatásról szóló, többször módosított 1993. évi LXXX. törvény 9/D. §-ában és 10/A. §-ában foglalt felhatalmazás alapján a következőket rendelem el:[1]

1. § (1)[2][3] A Felsőoktatás Fejlesztési Alapprogramok (a továbbiakban: FEFA) - az Oktatási Minisztérium költségvetésében szereplő - fejezeti kezelésű kiemelt előirányzat (a továbbiakban: előirányzat), amely a felsőoktatási intézmények beruházási, egyes fontos felújítási, infrastruktúra-fejlesztési kiadásaihoz, a felsőoktatási intézményrendszer korszerűsítésére biztosított állami támogatást, valamint az e célra átvett pénzeszközöket, saját bevételeket tartalmazza.

A FEFA előirányzatból a következő célok megvalósítására nyújtható támogatás:

a) a hazai felsőoktatás fejlesztésében az Európai Unió tagállamai normáinak megfelelő felzárkózásra;

b) a gazdasági szerkezetváltás szükségleteihez igazodóan az oktatás és kutatás tartalmi, szervezeti és infrastrukturális korszerűsítésére, a tananyagok és tankönyvek létrehozására, megújítására;

c) az intézményhálózat elaprózottságának csökkentésére, egy-egy régió felsőoktatási intézményei együttműködésének javítására, az integráció előmozdítására, széles képzési területű, többkarú intézmények kialakulásának elősegítésére;

d) az intézményirányítás korszerűsítésére, a működés gazdaságosságát, költséghatékonyságát javító programokra, valamint a képzés minőségét javító, a hallgatói létszámnövekedést elősegítő infrastrukturális és egyéb fejlesztésekre;

e) a felsőoktatási és kutatási intézmények együttműködésének javítására, ezáltal az oktatás és a kutatás színvonalának emelésére, és a kutatási eredmények hasznosításának segítésére;

f) az idegennyelvi és idegennyelvű képzés fejlesztésére.

(2)[4][5][6][7] A Felsőoktatás Fejlesztési Alapprogramok Iroda (a továbbiakban: FEFA Iroda) teljes jogkörű, önállóan gazdálkodó költségvetési szerv, mely a felsőoktatási fejlesztési feladatok ellátásához az oktatási miniszter (a továbbiakban: miniszter) által rendelt fejezeti kezelésű előirányzatokból, egyéb hazai és nemzetközi forrásokból származó vagy átadott támogatások lebonyolításával kapcsolatos feladatait - a miniszter által meghatározott módon önállóan, vagy a hozzá rendelt részjogkörrel rendelkező részben önállóan gazdálkodó költségvetési szerve, valamint részjogkörű költségvetési egységei útján - látja el. A felsőoktatási fejlesztési források tekintetében az előirányzatok feletti kötelezettségvállalás a felsőoktatásért felelős helyettes államtitkár (a továbbiakban: helyettes államtitkár) hatásköre.

(3)[8] Az oktatási miniszter által kiadott alapító okirat szerint működő Felsőoktatási Pályázatok Irodája (a továbbiakban: FPI), mint a FEFA Irodához rendelt részjogkörrel rendelkező részben önállóan gazdálkodó költségvetési szerv, a 3. számú mellékletben meghatározott módon felsőoktatási pályázati rendszereket működtet.

(4)[9] A felsőoktatási intézményi átalakulást és egyes felsőoktatási fejlesztéseket támogató források felhasználásával kapcsolatos feladatokat a FEFA Iroda jogi személyiséggel nem rendelkező, részjogkörű költségvetési egysége, a Felsőoktatási Fejlesztési Programok Irodája (a továbbiakban: FFPI) látja el. Az FFPI feladatait e rendelet 4. számú melléklete határozza meg.

(5) A Nemzeti Információs Infrastruktúra Fejlesztési Program működtetését a FEFA Iroda jogi személyiséggel nem rendelkező, részjogkörű költségvetési egysége, a Nemzeti Információs Infrastruktúra Fejlesztési Iroda (a továbbiakban: NIIFI) látja el.

(6)[10] A FEFA pénzeszközként - a fejezeti kezelésű előirányzaton túl - bevételként fogadhatja:

a)[11] a külföldi kormányok, külföldi és nemzetközi pénzintézmények által a felsőoktatás fejlesztésére nyújtott segélyeket és támogatásokat;

b) a minisztériumok, országos hatáskörű szervek és a felügyeletük alá tartozó költségvetési intézmények, valamint az önkormányzatok, továbbá a társadalmi szervezetek által önkéntesen átadott pénzeszközöket, hozzájárulásokat;

c) a jogi személyek, jogi személyiség nélküli gazdasági társaságok és magánszemélyek felajánlásait.

2. § (1) Az előirányzat felhasználása nyilvános pályázati rendszerben történik, beleértve a meghívásos pályázat esetét is, kivéve a (4) bekezdésben szereplő programokat. Pályázatot legalább évente egyszer ki kell írni.

(2) Pályázatot felsőoktatási intézmények adhatnak be, de közösen is pályázhatnak más felsőoktatási intézményekkel, illetve kutatóintézetekkel, gazdasági társaságokkal, egyéb szakmai szervezetekkel. Pályázati kiírás az intézmények szervezeti egységeit is feljogosíthatja pályázat benyújtására.

(3) Az előirányzatból vissza nem térítendő, illetőleg részleges vagy teljes visszatérítési kötelezettséggel járó támogatás nyújtható. Az esetleges visszatérítési kötelezettséggel járó támogatás feltételeit a pályázati kiírásban kell rögzíteni. Felhalmozási célú támogatásban csak felsőoktatási intézmények részesülhetnek.

(4)[12][13] Az előirányzatból az 1. § (1) bekezdés alatti célok megvalósítása érdekében több felsőoktatási intézményt érintő kiemelt programok is szervezhetők, illetve támogatásban részesíthetők. A támogatás folyósítására akkor kerülhet sor, ha a program működése szerződésben rögzített módon szabályozott. Az éves előirányzatból legfeljebb 20% fordítható kiemelt programok támogatására.

3. § (1)[14][15][16] Egyes felsőoktatás-politikai szempontból jelentős előirányzatokból való részesedés tekintetében benyújtott pályázatok elbírálása előtt a miniszter felkérésére a Felsőoktatási és Tudományos Tanács (a továbbiakban: FTT) előzetesen állást foglal arról, hogy a pályázatban foglaltak összhangban állnak-e a miniszter által meghatározott felsőoktatás-fejlesztési célkitűzésekkel, tervekkel és prioritásokkal.

(2) A helyettes államtitkár javaslata alapján a miniszter dönt a támogatások kedvezményezettek számára történő odaítéléséről.

4. §[17] A világbanki segítséggel megvalósuló felsőoktatási fejlesztési programmal kapcsolatos feladatok ellátására a helyettes államtitkár az FFPI mellett bizottságokat hoz létre. A bizottságok elnökét és tagjait a helyettes államtitkár bízza meg, és menti fel. A bizottságok felsorolását e rendelet 5. számú melléklete tartalmazza.

4/A-B. §[18]

5. § (1)[19][20] Az FPI, az FFPI és az NIIFI igazgatója esetében a munkáltatói jogok közül a kinevezésre és felmentésre vonatkozó jogkört az oktatási miniszter, míg az egyéb munkáltatói jogokat a FEFA Iroda főigazgatója gyakorolja. A közvetlen szakmai irányítást és felügyeletet a helyettes államtitkár látja el, aki az NIIF Iroda igazgatója esetében a Nemzeti Információs Infrastruktúra Fejlesztési Program működéséről szóló 95/1999. (VI. 23.) Korm. rendeletben foglaltak alapján gyakorolja a szakmai felügyeletet.

(2) A FEFA Iroda főigazgatójának munkáját az FPI, az FFPI és az NIIFI igazgatóiból álló tanács segíti, a FEFA Iroda alapító okiratának megfelelően.

5/A. §[21][22]

6. § (1) A FEFA előirányzat pénzeszközeiből legfeljebb két évre szóló kötelezettség vállalható. Az adott évi előirányzat maradványainak elszámolásában a fennmaradó kötelezettségvállalásokat rögzíteni kell.

(2) A következő évi előirányzat terhére a tárgyévben rendelkezésére álló költségvetési előirányzat összegének 75%-áig lehet a következő évre kötelezettséget vállalni, támogatást odaítélni.

7. § (1)[23][24] A FEFA Iroda, mint költségvetési szerv egyszemélyi felelős vezetője a FEFA Iroda főigazgatója, akit pályázat alapján, a Magyar Rektori Konferencia véleményének kikérése után a miniszter bíz meg, és ment fel. A FEFA Iroda főigazgatójának megbízatása legfeljebb négy évre szól, s egy ízben - újabb pályázat kiírása nélkül - további négyéves időtartamra meghosszabbítható.

(2)[25] A FEFA Iroda működési költségeit az OM fejezetében külön kell megtervezni.

(3)[26] A FEFA Iroda gazdálkodásáról és feladatainak végrehajtásáról a FEFA Iroda főigazgatója a helyettes államtitkárnak évente beszámol. A FEFA Iroda működése felett a törvényességi felügyeletet a miniszter gyakorolja, figyelemmel az FTT szervezetéről, működéséről és megválasztásának rendjéről szóló 15/1997. (III. 12.) MKM rendelet

7/A. § (1)[27] A FEFA Iroda alkalmazottainak jogviszonya tekintetében a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezéseit az alábbiak szerint kell alkalmazni:

a) FEFA Irodában közalkalmazotti jogviszony csak a 18. életévét betöltött, büntetlen előéletű személlyel létesíthető.

b) Az egyes közalkalmazotti munkakörök betöltéséhez szükséges képesítési feltételeket és az egyes fizetési osztályokba történő besoroláshoz kapcsolódó követelményeket az 1. számú melléklet tartalmazza.

c) A magasabb vezetői beosztás betöltésének feltétele egyetemi végzettség, a vezetői beosztás betöltésének feltétele felsőfokú oktatási intézményben szerzett oklevél, a gazdasági vezető esetében szakirányú oklevél. A magasabb vezetői, a vezetői beosztások körét, valamint a vezetői pótlékok mértékét a 2. számú melléklet tartalmazza.

d)[28] A magasabb vezetői, valamint a vezetői beosztás ellátására vonatkozó pályázatot a munkáltatói jogkör gyakorlója írja ki, és az Oktatási Minisztérium hivatalos lapjában teszi közzé.

e) A magasabb fizetési fokozatba történő besoroláshoz szükséges kötelező várakozási időt egy évvel csökkenteni kell annak a közalkalmazottnak az esetében, aki miniszteri vagy annál magasabb állami kitüntetésben részesült, illetőleg tudományos fokozatot szerzett.

(2) Az (1) bekezdés b) pontja szerinti munkakörök betöltéséhez szükséges képesítési kötelezettség alól - határozott időre - felmentés adható, ha az érintett személy a képesítés megszerzésére irányuló tanulmányait már megkezdte. A felmentés időtartama nem haladhatja meg a képesítés megszerzéséhez szükséges tanulmányi idő másfélszeresét, de legfeljebb öt évet.

8. § (1) A Felzárkózás az európai felsőoktatáshoz alap terhére 1996. január 1-jét megelőzően vállalt kötelezettségeket a Felsőoktatás Fejlesztési Alapprogramok fejezeti kezelésű kiemelt előirányzat terhére kell teljesíteni.

(2)[29] A Felzárkózás az európai felsőoktatáshoz alap Titkárság jogutódja a FEFA Iroda.

(3) A Felsőoktatási Fejlesztési Programok Irodája teljes körű jogutódja a Felsőoktatási Integrációs Programok Irodájának.

9. § Ez a rendelet a kihirdetését követő 5. napon lép hatályba.

1. számú melléklet a 11/1996. (X. 9.) MKM rendelethez[30]

I.

Közalkalmazotti munkakörök

II.

A besorolás képesítési feltételei

A Felsőoktatás Fejlesztési Alapprogramok Irodában kommunikációs vezetői, programvezetői és vezető koordinátori munkakört felsőfokú végzettséggel rendelkezők tölthetnek be.

Programasszisztensi és koordinátori besoroláshoz, továbbá a kommunikációs vezető asszisztense munkakör betöltéséhez legalább főiskolai végzettség szükséges.

Ügyvivő szakértő elnevezésű munkakörbe lehet besorolni az egyetemi vagy főiskolai végzettséggel rendelkező, önálló tevékenységet, szakértői munkát végző közalkalmazottat.

Titkársági munkatársi, adminisztrátori, gazdasági ügyintézői munkakörbe történő besoroláshoz a jogszabályok által előírt középiskolai szintű végzettséget igazoló szakképesítéssel, vagy középiskolai végzettséggel és közép- vagy felsőfokú szakképesítést igazoló bizonyítvánnyal, vagy főiskolai végzettséggel kell rendelkezni.

Informatikus besoroláshoz szakirányú felsőfokú végzettség szükséges.

Ügyviteli alkalmazott elnevezésű munkakörbe lehet besorolni azt az adminisztratív jellegű munkát ellátó közalkalmazottat, aki legalább középiskolai végzettséggel rendelkezik.

2. számú melléklet a 11/1996. (X. 9.) MKM rendelethez[31]

Magasabb vezetői és vezetői beosztások[32][33]

3. számú melléklet a 11/1996. (X. 9.) MKM rendelethez[34][35]

A felsőoktatásról szóló 1993. évi LXXX. törvény 9/D., 9/E. és 10/A. §-okban létrehozott pályázati rendszerű programok kuratóriumai

I. A felsőoktatási pályázati programok

(1) A felsőoktatás fejlesztését szolgáló pályázati programok kormányzati stratégián alapuló szakmai döntéseinek meghozatalára a miniszter a következő kuratóriumokat (a továbbiakban: kuratórium) állítja fel:

Misztótfalusi Kis Miklós Kuratórium,

Jedlik Ányos Kuratórium,

Széchenyi István Kuratórium.

a) A Misztótfalusi Kis Miklós Kuratórium működésének célja a felsőoktatási képzés fejlesztése a felsőoktatásról szóló 1993. évi LXXX. törvény 9/D. §-ában meghatározott előirányzatokra kiírt és más pályázatok útján.

b) A Jedlik Ányos Kuratórium működésének célja az alap- és alkalmazott kutatások támogatása a felsőoktatásról szóló 1993. évi LXXX. törvény 9/E. §-ában meghatározott előirányzatokra kiírt és más pályázatok útján.

c) A Széchenyi István Kuratórium működésének célja ösztöndíjak odaítélése a felsőoktatásról szóló 1993. évi LXXX. törvény 10/A. §-a alapján.

(2) A kuratórium független szakmai testület, melynek működése során a Felsőoktatási és Tudományos Tanács szervezetéről, működéséről és megválasztásának rendjéről szóló 15/1997. (III. 12.) MKM rendelet 15. §-ának rendelkezéseit alkalmazni kell.

(3) A kuratórium hatáskörében önállóan hozza meg döntéseit, és tesz javaslatokat a miniszter számára.

(4) A kuratórium munkája felett a miniszter törvényességi felügyeletet gyakorol.

(5) Ha a kuratórium a 15/1997. (III. 12.) MKM rendelet 15. §-a szerinti irányelvektől eltérő gyakorlatot folytat, a miniszter a kuratóriumot feloszlatja.

(6) A kuratórium működésével és a pályázati rendszerrel kapcsolatos technikai, pénzügyi, adminisztratív, jogi és szervezési feladatokat az FPI látja el az OM pályázatok lebonyolítására vonatkozó állásfoglalásai alapján.

II. A kuratórium feladata

(1) A kuratórium

a) az FPI-vel együttműködve kialakítja a miniszter által kiírt pályázatok elbírálásának rendjét;

b) kialakítja a pályázatok bírálati elveit, melyeket a pályázati felhívással egy időben kell nyilvánosságra hozni;

c) a pályázatok szakmai értékelésére szakértőket kér fel;

d) dönt a benyújtott pályázatok szakmai értékéről, és javaslatot tesz a megvalósításukhoz nyújtandó pénzügyi támogatásra;

e) a hatályos jogszabályokra figyelemmel meghatározza a beszámolás módját és az értékelés menetét, értékeli a pályázók által készített beszámolókat;

f) a pályázati döntésekről és a beszámolók értékeléséről pályázati periódusonként jelentést készít, amit nyilvánosságra hoz.

(2) A kuratórium a feladatkörébe tartozó kormányzati felsőoktatási és tudománypolitikai, továbbá a kuratóriumot érintő személyi kérdések körében a miniszter számára javaslatokat tesz.

(3) A kuratóriumnak a pályázatokra vonatkozó szakmai döntéseinek felülbírálatára csak jogsértés esetén van lehetőség.

III. A kuratórium megbízatása

(1) A felsőoktatás és a tudomány szakemberei köréből felkért kuratóriumi tagokat a Magyar Rektori Konferencia véleményének kikérésével a miniszter bízza meg, és menti fel. A kuratórium létszáma - elnökkel együtt - tizenegy fő. A kuratórium tagjainak megbízása - a (2) és (3) bekezdésben meghatározott kivételtől eltekintve - négy évre szól. A megbízást a tagok írásban fogadják el.

(2) A kuratórium létrehozásakor megbízott kuratóriumi tagok megbízatása három évre szól. A kuratórium létrehozásakor megbízott kuratóriumi tagok közül öt tag megbízatását a megbízatásuk lejártát követően a miniszter újabb két évre meghosszabbítja.

(3) Ha a kuratóriumi tag megbízatása megbízási idejének lejárta előtt szűnik meg, a miniszter által helyébe kinevezett új tag megbízatása az eredeti tag megbízásának lejártáig áll fenn.

(4) A kuratórium tagjai rendszeres tevékenységükért a miniszter által megállapított javadalmazásban részesülnek, amelynek összege az FPI költségvetésében kerül elkülönítésre.

(5) A kuratórium elnökét a miniszter négy év időtartamra bízza meg.

(6) A kuratóriumi tagság megszűnik, ha a kuratóriumi tag

a) megbízási ideje lejár;

b) tisztségéről írásban lemond;

c) összeférhetetlenségét annak felmerülésétől számított tizenöt napon belül nem szünteti meg;

d) elhalálozik.

IV. A kuratóriumi tagsághoz kapcsolódó összeférhetetlenségi szabályok

A kuratórium tagjai

a) a minisztertől kapott megbízástól eltekintve, nem lehetnek más, olyan országos felsőoktatási vagy tudományos testületnek tagjai, amely jogosult költségvetési forrásból származó támogatások odaítélésére (például Magyar Akkreditációs Bizottság, Felsőoktatási és Tudományos Tanács);

b) megbízásuk ideje alatt nem nyújthatnak be önállóan sem témavezetőként, sem pedig alkotó szerkesztőként vagy három, illetve annál kevesebb szerzős kötet szerzőjeként ahhoz a kuratóriumhoz pályázatot, amelynek tagjai;

c) a tagokat teljes munkaidőben foglalkoztató felsőoktatási intézménynek egyetemi és kari szintű pályázataira vonatkozó kuratóriumi döntések meghozatalában nem vesznek részt.

V. A kuratórium ügyrendje

(1) A kuratórium üléseit az évi munkafeladatok időterve figyelembevételével, a feladatok ütemezése szerint megkívánt gyakorisággal tartja. Az üléseket a kuratórium elnöke a napirend közlésével írásban hívja össze. Az ülés napirendjére bármely kuratóriumi tag, továbbá a miniszter képviselője és az FPI igazgatója javaslatot tehet. A kuratórium üléseit az elnök felkérésére az FPI készíti elő.

(2) A kuratórium határozatképes, ha az ülésen legalább hét kuratóriumi tag jelen van. A kuratórium határozatát - a pályázatok eredményére vonatkozó javaslat kivételével - a jelenlévők egyszerű szavazattöbbségével hozza. A pályázatok eredményére a miniszter számára javaslatot legalább hat kuratóriumi tag azonos tartalmú szavazatával lehet hozni.

(3) Két ülés között döntést igénylő kérdésekben az elnök - a pályázatok eredményének megállapítását kivéve - írásos szavazást rendelhet el, amelynek eredményét a (2) bekezdés értelemszerű alkalmazásával kell megállapítani.

(4) Az ülésekről hangfelvétel, valamint írásos emlékeztető készül, amelyet az FPI programvezetője az elnök ellenjegyzésével az ülést követő 10 munkanapon belül a résztvevőknek megküld.

(5) Az ülésekről készült dokumentumok abban az esetben hozhatók nyilvánosságra, ha a testület erre vonatkozó döntést hoz.

(6) Az üléseken állandó meghívottként, tanácskozási joggal vesz részt a miniszter, továbbá az FPI képviselője.

(7) Az elnök, tanácskozási joggal, a kuratórium üléseire további szakértőket is meghívhat.

(8) A kuratórium ügyrendjének részletes szabályait a kuratórium elnökének előterjesztése alapján a miniszter hagyja jóvá.

VI. Az elnökjogköre

(1) A kuratórium elnöke

a) irányítja a testület munkáját, összeállítja az ülések napirendjét;

b) az FPI közreműködésével írásban összehívja az üléseket és vezeti azokat;

c) jóváhagyólag ellenjegyzi az ülések emlékeztetőjét;

d) értesíti a pályázókat a miniszter által jóváhagyott döntésekről;

e) kapcsolatot tart az FPI-vel;

f) képviseli a kuratóriumot az Oktatási Minisztérium előtt és a tudományos közélet fórumain.

(2) Az (1) bekezdésben megállapított jogkörét az elnök esetenként - írásban - a kuratórium tagjaira átruházhatja.

4. számú melléklet a 11/1996. (X. 9.) MKM rendelethez[36]

A Felsőoktatási Fejlesztési Programok Irodája feladatai

(1) A felsőoktatási reformok szakértői szintű előkészítése.

(2) Az intézményi átalakulást, illetve egyes felsőoktatási fejlesztéseket segítő beruházások menedzsmentjének szervezése, illetve részvétel a megvalósításban.

(3) A felsőoktatási menedzsment képzésének szervezése.

(4) A hallgatói hitelrendszer szakértői szintű előkészítése.

(5) A világbanki kölcsön felhasználásának menedzselése.

(6) Közvetlen kapcsolattartás az érintett minisztériumokkal és a Világbankkal.

5. számú melléklet a 11/1996. (X. 9.) MKM rendelethez[37]

A világbanki segítséggel megvalósuló felsőoktatási fejlesztési programmal kapcsolatos bizottságok

A bizottságok felsorolása:

Technikai Bizottság

Menedzsment Információs Rendszer (MIS) Bizottság

Diákhitel és Diákjóléti Bizottság

Vezetőképzési Bizottság

Lábjegyzetek:

[1] Az 11/1996. (X. 9.) MKM rendelet bevezető rendelkezése a 31/1998. (VI. 25.) MKM rendelet bevezető rendelkezésének megfelelően módosított szöveg

[2] Az 11/1996. (X. 9.) MKM rendelet 1. § 1. bekezdése a 31/1998. (VI. 25.) MKM rendelet 1. §-ának megfelelően módosított szöveg

[3] Az 11/1996. (X. 9.) MKM rendelet 1. § 1. bekezdése a 9/1999. (II. 19.) OM rendelet 7. § 2. bekezdés d) pontjának megfelelően módosított szöveg

[4] Az 11/1996. (X. 9.) MKM rendelet 1. § 2. bekezdése a 37/1997. (XII. 20.) MKM rendelet 1. §-ának megfelelően módosított szöveg

[5] Az 11/1996. (X. 9.) MKM rendelet 1. § 2. bekezdése a 31/1998. (VI. 25.) MKM rendelet 2. § 1. bekezdésének megfelelően módosított szöveg

[6] Az 11/1996. (X. 9.) MKM rendelet 1. § 2-3. bekezdése a 9/1999. (II. 19.) OM rendelet 1. §-ának megfelelően módosított szöveg

[7] Az 11/1996. (X. 9.) MKM rendelet 1. § 2-3. bekezdése a 39/1999. (IX. 3.) OM rendelet 1. § 1. bekezdésének megfelelően módosított szöveg

[8] Az 11/1996. (X. 9.) MKM rendelet 1. § 3. bekezdését beiktatta, valamint korábbi 3. bekezdés számozását 4. bekezdésre módosította a 31/1998. (VI. 25.) MKM rendelet 2. § 2. bekezdése

[9] Az 11/1996. (X. 9.) MKM rendelet 1. § 4-5. bekezdését a 39/1999. (IX. 3.) OM rendelet 1. § 2. bekezdése iktatta be

[10] Az 11/1996. (X. 9.) MKM rendelet 1. § korábbi 4. bekezdésének számozását 6. bekezdésre módosította a 39/1999. (IX. 3.) OM rendelet 8. §-ának a) pontja

[11] Az 11/1996. (X. 9.) MKM rendelet 1. § 4. bekezdés a) pontja a 31/1998. (VI. 25.) MKM rendelet 3. §-ának megfelelően módosított szöveg

[12] Az 11/1996. (X. 9.) MKM rendelet 2. § 4. bekezdése a 31/1998. (VI. 25.) MKM rendelet 4. §-ának megfelelően módosított szöveg

[13] Az 11/1996. (X. 9.) MKM rendelet 2. § 4. bekezdése a 9/1999. (II. 19.) OM rendelet 7. § 2. bekezdés a) pontjának megfelelően módosított szöveg

[14] Az 11/1996. (X. 9.) MKM rendelet 3. § 1. bekezdése a 37/1997. (XII. 20.) MKM rendelet 2. §-ának megfelelően módosított szöveg

[15] Az 11/1996. (X. 9.) MKM rendelet 3. § 1. bekezdése a 9/1999. (II. 19.) OM rendelet 2. §-ának megfelelően módosított szöveg

[16] Az 11/1996. (X. 9.) MKM rendelet 3. §-a a 39/1999. (IX. 3.) OM rendelet 2. §-ának megfelelően módosított szöveg

[17] Az 11/1996. (X. 9.) MKM rendelet 4. §-a a 39/1999. (IX. 3.) OM rendelet 3. §-ának megfelelően módosított szöveg

[18] Az 11/1996. (X. 9.) MKM rendelet 4/A-B. §-ait a 39/1999. (IX. 3.) OM rendelet 8. § b) pontja hatályon kívül helyezte

[19] Az 11/1996. (X. 9.) MKM rendelet 5. § 1-2. bekezdése a 37/1997. (XII. 20.) MKM rendelet 4. §-ának megfelelően módosított szöveg

[20] Az 11/1996. (X. 9.) MKM rendelet 5. §-a a 39/1999. (IX. 3.) OM rendelet 4. §-ának megfelelően módosított szöveg

[21] Az 11/1996. (X. 9.) MKM rendelet 5/A. §-át a 9/1999. (II. 19.) OM rendelet 5. §-a iktatta be

[22] Az 11/1996. (X. 9.) MKM rendelet 5/A. §-át a 39/1999. (IX. 3.) OM rendelet 8. § b) pontja hatályon kívül helyezte

[23] Az 11/1996. (X. 9.) MKM rendelet 7. §-a a 37/1997. (XII. 20.) MKM rendelet 5. §-ának megfelelően módosított szöveg

[24] Az 11/1996. (X. 9.) MKM rendelet 7. §-a a 39/1999. (IX. 3.) OM rendelet 5. §-ának megfelelően módosított szöveg

[25] Az 11/1996. (X. 9.) MKM rendelet 7. § 2. bekezdése a 31/1998. (VI. 25.) MKM rendelet 10. §-ának megfelelően módosított szöveg

[26] Az 11/1996. (X. 9.) MKM rendelet 7. § 3. bekezdése a 9/1999. (II. 19.) OM rendelet 7. § 2. bekezdés d) pontjának megfelelően módosított szöveg

[27] Az 11/1996. (X. 9.) MKM rendelet 7/A. §-át a 31/1998. (VI. 25.) MKM rendelet 11. §-a iktatta be

[28] Az 11/1996. (X. 9.) MKM rendelet 7/A. § 1. bekezdés d) pontja a 39/1999. (IX. 3.) OM rendelet 8. § c) pontjának megfelelően módosított szöveg

[29] Az 11/1996. (X. 9.) MKM rendelet 8. § 2-3. bekezdése a 39/1999. (IX. 3.) OM rendelet 6. §-ának megfelelően módosított szöveg

[30] Az 11/1996. (X. 9.) MKM rendelet 1. számú mellékletét a 31/1998. (VI. 25.) MKM rendelet Melléklete iktatta be

[31] Az 11/1996. (X. 9.) MKM rendelet 2. számú mellékletét a 31/1998. (VI. 25.) MKM rendelet Melléklete iktatta be

[32] Az 11/1996. (X. 9.) MKM rendelet 2. számú melléklete a 9/1999. (II. 19.) OM rendelet 6. §-ának megfelelően módosított szöveg

[33] Az 11/1996. (X. 9.) MKM rendelet 2. számú mellékletét módosítani rendlete a 39/1999. (IX. 3.) OM rendelet 7. §-a

[34] Az 11/1996. (X. 9.) MKM rendelet 3. számú mellékletét a 31/1998. (VI. 25.) MKM rendelet Melléklete iktatta be

[35] Az 11/1996. (X. 9.) MKM rendelet 3. számú melléklete a 39/1999. (IX. 3.) OM rendelet 1. számú mellékletének megfelelően módosított szöveg

[36] Az 11/1996. (X. 9.) MKM rendelet 4. számú melléklete a 39/1999. (IX. 3.) OM rendelet 2. számú mellékletének megfelelően módosított szöveg

[37] Az 11/1996. (X. 9.) MKM rendelet 5. számú melléklete a 39/1999. (IX. 3.) OM rendelet 3. számú mellékletének megfelelően módosított szöveg

Tartalomjegyzék